Donacija KPR-a i Vitashop.hr za unesrećene u potresu

Agencija Kreativna poslovna rješenja i Vitashop.hr dali su svoj doprinos volonterima i unesrećenima slanjem donacije vrijedne više od 20 000 kuna.

U trenucima kada zemlju trese nepojmljiva tragedija, nepojmljivo bi bilo ne pomoći. Na žalost, na vlastitoj koži smo naučili koliko smo mali i nemoćni protiv prirode, no isto tako smo pokazali koliko veliko srce imamo. U trenucima tragedije ponovno smo pokazali koliko brinemo jedni o drugima.

Iako svi želimo pomoći, kada su ovakve tragedije u pitanju važno je stati i razmisliti kako to učiniti. Odlazak na mjesto tragedije, ako nismo obučeni za takve situacije, neće i ne može nikome pomoći, već tako samo otežavamo posao nadležnim službama i stručnim volonterima.

Ono što većina nas u ovoj situaciji može napraviti je pomoći unesrećenima u skladu sa svojim mogućnostima. Ipak, kada je riječ o donacijama opet treba biti oprezan i donirati ono što je uistinu potrebno, kako ne bismo dodatno zakrčili skladišta na mjestu tragedije u kojima se donacije skupljaju. Slanjem stvari koje trenutno nisu potrebne možemo dodatno otežati posao volonterima i usporiti proces da potrebne donacije stignu u ruke osoba pogođenih tragedijom.

Praćenjem informacija s terena i osluškivanjem potreba, agencija Kreativna poslovna rješenja i Vitashop.hr dali su svoj doprinos volonterima i unesrećenima slanjem donacije koja se sastoji od onoga što je u ovom trenutku najpotrebnije. Donacija vrijedna više od 20 000 kuna se sastoji od 1000 zaštitnih maski FFP2, dezinficijensa, gotove konzervirane hrane te potrepština za najmlađe, među kojima su pelene, podloge za mijenjanje pelena i vlažne maramice.

Udomljavanje pasa: upoznajte top pseće kandidate kojima je donirano 100 kg hrane

Zamislite da ove vruće ljetne dane provodite u kavezu i jedino o čemu sanjate je nova obitelj i stalan dom. Svakodnevica je to stanovnika Dumovca, skloništa za nezbrinute pse grada Zagreba, gdje je udomljavanje pasa svakodnevna misija. Da bi im svima barem malo olakšali, ekipa velikih životinjoljubaca odlučila posjetiti dlakave lajavce i razveseliti ih donacijom omiljene pseće hrane.

Ekipa s portala Zoona.hr razgovarala je s njihovim privremenim starateljima i trenerima o psećim problemima u Dumovcu, a oni su im otkrili top kandidate za usvajanje.

Pseću ekipu iz koje si možete odabrati svog novog najboljeg frenda upoznajte u videu:

Udomljavanje pasa

Udomljavanje pasa iz skloništa je proces u kojem će vas voditi stručne osobe: veterinari i treneri. Njihova je zadaća pronaći idealnog psa za svakog vlasnika.

Većina se kod udomljavanja pasa odlučuje za štence i vrlo mlade pse. Tko bi odolio malim slatkim njuškicama? Odgojiti psa i biti s njim od malih nogu (šapica :) je predivno iskustvo. No, ukoliko odaberete štene, morate biti spremni na vrlo aktivna prva tri mjeseca u domu, na učenje i strpljenje zbog svih njihovih nestašluka. Za neke to uopće neće biti lako, pogotovo roditelje s malom djecom.

Možda će za neke takve obitelji biti idealniji neki malo stariji kandidat, smireniji pas koji se dobro slaže sa svima. Takav pas će se vrlo brzo uklopiti u vašu dnevnu rutinu. Stariji psi i starije osobe su najčešće totalni pogodak.

Udomljavanje pasa – problemi

Sve ovo o čemu smo do sada pisali je divno i krasno, no većina se boji udomljavanja pasa jer pretpostavljaju da će oni donijeti određene probleme iz svojih nesretnih prošlosti.

Da bismo ih maksimalno izbjegli, jako je važno psa uzeti iz skloništa u kojem će vas upozoriti na sva problematična ponašanja koja su primijetili kod psa. Ukoliko je riječ o nekim manjim devijacijama, to ćete sigurno moći ispraviti kroz socijalizaciju ili školice za peseke.

U skloništima se najčešće nalaze razni odlični mješanci pasmina. Ukoliko se odlučujete baš za čistokrvne pasmine, neka to nikada ne bude putem raznih oglasnika, već od ovlaštenih uzgajivača s rodovnicom.

Sve o psima za udomljavanje i onima od uzgajivača, o vrstama pasmina i njihovim karakteristikama, savjete o njezi i stručne veterinarske savjete uvijek možete pronaći na portalu World Dog Finder, koji je ovoga puta Dumovcu osigurao hvalevrijednu donaciju hrane.

Gentlemanski potez KPR-a: donirali 100 tisuća kuna KBC-u Sestre milosrdnice

Iako je Drive-In Kino — Jedini event s razmakom! prošao, razloga za slavlje i dalje imamo. Naš društveno-odgovorni projekt otpočetka smo osmislili i organizirali imajući u vidu humanitarnu notu kao misao vodilju eventa, a sada je sve dobilo i svoj sretan završetak!

Dojmovi su se slegli i konačno se našlo vremena da ove srijede, 1.7., uručimo KBC-u Sestara milosrdnica donaciju u vrijednosti 100 tisuća kuna. Ravnatelju bolnice Mariju Zovaku predana je donacija od 8 M-Care stupova. Radi se o uređajima koji istodobno dezinficiraju pacijente, mjere temperaturu i kontroliraju pristup bolnici. Uz to, kao sigurnosnu mjeru za sprječavanje zaraze koronavirusom, omogućili smo i više od 500 litara dezinfekcijskog sredstva Desderman.

Donaciju su ravnatelju bolnice predali Zoran Krečar, voditelj projekta iz Kreativnih poslovnih rješenja i Hrvoje Lisak, Business Unit Manager STADA, koji su pritom i demonstrirali način korištenja uređaja.

“S obzirom na značaj KBC-a Sestre milosrdnice, kao i aktualnu situaciju uzrokovanu pandemijom koronavirusa, osjetili smo potrebu pomoći u osiguranju maksimalne zaštite osoblja i pacijenata te se na taj način zahvaliti medicinskom osoblju za sve što čine za nas. Za više od dvije tisuće posjetitelja organizirali smo projekcije atraktivnih filmova za sve ukuse na Drive-In Kinu, a posebno nas raduje što smo prihodom od prodanih ulaznica mogli kupiti osam M-Care uređaja i više od 500 litara dezinfekcijskog sredstva što će pomoći bolnici da se zaštiti od neželjenih posljedica prilikom ulaska pacijenata u bolnički krug.” – rekao je Zoran Krečar predajući donaciju ravnatelju bolnice.

“Drago nam je da smo se kao društveno odgovorna kompanija uključili i podržali ovaj hvale vrijedan, a uz to i humanitaran projekt. Vjerujemo da su posjetitelji Drive-In Kina u trenucima potpunog nedostatka društvenog života istovremeno uživali u prikazanim filmovima, naravno, poštujući pritom sve preporuke Civilnog stožera.’’ – dodao je Hrvoje Lisak.

Ukupna vrijednost predane donacije iznosi 100.000 kuna, a služit će KBC-u Sestre milosrdnice za kontrolu ulaza svih osoba u bolnicu te dezinfekciju ruku kao preventivu od mogućeg prijenosa zaraze koronavirusom, ali i tijekom epidemije sezonskih bolesti. Spomenute uređaje proizvodi hrvatska tvrtka Metalis, a riječ je o jedinstvenom proizvodu na tržištu koji omogućava simultano mjerenje tjelesne temperature na zapešću i dezinfekciju ruku.

Preuzimajući donaciju, ravnatelj KBC Sestre milosrdnice Mario Zovak se zahvalio i posebno napomenuo:

“Ovakve geste humanosti, osim što našoj bolnici daju vrijedne uređaje koji će povećati razinu zaštite svih naših pacijenata i posjetitelja, potiču nas na društvenu solidarnost i odgovornost za zdravlje građana. Kao što je ova epidemija koronavirusa pokazala, kada se građani udruže u odgovornom ponašanju, onda imamo dobre rezultate. Zato bih volio i da ova donacija doprinese što većoj sigurnosti svih nas koji svakodnevno dolazimo i odlazimo iz bolnice, prije svega pacijenata koji su i najugroženiji.”

Sredstva za vrijednu donaciju prikupljena su prihodom od prodanih ulaznica za Drive-In Kino — jedini event s razmakom!, a projekt je održan u prvim danima ukidanja strogih mjera izolacije zbog koronavirusa. Ništa od ovog ne bi bilo moguće bez odličnog odaziva posjetitelja i naših prijatelja projekta. Zato bi se i ovim putem još jednom zahvalili njemačkoj farmaceutskoj tvrtki STADA i drugim dragim partnerima i sponzorima: Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Hvala!

SOCIAL IMPACT REPORT Izvješće o globalnim postignućima Zaklade Reach for Change

Jedan od najznačajnijih programa u Hrvatskoj čiji je cilj pomagati start-up projekte iz domene razvoja, obrazovanja, zdravlja, ekonomske i društvene participacije, slobode i mogućnosti izražavanja djece, na danas održanom skupu u Tehnološkom parku u Zagrebu predstavio je Social Impact Report – izvješće o globalnim postignućima Zaklade Reach for Change tijekom protekle godine.

Najvažniji podaci ovog Izvješća pokazuju da je tijekom 2017. godine u Hrvatskoj kroz suradnju Tele2 i Reach for Change podržano 819 djece, kao i 431 odrasla osoba koja radi s djecom. 71% društvenih poduzetnika u Inkubatoru proširilo je svoj tržišni udio, a 71% je ostvarilo i pozitivne financijske rezultate. Broj volontera u podržanim projektima se udvostručio.

Iznimne rezultate Social Impact Report-a predstavila je Sofia Breitholtz, izvršna direktorica Zaklade koja je tom prilikom izjavila:

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Postaje sve očiglednije da zaposlenici i korisnici današnjice postavljaju sve veće zahtjeve prema tvrtkama da preuzmu aktivnu ulogu u rješavanju društvenih izazova i adresiraju pitanje održivosti u svim segmentima svog djelovanja. Kako bismo mogli ovo postići i time izvršiti stvarni društveni utjecaj, moramo iskoristiti moć koju pruža partnerstvo između različitih sektora. U Zakladi Reach for Change, radimo u okviru takvih partnerstava već niz godina i radujemo se dijeljenju svojih iskustava na ovakvom događaju o Partnerstvu za promjene.[/perfectpullquote]

Osim predstavljenih rezultata imali smo priliku čuti i o Špagici, platformi koja kao i druge ideje društvenih poduzetnika, treba početni poticaj i vjeru nekoga da ju podigne na novi nivo.

Breitholtz se na okruglom stolu o važnosti podržavanja društvenih poduzetnika koji poboljšavaju živote djece zatim pridružila predsjedniku Uprave Tele2 Hrvatska Viktoru Pavliniću i Veleposlaniku Kraljevine Švedske Larsu Schmidtu koji je ovom prilikom izjavio:

„Socijalni poduzetnici iznimno su važni jer imaju ideje za suočavanje s problemima koje tržište i država nisu uspjeli riješiti. Oni svojim proizvodima i uslugama postižu rezultate za opće dobro. Švedska vlada očekuje da kompanije doprinesu društvenom razvoju i jako me veseli kad vidim da švedske kompanije u Hrvatskoj djeluju kao ambasadori vrijednosti i pri tome potiču socijalne poduzetnike i doprinose razvoju lokalne sredine.“

Panel raspravu je zaključio je Pavlinić:

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Postoji 5 područja na koja smo posebno usmjereni kada govorimo o društveno odgovornom poslovanju Tele2. To su etičnost, zaštita okoliša, poticanje raznolikosti, zaštita privatnosti i konačno zaštita djece. Suradnja sa zakladom Reach for Change je primjena strateškog pristupa društveno odgovornom poslovanju koji ne podrazumijeva samo korporativnu filantropiju i doniranje, već naše aktivno sudjelovanje. Kroz ovu suradnju dajemo financijsku podršku, ali i znanja i vještine potrebne društvenim poduzetnicima kako bi oni pomažući dotakli živote što više djece. Mi neustrašivo preuzimamo rizik tako da investiramo u projekte koji imaju za cilj poboljšanje života djece, još u početnoj start up fazi.[/perfectpullquote]

2ND ZAGREB H-D RALLY Humanitarna parada Harley-Davidson motocikala ulicama grada Zagreba

Ovaj susret ima prvenstveno humanitarni karakter, budući da će sredstva  prikupljena prodajom majica i prišivaka za vrijeme održavanja susreta biti donirana dječjem Centru za rehabilitaciju u Sloboštini.

Protekle su godine donirana sredstva otišla i za potrebe izrade mobilne platforme, koja je  omogućila jednom mališanu da samostalno hoda.

Cilj je da se svojim prisustvom, naročito skupnom vožnjom gradom, upozori stanovništvo na prisutnost motora te provedbu sigurnosti u prometu.

Očekuje se velik broj motociklista iz Hrvatske i šire, budući da ovaj susret  predstavlja  i svojevrsnu turističku atrakciju, a koje će privući brojne inozemne bikere (za sada je svoj dolazak najavilo 10-ak chaptera iz Njemačke, Bugarske, Rumunjske, Austrije, Mađarske, Grčke, Srbije, Italije, Slovenije).

U petak 01.06.2018. organizira se vožnja zapadnim dijelom grada preko kampa “Zagreb”, Rakitje, do Bikers Beer Factory u Savskoj c. 150. Očekuje se da će orvi dan susretu prisustvovati oko stotinjak motora.

U subotu, 02.06.2018. organizirana je cjelodnevna skupna vožnja (parada) ulicama grada Zagreba, uz policijsku pratnju. Očekuje se između 300 i 350 motocikala.

Inače, udruga vlasnika Harley® motora, Pleter Chapter Croatia, postoji već 18 godina i cilj joj je okupljanje vlasnika motocikala Harley-Davidson® na području Republike Hrvatske, promicanje prometne i tehničke kulture, populariziranje, širenje i zaštita svjetonazora vezanog uz Harley-Davidson®, provedba dobrotvornih akcija i radova, provedba sigurnosti u prometu te skupnih vožnji sa obilascima hrvatskih i inozemnih odredišta.

U nastavku pogledajte fotografije s prošlogodišnje parade.

HRVATSKA VOLONTIRA 2018 Priključite se svibanjskoj kampanji i volontirajte

Manifestacija se održava već osmu godinu za redom i njome se želi ukazati na značaj volontiranja za razvoj suvremenog društva u kojem svaki pojedinac ima pravo i odgovornost dati svoj doprinos i u kojem se takav doprinos cijeni.

Manifestacija Hrvatska volontira ove će se godine održati od 21. do 26. svibnja 2018. te će se, kao i prošle godine, održati zajedno s manifestacijom Ureda za udruge Vlade RH pod nazivom Dani otvorenih vrata udruga.

Svrha ovog udruživanja je pružiti dodatne informacije vezane uz rad udruga te ukazati na njihovu važnost djelovanja u društvu.

U svjetlu aktualnih događaja, i ovogodišnjom manifestacijom Hrvatska volontira želi povećati svijest građana o važnosti njihove uloge u zajednici te promovirati vrijednosti i doprinos koje volontiranje ima na razvoj demokracije i aktivnog građanstva.

Nastavno na prošlu godinu i ove godine želi se povezati djelatnike poslovnog sektora s neprofitnim organizacijama iz civilnog i javnog sektora te podsjetiti koliko je važno da se u izgradnju povezane humane zajednice uključe svi pripadnici društva.

Želja organizatora je da poruku volontiranja prenesu širokom krugu ljudi te su stoga odlučili tijekom svibnja provesti prateću promotivnu kampanju kako bi potaknuli građane da se uključe u volonterske aktivnosti, a neprofitne organizacije da osmisle različite volonterske aktivnosti i provedu ih u tjednu od 21. do 26. svibnja 2018. godine.