Potpis sa stilom: Top 10 luksuznih nalivpera

Vaš potpis zaslužuje mnogo više od obične penkale.

Ako su oči ogledalo duše, onda bismo mogli reći da je potpis ogledalo karaktera. Štoviše, o samoj osobi možete mnogo saznati samo temeljem potpisa. No, ako držite do svog imidža tada nije važno samo kako izgleda vaš potpis, već i čime se potpisujete.

Zamislite sada situaciju – nalazite se u luksuznom restoranu gdje na meniju ne postoji jelo jeftinije od 200 funti. Preko puta vas sjedi potencijalni poslovni partner. Pripremate se potpisati ugovor života, rukom po aktovci tražite penkalu. Sve što nalazite je sponzorska penkala koju ste dobili na nekoj od konferencija.

Malo neugodno? Nema veze, pravit ćete se da nemate penkalu kod sebe i zamoliti drugu osobu da vam posudi svoju, jer rijetko što narušava imidž ozbiljnog biznismena više od sponzorske penkale.

Penkale i nalivpera su, baš kao ručni sat ili automobil koji vozite, odraz vašeg životnog stila. Ne želite dozvoliti da vaš potpis bude običan, već mu želite dodati dozu luksuza.

Danas ćemo vam predstaviti neka od najboljih nalivpera na svijetu koja su tim više luksuzna jer se ne mogu pronaći na policama običnih trgovina. Garantiramo vam, uz njih će vaš potpis odisati stilom i elegancijom.

1. Delta Indigenous People Kanaka Maoli Hawaii Special Celebration Edition Fountain Pen – $795.00

2. Aurora Optima Riflessi Full Sterling Silver Fountain Pen – $905.00

3. Montegrappa Extra Arte Deco Zebra Limited Edition Fountain Pen – $995.00

4. Ancora Mediterranean Yellow with Silver Limited Edition Fountain Pen – $1,295.00

5. Omas Ogiva Green Urushi Lacquer Black Stardust Fountain Pen – $1,795.00

6. Louis Vuitton Blue Lacquer Fountain Pen – $1,995.00

7. Armando Simoni Il Gladiatore Limited Edition Arco Bronze Fountain Pen – $2,195.00

8. S.T. Dupont Limited Edition Premium Shoot The Moon Fountain Pen – $2,450.00

9. David Oscarson Fountain Pen Limited Edition Black Water Dragon Blue – $4,500.00

10. Danitrio Ishimeji-nuri with Maki-e Kinkei (Golden Pheasant) on Hyotan Fountain Pen – $5,400.00

Koja je to tajna veza između polo sporta i polo majice?

Kad se spomene “polo”, većina se prvo sjeti kultne majice. U jednu ruku ta asocijacija i nije toliko kriva jer je uistinu teško odvojiti polo majicu i najpoznatiji kraljevski sport polo. No, ipak polo kao sport je znatno stariji od polo majice, i to mnogo stoljeća stariji. A polo majica je prvo kreirana za tenis. Zbunili ste se? Bez brige, sve ćemo vam objasniti.

Polo se smatra “sportom kraljeva” u kojem tradicionalno uživa britanska kraljevska obitelj i razna druga elitna svita koja se okuplja na prostranom igralištu u skupim opravicama i raskošnim šeširima. Možda danas u ovom sportu uživa tek odabrana skupina, ali upravo se polo ubraja u najstarije ekipne sportove na svijetu. Ali, krenimo od samog početka. 

polo sport

Polo se prvi put zaigrao u šestom stoljeću prije Krista na području Perzije, točnije Irana, gdje je zbog omiljenosti ubrzo postao nacionalni sport. U početku ga je igrala kraljevska garda te elitne trupe, no uskoro se polo proširio i izvan granica Perzije. U to doba su ga igrali i žene i muškarci, a vjeruje se kako se znao igrati i u mješovitim skupinama. Polo se spominje i u perzijskoj mitologiji. Uskoro se proširio po arapskim zemljama, diljem mongolskog carstva te sve do Indije. Bio je popularan i u doba Rimskog carstva, a do Ujedinjenog Kraljevstva, države koja dan danas strastveno voli i prati ovaj sport, polo je stigao u 19. stoljeću preko britanskih časnika koji su bili stacionirani u Indiji. Već 1859. je osnovan prvi britanski polo klub, a polo je čak bio od 1900. do 1936. i na Olimpijskim igrama. Danas je popularan u Velikoj Britaniji, Argentini, Sjedinjenim Američkim Državama i Indiji, a dijeli se na klasičan i svima znan polo na travi, beach polo, odnosno polo koji se igra na plaži, arena polo, verzija koja se igra u zatvorenom prostoru te snow polo koji se igra na snijegu.

Svaka momčad se sastoji od četiri jahača koja tijekom igre mijenjaju konje. Cilj igrača je jašući na konju postići pogodak loptom koja se udara dugačkom palicom. Teren je prostran i može se prostirati na čak 300×150 metara. Dvije visoke stative oko tri metra visine i sedam metara međusobne udaljenosti su prostor za pogodak, a igra se odvija u periodu od sedam minuta koji se naziva chukka. Ovisno o vrsti natjecanja i/ili nivou igra se može sastojati od četiri, šest ili osam chukka. Sigurnost konja je prioritet, stoga se niti jedan konj ne smije koristiti u dvije chukke zaredom. Upravo zbog toga svaki igrač mora doći s barem dva vlastita konja.

Polo majica

Kako je nastala kultna polo majica?

Kada je oprema u pitanju, tu u igru uskače popularna polo majica. No, malo ljudi zna da ona zapravo izvorno ne potječe iz pola nego iz tenisa. Naime, osmislila ju je francuska teniska legenda Rene Lacoste, a kao dio polo opreme pojavljuje se tek 1933. godine. Da se T-shirt majica s kragnom naziva polo majicom, ne možemo zahvaliti sportu nego američkom modnom gigantu Ralph Laurenu koji je 1972. ovu vrstu majice prozvao polo majica i veoma mudro to iskoristio kroz svoje marketinške i oglasne prostore. Prije toga je pojam polo majica označavao takozvanu original polo button-down collar, odnosno košulju modne kuće Brooks Brothers. John E. Brooks je 1896. kreirao ovu vrstu košulje karakterističnu zbog svoje pričvršćene kragne, a inspiraciju je upravo našao kod polo igrača koju su kragnu svoje majice često znali pričvrstiti kako im ne bi smetala tijekom same igre. Ralph Lauren je svoju karijeru započeo upravo kod Brooks Brothersa, i to na poziciji prodavača te je kasnije otkupio prava na korištenje izraza polo. Možda njegova modna marka “Polo Ralph Lauren” za simbol koristi polo igrača, ali zapravo ova modna marka nikad nije napravila specijaliziranu sportsku kolekciju za taj sport.

Možda polo majica nije prvotno kreirana baš za polo sport, možda najpoznatija modna kuća polo majica nikad nije napravila specijaliziranu sportsku kolekciju, ali i dalje polo majicu mnogo toga veže uz sami sport. Polo majica je elegantnija i profinjenija verzija T-shirt majice, a kao i sam sport ujedinjuje fancy lifestyle i ljubav prema istančanim detaljima. Kao što polo sport nije za masu, tako i polo majica, za razliku od T-shirt majice, nije za svakog muškarca. Profinjen sport s dugom povješću za odabrane pojedince, profinjena majica kultnog statusa za muškarce sa stilom.

Foto: 123RF

Louis Vuitton Tambour Horizon pametni je i luksuzni sat namijenjen svjetskim putnicima

U modnoj kući Louis Vuitton odlučili su ozbiljno zakoračiti u svijet muških ručnih satova i to ne klasičnih, već onih pametnih. Tambour Horizon, kao pionir ovog novog smjera, preuzima dizajna dosadašnjih analognih satova spomenute kuče, ali sami je mehanizam zamijenjen AMOLED zaslonom koje pokreće Android Wear. Luksuzno je ovom pametni sat koji će najviše fokusa usmjeravati putovanju.

Kućište je radijusa 42 milimetra na kojem se nalazi zaslon osjetljiv na dodir te je obavijen 24-satnim prstenom, a koji pak se može okretati oko zaslona. Sat također ima dodatni posvećenu kazaljku (ruku) koja će na 24-stanom prstenu prikazivati vrijeme u drugoj vremenskoj zoni.

Sat ima nekoliko lica (dizajna) koji će replicirati razne analogne dizajne ručnih satova te će sadržavati mnoge značajke koje su usmjerene na sam putovanja kao što su primjerice upozorenja o vremenu ukrcaja te posebna satna verzija Louis Vuittonovih gradskih vodiča.

Za kraj malo tehnikalija; Sat je kompatibilan s Android i iOS operativnim sustavima te ima mogućnost Wi-Fi i Bluetooth 4.1 povezivosti. AMOLED ekran je rezolucije 390×390 piksela, a baterija može potrajati do 22 sata uz uobičajenu upotrebu.

Savjeti za šišanje tijekom izolacije za hrabre frajere

Lagano smo se počeli privikavati na novi način života koji smo bili prisiljeni usvojiti zbog uvedenih mjera za sprječavanje širenja zaraze koronavirusa. Zatim je uslijedio jedan pogled u ogledalo i šok kada smo shvatili da je odavno prošlo vrijeme za šišanje te da je upitno kada ćemo ponovno moći sjesti u frizerski stolac i prepustiti se u ruke profesionalcu.

Nadamo se da vam nije palo na pamet potražiti frizera koji u ova vremena dolazi u kuće, jer i sami znate koliko je ta ideja opasna i neodgovorna. Pridržavanje propisanih mjera o sprječavanju širenja zaraze koronavirusa i čuvanje kolektivnog zdravlja svakako je važnije od toga kako trenutno izgledate.

Ako ste među onim sretnicima kojima je netko od ukućana frizer, moramo priznati da smo više no ikad ljubomorni na vas. Međutim, ako spadate u drugu skupinu, vrijeme je da brigu o frizuri uzmete u vlastite ruke.

Prije no što odlučite posegnuti za škarama ili mašinicom, razmislite o puštanju kose. Realno, ako većinu vremena provodite u kući, možda ne bi bilo loše da privremeno odustanete od šišanja i vidite kako vam stoji dulja kosa.

Foto: 123RF

Ako vam se ta ideja ne sviđa ili pak svakodnevno idete na posao i jednostavno se morate dovesti u red, pripremili smo nekoliko savjeta kako da sami sebe ošišate. Naravno, bilo bi idealno kada bi vam u tome pomogla partnerica ili netko od ukućana. Ipak, ako živite sami nije smak svijeta jer uz malo spretnosti možete ukrotiti svoju kosu.

Šišanje kod kuće

Tehnika šišanja kod kuće ovisi o tome kakvu inače frizuru imate. Ako ste jedan od onih koji voli kosu skraćenu na minimum, onda vam neće biti teško održavati svoju frizuru tijekom izolacije. Uzmite mašinicu u ruke, odaberite nastavak željene duljine i bacite se na posao. Ako pak prvi put ovo sami radite, onda savjetujemo da odaberete dulji nastavak, kako ne biste previše skratili kosu.

Želite li nešto dulju frizuru, onda su vam, osim mašinice, potrebne kvalitetne škare, ali i metla kojom ćete kasnije s poda maknuti ostatke ošišane kose. I naravno, najobičniji češalj!

Foto: 123RF

Važno je znati da su frizerske škare znatno oštrije od onih koje se inače koriste u kućanstvu, stoga bi najbolje bilo kada biste u nekoj od online trgovina naručili škare za profesionalce. Naravno, pazite kako ćete njima baratati jer se možete ozlijediti, iako izgledaju bezazleno.

Ako ćete se sami šišati, okružite se ogledalima kako biste imali dobar pogled na svaku stranu glave. Za početak, odite na YouTube i potražite neki od mnogobrojnih video tutoriala za šišanje, zatim pripremite potrebnu opremu, duboko udahnite i bacite se na posao.

Također, ako imate problema s time da vam se tresu ruke, savjetujemo da prije šišanja preskočite jutarnju kavu!

Ovo su neki od naših izbora:

 

 

Možda prvi put vaša frizura neće ispasti onako kako ste zamislili, no već drugi put uz malo prakse će biti bolje. Uostalom, to je kosa, narast će! I zapamtite, ova situacija neće vječno trajati, doći će ponovno dan kada će o vašem izgledu brinuti profesionalac.

Dočekajte proljeće uz novi muževni YSL miris

YSL Beauté s ponosom predstavlja Y LIVE, svoj najnoviji miris EAU DE TOILETTE INTENSE. Njime će upotpuniti svoju izvornu liniju mirisa Y, mirisom koji je između EAU DE TOILETTE i EAU DE PARFUM.

Nadahnut muškarcem koji je na pragu otkrića i uspjeha, Y LIVE, baš poput svojih klasičnih prethodnika EAU DE TOILETTE i EAU DE PARFUM, fougere je miris koji se smjestio negdje između svježine i intenziteta. Y LIVE jedinstveni je miris za muškarca koji vodi ka samootkrivenju i elegantno prikazuje kreativan i inovativni duh obitelji Y.

Put do uspjeha, na kraju krajeva, uvijek započinje pitanjem: „Zašto?”

Miris za pravog muškarca

 Y EAU DE TOILETTE svjež je i mladenački miris za muškarca koji je na putu ka ostvarenju, Y EAU DE PARFUM je jači i intenzivniji miris za muškarca koji je već ostvario mnoge svoje snove i nastavlja stremiti ka tome da ih ostvari još i više, no Y LIVE predstavlja sasvim novi korak u samoostvarenju. Zamišljen za samoukog kreativca na pragu uspjeha, Y LIVE je mirisno utjelovljenje muškarca koji se ne boji riskirati i koji donosi hrabre odluke koje mijenjaju život. Ovo je miris koji utjelovljuje osjećaj uzbuđenja prije izvedbe i, što je najvažnije, čin življenja za to uzbuđenje. Čuješ šum kolanja krvi u ustima i ušima. Adrenalin prije velikog trenutka. 

Mirisne note

Y LIVE stvorio je glavni kreator parfema Dominique Ropion (IFF). Baš poput drugih Y mirisa, i ovo je fougere miris izgrađen oko binarne strukture koja se poigrava s dualnošću svijetlih i tamnih nota.

Fougere mirisi dio su dominantne mirisne obitelji muških parfema. Izgrađeni su na esenciji lavande, esenciji geranija i noti mahovine.

Nova varijacija fougere mirisa, Y LIVE, svježa je i senzualna te sadrži dvije specifične mirisne karakteristike: elegantno predstavlja dvije sredine u kojima boravi zvijezda i izvođač – na pozornici i izvan nje. Gornje su note svježe i svijetle s ciljem da prizovu energiju izvedbe uživo. Bazne su note bogate i senzualne kako bi dočarale senzualnost garderobe i prostora iza pozornice.

 Y LIVE u početku pojačava blistave note grejpom. Nota kruške moderna je voćna karakteristika.

Srce mirisa Y EAU DE TOILETTE ostaje očuvano, ali je omekšano notama smreke. Apsolut cvijeta naranče pojačava intenzitet svih ostalih nota.

U pozadini dominira mračna senzualnost kojoj se suprotstavlja moderna jantarna šuma. Ona pruža EAU DE TOILETTE u orijentalnijoj verziji, s istaknutim notama intenzivnog kakaa i vanilije.

Elegantan dizajn

Bočica mirisa Y LIVE izraženih rubova, presječena sjajnim metalnim slovom Y, gotovo je jednaka bočici koju je Suzanne Dalton dizajnirala za mirise Y EAU DE TOILETTE i Y EAU DE PARFUM, koje je opisala kao „odraz čistoće”. Za miris Y LIVE bočica je pri vrhu ponoćno plave boje koja postupno svijetli i postaje prozirna pri dnu. Taj dizajn pametno imitira dvojaku strukturu mirisa koji se nalazi u bočici i daje naznake da je njegova izvedba elegantna. Sve veći osjećaj iščekivanja. Napetost do uzbuđenja.

Y LIVE muškarac: Adam Levine

Adam Levine savršeno je utjelovljenje odvažnog izvođača koji se nikome ne opravdava. Prirodna samouvjerenost na pozornici, izražen osjećaj za izbor trenutka i sposobnost zadržavanja pozornosti publike: Levine živi za vapaj gomile i zov pozornice. On živi za uzbuđenje. 

 Odvažna kreativna snaga koja dobro poznaje adrenalin koji je potreban da bi se odvojio od očaravajuće udobnosti garderobe i ušao u jarko, intenzivno, energično okruženje pozornice.

Levine je neizostavan član kampanje za miris Y LIVE u novom izdanju za tisak Loïca Peoca i na digitalnom filmu koji je ekskluzivno režirao redatelj u usponu: Kim Chapiron. Režirao je brojne nevjerojatne kratke filmove u kojima su glumili neki od najutjecajnijih rap i elektro bendova i glumaca francuske kinematografije, uključujući Oxma Puccina, Justicea, Vincenta Cassela i DJ Snakea.

Film je apstraktna vizija energije potrebne za izlazak na pozornicu, borbu protiv nedoumica i prepreka na putu, bježanja od udobnosti plave boje koja prožima i dizanja u jarko bijelo svjetlo. Simbolizira pozornicu i publiku koja ga čeka. Naposljetku otkrivamo da Levine stoji na golemoj pozornici u obliku slova Y. Stiže do vrhunca i uživa u trenutku, što je dokaz da on zaista #živizauzbuđenje (#liveforthethrill).

5 modnih pravila za muškarce novog doba

Džentlmen našeg doba je samouvjeren, samosvjestan, odvažan, uživa u životu, poznaje bonton lijepog ponašanja, brine se o svom zdravlju i zna kako se dobro odjenuti. Alen Kolbas je definitivno muškarac novog doba. Kolbas u svakoj prigodi izgleda besprijekorno te je često proglašen jednim od najbolje odjevenih muškaraca u Hrvatskoj. Upravo smo Kolbasa zamolili da nam sastavi svoju listu top modnih pravila za muškarce novog doba.

Modni stil Alena Kolbasa uvijek izaziva veliku pažnju. On sam pak naglašava kako je njegov stil poprilično konzervativan što se tiče same forme, a najdraža modna kombinacija sastoji mu se od sakoa, košulje, traperica i cipela. Voli se igrati s bojama i uzorcima, a najodvažniji je kod odabira cipela.

Alen Kolbas
 Alen Kolbas

Njegov modni stil podsjeća da neka davno izgubljena vremena džentlmena uglađenog, ali ipak frajerskog ponašanja.

Vjerujem da gentlemena ima, ali danas im je teže no ikad, ističe Kolbas koji smatra da je uvijek potrebno uzeti u obzir okruženje u kojem se nalazimo prilikom odabira samog stylinga.

Modna pravila by Alen Kolbas

  1. Osjećaj se dobro u onome što nosiš
  2. Budi hrabriji
  3. Ne zaboravi, outfitom komuniciraš s okolinom
  4. Ne štedi na cipelama
  5. Budi još hrabriji :)

“Najbitnija stvar je da se muškarac osjeća dobro i sigurno u onome što nosi jer se taj dio ne može sakriti i to više nije stil nego lutka iz izloga”, za kraj je zaključio Kolbas.

Vezani članci:

Tom Ford predstavio novi miris Soleil Neige

Tom Ford predstavlja NOVI miris iz Private Blend kolekcije, Soleil Neige.

Private Blend kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne mirise namijenjene za istinske mirisne kolekcionare.

Private Blend kolekcija dijeli se na 9 mirisnih kategorija, a Soleil Neige pripada Musk tj. mošusnoj kategoriji (zajedno sa White Suede).

 Inspiraciju za ovaj miris Tom Ford je pronašao u luksuznom zimovalištu francuskih Alpa na kojima kristalno bijeli snijeg zrcali zrake sunca.

 Glavne note:

  • Bergamot
  • Jasmin Grandiflorum Concrete
  • Carrot seed
  • Orange Flower
  • Vanilla

Miris je dostupan u parfumeriji Douglas Arena centar i Mueller parfumeriji, Trg bana Jelačića u Zagrebu po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 1787kn (50ml).

Luksuzne espadrile stvorene za tople dane

Kada se temperature zagriju, često poželimo nositi nešto lakše od cipela i tenisica, ali ne želimo pristati na kompromise kad je stil u pitanju. Tada biramo espadrile, cipele stvorene za toplije vrijeme. One su lagane, prozračne i udobne, a koketiraju između dress-up i casual looka – dobro se uklapaju uz najdražu košulju, a obožavat ćete ih podjednako i ovo ljeto tijekom krstarenja.


Espadrile ili špagerice, potječu iz Španjolske, a smatra se kako su nastale u 14. stoljeću. Naziv dolazi od španjolske riječi esparato, a to stoji za čvrstu mediteransku travu od koje se proizvodilo uže. Na prvu espadrile djeluju jednostavne, no malo ljudi zna kako je proces izrade pletenog džona itekako komplicirano. Tijekom povijesti izrade isprobale su se različiti tipovi špage, da bi se na koncu pokazala najboljom ona jutena. Kako je Bangladeš najveći izvoznik jute na svijetu, jutene potplate stižu upravo iz ove države, a kasnije se spajaju sašiveni dijelovi iz vlastitog pogona. Sama izrada potplate je najkompliciraniji dio – prvo se strojno pletu, a kasnije ručno formiraju u jedinstvenu cjelinu, a hidrauličnim pritiskom se dobiva konačni dio.

U samom početku je nošenje espadrila bilo stvar prestiža, a nosile su se na španjolskom dvoru. Kasnije su ovu vrstu cipela rado nosili i ribari – crna boja je bila rezervirana za radne dane, dok se bijela nosila tijekom svečanih prigoda i brojnih svetkovina. Najpoznatiji obožavatelji epsadrile iz novije povijest su genijalni umjetnici Salvador Dali i Pablo Picasso, dok ljeto bez espadrila nije mogao zamisliti John Fitzgerald Kennedy mlađi. Glumac Don Johnson iz kultne serije “Miami Vice”  iz 80-ih se nije skidao iz espadrila, a njegovi lik i djelo su zaslužni za naglu popularizaciju ovih kultnih cipela u pop kulturi.

Koliko su posljednjih godina popularne espadrile, govori i činjenica kako vodeći dizajnerski brendovi ih pod obavezno uvrštavaju u svoj asortiman. Espadrile brendova Bottega Veneta, Gucci i Burberry, spajaju luksuz, stil, udobnost i vrhunske materijale u jednom – to su modeli koji ne pristaju na kompromis. U nastavku provjerite nove modele iz aktualnih kolekcija vodećih dizajnerskih kuća.

Armani Code Absolu je nova definicija muževnosti

Nepatvorena karizma

Miris Armani Code izašao je 2004. te je vrlo brzo postao sinonim za samopouzdanje, karizmu i magnetičnu mušku privlačnost.

Armani Code Absolu nova je vizija muške zavodljivosti, kreirana za muškarca kojeg u jednakoj mjeri krase inteligencija i odvažnost.

Osim karizmom kao prepoznatljivom niti svih mirisa iz ove linije, osvojit će vas i ležernim stavom, smislom za ironiju i privlačnošću. Predstavlja suvremeno utjelovljenje samoostvarenog, neustrašivog i autentičnog muškarca snažne osobnosti koji suvereno vlada umijećem zavođenja.

Armani Code Absolu najnoviji je dodatak mirisnoj liniji, spoj pikantnih nota i suvremene elegancije ultimativnog zavodnika, Armani Code muškarca.

Nova definicija muževnosti

Armani Code Absolu za muškarce odvažan je orijentalan miris naglašenije i toplije bazne note originalnog mirisa Code.

Antoine Maisondieu (Givaudan) i ovaj je put uspio kreirati zavodljivo remek-djelo – iznimno složenu i vibrantnu mirisnu priču čija još naglašenija senzualnost krši sva pravila. 

Miris otvaraju iskričave note zelene mandarine i jabuke. Srce krije originalnu senzualnost narančina cvijeta, muškatnog oraščića i sjemenki mrkve, koje nadopunjuju prepoznatljiva nota zrna tonke i sirupasti akord ruma, dajući mirisu dodatnu dimenziju. 

Drydown otkriva raskošne i tople muške note prožete daškom brušene kože, intenzivnim akordom zrna tonke i slatkoćom probrane vanilije.

Armani Code Absolu savršeno je uravnotežen spoj iskričave svježine, nezaboravne elegancije i muževne senzualnosti. Utjelovljuje dosad najčulniji kodeks zavođenja koji nudi linija mirisa Armani Code.

Reinterpretacija kultnog dizajna

Prepoznatljivu eleganciju bočice mirisa Armani krasi profinjena jednostavnost linija s Armanijevim potpisom. 

Dizajn bočice mirisa Armani Code Absolu odlikuju naglašenije staklene površine ukrašene skupocjenim zlatom, simbolom bezvremenske elegancije.

Armani Code Absolu

Armanijev monogram utisnut je u blistavo crni lakirani čep, koji skriva zlatnu pumpicu. Oko bočice je svezana suptilno izvezena crna traka koja neodoljivo nalikuje svečanom pojasu na muškim odijelima.

Sva lica zavodljivog mirisa

Uz novi Armani Code Absolu, linija Armani Code sada sadrži četiri muška mirisa:

  • Armani Code
  • Armani Code Colonia
  • Armani Code Profumo
  • Armani Code Absolu
Armani Code linija

Armani Code Absolu definitivno predstavlja novi kodeks zavođenja, novi tip muževnosti i nova razina intenziteta.

https://www.youtube.com/watch?v=lxEhFS0hmOU

Muški parfemi: što je zapravo mošus i kome pristaje?

Iako danas (većinom) ne prakticiramo ljubavnu magiju, parfemi na bazi mošusa i dalje se smatraju afrodizijacima. Tu je tvrdnju čak potkrijepio i dio znanosti.

Konkretno, pojedini znanstvenici tvrde da mošus i testosteron čine idealnu kombinaciju čijim miješanjem nastaje svojevrsna kemijska reakcija otpuštanja feromona.

Upravo je zato gotovo pa nemoguće pronaći parfem koji ne sadrži tu mirisnu komponentu. Osim toga, mošus je idealna baza parfema. Iznimno je ugodnog mirisa, te fiksira parfemsku komponentu na koži stoga ne čudi da ga koriste gotovo sve relevantne parfemske kuće.

Što je mošus?

Iako je jedna od najpoznatijih esencija parfemske industrije, miris mošusa je pomalo teško jednoznačno opisati. Jedan od razloga tome je što na svakoj osobi zapravo drugačije miriše.

Najčešće se opisuje oprečnim atributima od slatkastog, kremastog i puderastog, pa sve do jakog, bogatog i muževnog. Mošus stoga ne predstavlja jedinstvenu notu, već širok raspon mošusnih mirisa.

Photo: 123RF

Tijekom tisuća godina mošus je predstavljao jednu od najdragocjenijih i najskupljih sirovina u parfemskoj industriji. Razlog tome je način na koji se dobivao. Prirodni životinjski mošus dobivao se iz spolnog sekreta mošusnog jelena.

Srećom, takva je praksa već godinama zabranjena jer je za dobivanje samo jednog kilograma mošusa potrebno ubiti 140 jelena. Posljednjih se desetljeća koriste verzije dobivene od bilja, sintetičke verzije koje oponašaju taj miris, poznate pod nazivom bijeli mošus koje se zapravo i najčešće koriste.

Muški parfem mošus

Svi parfemi na bazi mošusa imaju različite mirise, stoga ne pristaje isti parfem svakom muškarcu jednako.

Odabir muškog parfema često ovisi i o raspoloženju. Ponekad muškarci posežu za parfemima u kojima se mošus pojavljuje kao pozadinski miris, a ponekad za onima gdje mošus dominira i ostavlja dojam senzualnog zavodnika.

Mošus je veoma specifičan miris koji treba znati nositi. Zato je on idealan izbor za pravog modernog muškarca sa stavom. Takav muškarac je samouvjeren i jak, a istovremeno se ne libi pokazati svoje osjećaje kada je to potrebno.

Njegujte svoju bradu kao što njegujete svoju kožu

Muškarci posvećuju značajnu pozornost svojoj kosi, no pritom često zaboravljaju da i dlake na licu zahtijevaju njegu.

Kiehl’s je pronašao idealno rješenje za ovaj problem lansiranjem ulja za njegu brade Grooming Solutions Nourishing Beard Grooming Oil.

Prozračna formula njeguje bradu te ju čini glatkijom i mekšom na dodir, istovremeno hraneći suhu kožu. Spoj ulja prakaksija i salicilne kiseline unutar formule optimalno hrani dlaku i kožu, dok kombinacija eteričnih ulja cedrovine, sandalovine i eukaliptusa donosi osvježavajući, drvenast miris.

Definicija njege kože sada uključuje i njegu brade

Bradu nije dovoljno samo povremeno skratiti. Bilo da je riječ o par dana staroj ili pak punoj, gustoj bradi, svaki muškarac želi da dlake na njegovom licu budu meke i glatke, a ne oštre i grube.

Ulje prakaksija idealno je rješenje za ovaj problem. Obiluje masnim kiselinama i unutar formule djeluje tako da oblaže i njeguje neposlušne dlake te pomaže pri uklanjanju mrtvih stanica kože koje se mogu nakupljati ispod brade.

Formula sa salicilnom kiselinom, beta-hidroksi kiselinom, vidno smanjuje ljuštenje kože i perutanje na području brade te umiruje suhu kožu, pomažući pri uklanjanju mrtvih stanica na površini ispod brade te viška sebuma. Ovaj je sastojak lipofiličan (otapa se u masnim stanicama), što omogućuje aktivaciju u formulama baziranim na uljima.

Kombinacija dvaju spomenutih sastojaka s moćnim djelovanjem čini Nourishing Beard Grooming Oil neizostavnim proizvodom za njegu kože i dlaka na licu.

“Naše prozračno ulje za njegu brade sadrži 99,8% sastojaka organskog porijekla”, napominje dr. Geoff Genesky, Kiehl’sov vodeći kemičar.

“Pomno smo odabrali i izbalansirali uljne sastojke unutar formule, kako bismo osigurali brzu i laku apsorpciju za nahranjenu i njegovanu bradu i kožu. Formula sadrži ulje prakaksija, biljke podrijetlom iz brazilskog dijela Amazonije koja obiluje behenskom kiselinom, prirodnim njegujućim agensom. U kombinaciji sa salicilnom kiselinom, sastojkom sa snažnim, a nježnim eksfolijacijskim učinkom, naša formula smanjuje suhoću kože i uklanja ljuskaste nakupine ispod brade, donoseći visok stupanj ugode.”

Jeste li znali?

Većina muškaraca nije svjesna da dlake na licu prenose vlagu iz kože u svoje folikule, što može dovesti do svrbeža i ljuštenja kože. Zato je važno umasirati formulu u bradu pokretima prema gore, kako bi se osigurala ujednačena raspodjela i upijanje u kožu. Isprobajte Nourishing Beard Grooming Oil i nakon tuširanja, kada su pore najotvorenije, a dlaka je meka i lako upija ulja iz formule.

Hladno prešano amazonsko ulje prakaksija unutar formule zaglađuje, omekšava i njeguje neposlušnu bradu, istovremeno umirujući i hraneći kožu ispod nje.

Salicilna kiselina u formuli nježno odstranjuje mrtve stanice suhe kože ispod brade te pomaže pri uklanjanju peruti i viška sebuma.

Mješavina eteričnih ulja, uključujući ulja cedrovine, sandalovine i eukaliptusa, donosi osvježenje neposredno pri nanošenju te ostavlja miris drvenastih nota.

(Sponzorirana objava)

12 (ne)prilika s kojima se svakodnevno susreće svaki bradonja

Prije svega da razjasnimo potencijalnu nedoumicu koja će se javiti kod onih koji vole donosit zaključke samo na osnovu naslova. Ovo nije pokušaj niti ikakva namjera da vas odgovorimo od puštanja i nošenja brade. Naprotiv, nosite brade, no budite spremni živjeti i s ovim (ne)prilikama koje isto donosi.

1. Dnevno održavanje i sređivanje

Jednom kad se odlučite na bradati stil morate se pripremiti na činjenicu da brada zahtijeva skoro pa svakodnevno održavanje. U većini slučajeva to održavanje odnosi se (samo) na održavanje brade čistom, odnosno pranje te naknadno hidratiziranje uljem ili balzamom za bradu po vašem izboru. Da podsjetimo, a pisali smo o tome često na portalu, pranje bradu sapunom i šamponom za bradu nije potrebno prakticirati svakog dana. Naravno, ako vam dnevne aktivnosti to nalažu, primjerice ako radite na naftnoj platformi onda vam svakodnevno pranje brade ne gine, a prvenstveno zbog higijenskih razloga. Što pak se tiče nanošenja ulja ili balzama neka to bude minimalno jednom dnevno. Na početku će vam se ta obveza činiti pomalo napornom, ali s vremenom jednostavno ćete ući u rutinu i odraditi jutarnji i večernji grooming bez previše razmišljanja.

2. Pitanja koja nikad ne staju

Zašto nosiš bradu? Koliko dugo je puštaš? Nije ti vruće ljeti? Kako se osjeća djevojka kad je ljubiš? Smeta li ti prilikom jela? Kako je održavaš? Koliko te košta održavanje brade? Što kažu o tvojoj bradi na poslu? Kad ćeš se obrijati? Ovakva pitana nikad ne staju, no bradonja se s vremenom privikne na njih i vrlo često odgovara samo pogledom.

3. Hrana u bradi

Da, prilikom hranjena subjekta ostaci hrane ima tendenciju ostajanja na bradi. Bradonja nije ništa neuredniji od obrijanog muškarca, samo što kod obrijanog muškarca ostaci hrane padaju na stol, na pod, trbuh, odjeću, dok se kod bradonje veći dio tih ostataka zadržava u bradi. Stoga sljedeći puta ako će vam netko prigovarati da vam je ostalo nešto čipsa u bradi, pitajte ga da li bi mu bilo draže da je isti završio na tepihu?

4. Patentni zatvarač

Bradonji najveći neprijatelj. Naime, ne postoji bradonja koji barem jednom nije okusio neugodnost koje prouzročuje patentni zatvarač kad uhvati pramenčić brade (ili samo jednu dlaku) prilikom zakopčavanja jakne. Ponajviše zimi kada se želite/trebate dobro zabundati Jednostavno nešto što je sastavi dio života svakog bradonje i potrebno je naučiti živjeti s tim. A ponekad je sasvim normalno da prilikom ove neugodne situacije pustite i suzu iz oka. Zbog boli.

5. Iritacija kože i takozvani svrbež brade

Početna faza koju prolazi svaki bradonja. Ovo je svojevrsni inicijalizacijski postupak u kojem se morate dokazati da ste dovoljno snažni, da ste dovoljno muškarac za nošenje brade. Jer ako na samom početku puštanja brade i pri prvom osjećaju svrbeži i iritacije kože počinjete plakati, cendrati i prigovarati poput male djevojčice, onda se ozbiljno zapitajte da li ste prije svega dostojni brade koju mislite nositi.

6. Neuredne prehlade

Ako koristite papirnate maramice onda se pripremite da nakon puhanja nose te maramice imaju tendenciju raspadanja i da će dijelovi istih ostajati u vašoj bradi. Tome u korist ide i kontakt nježne i mekane maramice s malo grubljom bradom (jer bradonja kad je bolestan nema naviku učestalog nanošenja ulja, a osim toga i sami organizam je u određenoj fazi u kojoj baš i ne blista, pa ne očekujte to ni od brade). Provjerite bradu nakon svakog brisanja nosa. Prilikom prehlade, odnosno curenja nosa prvi su na udaru brkovi koji će upijati sve ono što će vam curiti iz nosa. Grozno i odvratno, ali razmislite o tome gdje bi se slijevao taj sekret kad brkova ne bi bilo.

7. Djeca misle da je brada igračka

Mala djeca ili vole bradu ili je mrze. Nerijetko je da će se neki par mjesečni ili godišnji klinac uplašiti i rasplakati pri svom prvom susretu s bradonjom. To je situacija koja vam ide u korist jer će se to dijete (na nagovor brižne majke) udaljiti od vas uz lagani osmjeh neugode na majčinom licu. S druge pak strane pripremite se na vrlo česta čuđenja klinaca, ponajviše ako negdje oko Božićnih blagdana i ledene snježne mećave dođete u vrtić po vlastito dijete pa će vas ostatak malih stanovnika zamijeniti za Djeda Božićnjaka. Da bi ugođaj bio potpun nabacite crvenu kapu i crvenu jaknu te se pozdravljajte s – hou hou hou.

8. Ljudi će vas se bojati

Neki će vas osuđivati da ste četnik, neki će vas neugodno usmjeravati prema odjelu brijaćih aparata, a neki će vas se jednostavni plašiti jer, slobodno možemo kazati, boluju od pogonofobije (neracinalni strah od brada). Najinteligentnije rješenje za one prve (nametnike) u društvu je ignoriranje njihovih izjava. Najviše ih boli i plaši kada ih nimalo ne doživljavamo. Uplašene su to jedinke koje se hrane na račun vaše reakcije ili ljutnje. Uglavnom to što nosimo bradu i na prvu nekome izgledamo opasno ne znači da ćemo vas opljačkati ili fizički napasti.

9. Vjetar u bradi

Bradonja se na vjetru osjeća baš poput Donalda Trumpa (i njegove situacije na tjemenu). Uglavnom vjetar vam nije najbolji prijatelj. Vozite li motocikl (ili tek nešto brži bicikl) pronađite rješenje u gumicama za kosu i pletenicama. Odlične su.

10. Mnogi će htjeti dirati vaše lice

O tome smo pisali mnogo puta. Ljudi imaju tu neku prokletu želji pipati vam lice ili bradu. Objasnite im da diranje vašeg lice bez pitanja za dozvolu možete smatrati seksualnim napadom. Ako to uspijete izgovoriti bez da vam pobjegne smijeh na lice vjerujte da vas ta osoba i sve one koje su to čule nikada više neće ni pomisliti dirati. Dirati bradu smije samo drugi bradonja ili vama iznimno bliske osobe.

11. Izgledat ćete starije

Brada na licu, kažu, dodaje pokoju godinu ili desetljeće čak. Iako će mladi i neiskusni bradonje u svojim ranim dvadesetim godinama čeznuti za pravom bradom kako bi izgledali starije i ozbiljnije brada svakom muškarcu daje nekoliko godina na izgled. Jeste li ikad obrijali bradu nakon nekog vremena i bili meta mnogih komentara kako sad izgledate ljepše i mlađe? Mlađe možda da, ali ljepše čisto sumnjamo.

12. Stalni strah od žena koje vole brade

Da. Problem s kojim većina bradonja trebaju živjeti.

U Panasonicu pak su proizveli visokotehnološki odstranjivač neugodnih mirisa vaših cipela

U Panasonicu su razvili visokotehnološki odstranjivač neugodnog mirisa cipela naziva MS-DS100. Princip odstranjivanja mirisa se zasniva na eliminiranju kiseline, a koja je glavni uzročnik neugodna mirisa. Ta kiselina nastaje kao nepoželjan proizvod simbioze znojenja nogu te bakterija koje nastaju u cipelama prilikom dugotrajnog nošenja.

Panasonic MS-DS100 koristi ionske čestice naziva nanoe X, a koje su posebno razvili u Panasonicu s ciljem eliminiranja upravo tih neugodnih mirisa koji nastaju u cipelama.

Proces odstranjivanja kreće stavljanjem uređaja u cipelu te uključenjem. Nakon toga kreće generiranje spomenutih nanoe X čestica koje se pomoću 6 izlaznih otvora na uređaju, a koje se nalaze unutra cipele šire u samu unutrašnjost cipele te time odstranjuju njezin neugodan miris.

Postoje dva načina rada ovog uređaja. Jedan je kraći koji traje nekih 5 sati, dok drugi ima ciklus rada koji traje 7 sati i eliminirato će i one najtvrdokornije bakterije.

Naravno proizvod će se prvo pojaviti u Japanu i to već u rujnu ove godine dok će distribucija diljem ostatka svijeta tek biti najavljena.

14 savjeta kako prirodnim putem možete ubrzati rast brade

U većini slučajeva najbolje je pustiti bradu da raste i redovito je njegovati, držati čistom i hidratiziranom, a ona će rasti svojim najprirodnijim (zdravim) tempom.

Raščlanimo li i prioanaliziramo osnovne preduvjete za zdravi rast brade i koncentriramo se posebno na svakog od njih dolazimo do korisnih savjeta kako prirodnim putem doista možete ubrzati rast brade.

Savjet 1: Tjedna eksfolijacija kože. Time ćete pomoći u odstranjivanju odumrlih stanica kože, regenerirati kožu i stimulirati rast dlaka.

Savjet 2: Dva puta dnevno perite lice toplom vodom i blagim sredstvom za pranje lica. Čista koža lica ubrzava rast dlaka.

Savjet 3: Eukaliptus pospješuje rast dlaka i brade na licu, stoga koristite hidratantnu kremu s eukaliptusom kao glavnim sastojkom i umasirajte je u kožu.

Savjet 4: Spavajte dovoljno i kvalitetno. San pomaže regeneraciji kože i bržem rastu dlaka.

Savjet 5: Neki inerali i vitamini kao što su vitamin A, B, C i E pospješuju brži rast brade. Ubacite ih u prehranu.

Savjet 6: Pripazite i vodite brigu o uraslim dlakama. Naime, dlake koje su urasla ne raste jednolikom brzinom i rastu sporije. Češljajte i četkajte bradu od samog početka rasta.

Savjet 7: Svaki dan uzmite 2.5 miligrama biotina.

Savjet 8: Brada raste brže kad ste opušteno. Mnogi će se liječnici i stručnjaci za ljepotu složiti da brada i kosa mogu pokazivati znakove stresa. Riješite se stresa fizičkom aktivnošću, rekreacijom, sportom, meditacijom, jogom.

Savjet 9: Povećajte količinu proteina u prehrani. Proteini koje sadrži meso, riba, jaja ili orašasti plodovi mogu ubrzati rast brade.

Savjet 10: Nemojte često kratiti i oblikovati bradu. Radite to najčešće svakih 6 tjedana.

Savjet 11: Masaža lica pomaže cirkulaciji i prokrvljenosti kože lica što pak dodatno stimulira rast brade.

Savjet 12: Pučka logika da često (dnevno) brijanje (ili šišanje) omogućuje brži i bolji rast dlake (ili kose) je mit. Ne postoje nikakvi znanstveni ni praktični dokazi koji bi to potvrdili.

Savjet 13: Ukoliko na samom početku puštanja osjećate svrbež ili imate laganu alergiju kože slobodno nanosite hidrokortizon kremu na lice.

Savjet 14: Amla ulje je prirodno lijek za poboljšanje rasta kose. Umasirajte na kožu alma ulje, ostavite 15 do 20 minuta te isperite hladnom vodom. Nakon toga operite lice blagim sredstvom za pranje lica i mlakom vodom.

Foto by rawpixel.com / Freepik

K3-XR Ovaj će pametni telefon (budućnosti) snimati 3D selfije i čitati vam s usana

Drugim riječima pametni telefoni postaju znatno pametniji, svestraniji i bogatiji modernim tehnologija, a to je sve što je prijekopotrebno prosječnom korisniku za inteligentno snimanje selfija.

Nazivaju ga još i “prvi mobilni zabavni centar na svijetu” te dolazi iz tvrtke Turing Space Industries.

HubblePhone K3-XR tako će intelektualno posramiti i najpametniji pametni telefon današnjice, te ako je vjerovati dosadašnjim najavama najmoderniji će današnji iPhone biti tek na nivou nešto naprednijeg kalkulatora.

Značajke koje se najviše ističu su okretni zaslon od 12″ te 15X zoom optička kamera koja će doslovno moći čitati s vaših usana te time jednom zauvijek klasičan unos teksta zauvijek poslati u ropotarnicu prošlosti.

Nadalje, aplikacija koja koristi najnovija tehnološka dostignuća moći će skenirati vašu pojavu te je u obliku 3d objekta prenijeti u fizičko okruženje primatelja. Ne pitajte nas kako ali konačno ćete moći dijeliti vlastite multidimenzionalne selfije koji će vas prikazivati samo iz najboljih kuteva.

HubblePhone također ima nenadmašnu platformu za mobilno igranje s integriranim tehnologijama poput AR, VR MR, XR i (tkoznakakvisve)R, kao i 50 posto brži prijenos podataka u odnosu na postojeće 4G mreže.

Sve ove čudesne značajke moderne tehnologije nalaze se u upečatljivom kućištu izraženom od intermetalnog kemijskog spoja titan aluminija čiji se zaslon može okretati u bilo kojem smjeru zahvaljujući lebdećem metalnom zglobu.

Iako sve ovo zvuči pomalo nestvarno, činjenica je da današnji pametni telefoni postaju pomalo dosadnjikavi te se osim nekih detalja previše ne razlikuju jedni od drugih. Vidio si jedan, vidio si ih sve.

Dizajner koji stoji iza ovog mobitela je Paavo Pietola, čovjek koji je pomogao dovesti Nokia 2010 te Ericsson T66 natrag na tržište, tako da vjerujemo da će 2020. godina biti prekretnica u mobilnoj industriji.

Službeni izlazak ovog mobitela zakazan je za 2020. godinu, a iznos koji ćete morati izdvojiti za njega nije nimalo mali, 2.750 dolara, odnosno, nešto manje od 18.000 kuna.

No bilo kako bilo, 2020. godina za mnoge je iznimno daleko, a kako smo krenuli, možda će nam i tu modernu tehnologiju netko htjeti zabraniti.

AKO STE SE PITALI Smijem li imati bradu na fotografiji za putovnicu?

Ništa. Brada i brkovi nisu presudni elementi za pozitivnu identifikaciju vas kao osobe. Ako su brada i brkovi dio vašeg identiteta onda ne postoje zakoni u Republici Hrvatskoj, ali ni bilo kakve druge pravne osnove koje bi vam zabranile nošenje brkova i brade na fotografijama za osobne dokumente.

Za pozitivnu identifikaciju odnosno izradu takozvane matematičke mape vašeg lica, a podaci su to koji se nalaze na svim biometrijskim dokumentima (putovnica, osobna iskaznica), skeniraju se ključna obilježja vašeg lica, kao što su udaljenost između očiju, udaljenost od vrha nosa do brade, udaljenost od brade do tjemena i slično.

To su informacije na osnovu kojih se vrši elektronička identifikacija osobe. Ujedno je to i razlog zašto se na fotografijama za dokumente ne smijete smijati pošto osmijeh narušava vaša prirodna (neutralna) obilježja.

Dakle, bez obzira radi li se o putovnici, osobnoj karti, vozačkoj dozvoli ili iskaznici planinarskog društva dozvoljeno vam je nošenje brade prilikom izrade fotografija za spomenute dokumente.

Ako ste u međuvremenu od izdavanja dokumenata obrijali bradu također nije potrebno izdavanje novih dokumenata (osim ako vi to želite) na kojoj će biti slika vas bez brade. Vrijedi i za obrnutu situaciju u kojoj ste nakon fotografiranja odlučili pustiti dlake na licu.

Naime, prema uputama bitno je da su jasno vidljive oči, nos i usta.

Oči moraju biti otvorene i jasno vidljive, te vodoravne s x osi. Oči, nos i usta ne smiju biti pokriveni kosom.

Pravilnikom kojeg je izdalo Ministarstvo unutarnjih poslova točno je definirano kako mora izgledati fotografija za dokumente, a u to je uključeno dimenzioniranje glave, razmak očiju, izrez lica, osvjetljenje, oštrina, položaj glave i izraz lica, oči i smjer pogleda pa čak i kako se fotografirati ako osoba iz bilo kojih razloga nosi pokrivalo za glavu.

Poanta svega je dakle da oči, obrazi, usta i nos moraju uvijek biti vidljivi, te ne smiju biti ničime prekriveni.

Stoga dragi bradati kolege ne posežite za trimerima i brijačima već ponosno definirajte i (službeno) potvrdite svoj bradati identitet.

Foto by Senivpetro / Freepik