Zašto kockarnice od gostiju traže da se drže pravila odijevanja?

Za razliku od internetskih casina u kojima možete imati bilo što na sebi dok igrate, u uglednim fizičkim kockarnicama riskirate da vam ulaz bude zabranjen, ako niste propisno odjeveni…

Blještavilo boja i atmosfera uzbuđenja ono je što karakterizira moderna casina, u kojima imate priliku iskušavati svoje znanje, vještinu i sreću u različitim kartaškim igrama, ali i na ruletu te na brojnim slot mašinama.

Lov na veliki dobitak ono je što motivira igrače da posjećuju fizičke kockarnice, kojih imamo pregršt u Zagrebu, a ponešto i u drugim hrvatskim gradovima, poput Zadra, Splita i Dubrovnika, dok se one najpoznatije nalaze u Las Vegasu, Atlantic Cityju, Monte Carlu, Singapuru i Makau.

No, da biste mogli igrati omiljene igre u kockarnicama, morate ispuniti i neke uvjete. Kao prvo, ne možete doći praznih džepova, jer postoji donji limit uloga s kojim možete sudjelovati u igri, koji je različit od kockarnice do kockarnice.

A tu je također i kodeks odijevanja, odnosno pravila koja morate poštivati ako želite uopće dobiti priliku ući u casino. Naime, postoje odjevni predmeti koje su nespojivi s kockanjem i to je ono što razlikuje glamuroznu kockarnicu od mračnog kvartovskog automat kluba.

Koja su najčešća pravila odijevanja?

Kockarnice se razlikuju po svojoj lokaciji i tipu gostiju na koje ciljaju pa će one u sklopu hotela na egzotičnim tropskim otocima možda biti malo fleksibilnije po pitanju odijevanja, no većina ipak ima stroga pravila pa je dolazak u natikačama prvo što vam ne smije pasti na pamet.

123RF

U urbanim sredinama također je zabranjeno ulaziti u kockarnicu u kratkim hlačama, a ozbiljna casina se prije svega razlikuju od automat klubova po tome što vam neće dopustiti kockanje u trenirci, što je gotovo neizostavan odjevni predmet uz kvartovske slot mašine.

Što je casino ugledniji i okuplja ekskluzivniju klijentelu, to su i pravila odijevanja stroža pa također na mnogim mjestima nisu dozvoljene traperice ni tenisice, već se traže cipele i odijela, a katkad čak i leptir mašna. Što se ženskih odjevnih kombinacija tiče, što je ona bliže večernjoj toaleti, tim bolje, s haljinama kao najpoželjnijim modnim izborom.

Dakle, ako se pojavite u modnoj kombinaciji koja se ne sviđa onima koji vode kockarnicu, vjerojatno će vam biti zabranjen ulazak ili ćete biti upozoreni na vaš stil odijevanja i zamoljeni da sljedeći put izaberite prikladniju obuću i odjeću.

Kockarnice ostale u sferi elitizma

Pravila odijevanja u fizičkim casinima nisu slučajnost, jer ovaj tip igara na sreću još u 18. stoljeću bio je namijenjen društvenoj eliti u Europi, zbog čega su kockarnice oduvijek bile dobra prilika za pokazivanje skupocjenog nakita i brendirane odjeće, što je bilo jednako važno kao i uložiti veliku količinu novca, pokazujući tako vlastito bogatstvo i blagostanje.

Iako su u međuvremenu postale dostupne svakome tko ima ponešto novca na bankovnom računu, kockarnice i dalje svoj imidž grade na blještavilu i glamuru, zbog čega su određena pravila odijevanja ostala aktualna sve do danas, pogotovo tamo gdje se zna da će u posjet doći i gosti dubokog džepa.

Zbog toga posjet kockarnici ostaje večernji izlazak koji je puno više od same igre na sreću, što se nekima itekako sviđa, a drugi kojima to nikako dobro ne sjeda imaju na raspolaganju sasvim dobru alternativu.

123RF

Naime, danas online casino u Hrvatskoj okuplja stotine tisuća igrača, bez ikakvog pravila odijevanja. Drugim riječima, možete igrati u donjem rublju udobno zavaljeni na svom kauču, iskušavajući svoju vještinu na popularnim slotovima kakve će vam ponuditi Favbet casino, kao i druge domaće internetske kockarnice.

Ako se odlučite igrati slotove, blackjack, bakaru, poker i rulet na Internetu, od vas se samo traži da uložite novac i igrate, a dobro će vam doći i dugoročno održiva strategija kako vlastita ulaganja pretvoriti u profit, koristeći pritom besplatne vrtnje i različite bonuse, po kojima je zapravo online casino poseban u odnosu na fizičke kockarnice.

U svakom slučaju, odlazak u casino u sklopu turističkog odmarališta ili luksuznog hotela pravi je doživljaj, koji od vas traži i određeni stil odijevanja. To je nešto što svakako vrijedi iskusiti, jer riječ je o vrlo zabavnom večernjem izlasku, u kojem ćete se osjećati kao da ste se našli u nekom uzbudljivom filmu, i to u glavnoj ulozi. A ako vam je pak samo do igre, bez ikakvih dodatnih društvenih pravila, tada online casina rade za vas 24 sata dnevno i uvijek se u njima možete zabavljati.

Kako pronaći idealnu mušku obuću za zimu?

Zima samo što nije došla, i vrijeme je za odabir idealne zimske obuće. Kako odabrati obuću u kojoj je vam uvijek biti udobno, i koji model obuće odabrati, čitajte u nastavku.

Hladno i mokro vrijeme, kratki dani, sve nas to vuče da puno vremena provodimo u zatvorenim prostorima, od kojih je najljepši i najdraži naš vlastiti dom. A nema ničeg ljepšeg nego kada smo u vlastitom domu u udobnoj obući, i naravno, tada govorimo o udobnim i modernim muškim papučama – idealnoj muškoj obući za zimu.

Bez obzira na to jeste li tek ustali iz kreveta ili ste se upravo vratili s cjelodnevnog izbivanja, ugodne muške papuče zasigurno će uljepšati taj trenutak. Naime, kada izujete tešku zimsku obuću, nema ničeg ljepšeg nego uvući noge u tople, mekane i udobne papuče koje pozivaju na opuštanje.

Kako odabrati idealne muške papuče?

Odabir muških papuča vrlo je jednostavan kada odgovorite na nekoliko jednostavnih pitanja. Na primjer, tražite li zatvoreni ili otvoreni model? Zatvoreni su modeli idealni za zimsko razdoblje kada je potrebno zagrijati cijelo tijelo, a posebice stopala. S druge pak strane, otvoreni su modeli jednostavniji za obuvanje i primjereniji toplijem dijelu godine. Ako se ne možete odlučiti, tada je najbolje da se odlučite za dva modela: jedan za hladniji dio godine, a drugi za topliji.

Koji materijal izrade preferirate? Toplu tkaninu ili prilagodljivu kožu? Pogledajte dostupne modele i vrlo ćete lako pronaći onaj idealni za sebe.

Ono što je vrlo bitno kod muških papuča jesu potplat i uložak. Kvalitetan potplat i uložak osiguravaju potporu stopalu, ali i cijeloj kralježnici. Uz to, kada se odlučite za model papuča s potplatom od gume ili sličnog materijala, tada možete biti sigurni da će vam stopala biti suha u svim okolnostima, a u papučama možete bez straha i nakratko zakoračiti na terasu, balkon ili čak i u dvorište.

Gdje kupiti muške papuče?

Za ružna vremena, nema ničeg ljepšeg nego pregledavati dostupnu ponudu trgovina na internetu, a muške papuče nisu nikakva iznimka. Pogledajte dostupne muške papuče na ecipele.hr i bit ćete zadivljeni bogatim izborom različitih modela. Poznate svjetske marke, različiti modeli izrade, širok raspon dostupnih boja i nijansi, ali i zanimljivih i neobičnih natpisa, omogućit će vam da si pronađete idealan model muških papuča u trenu.

Kada pronađete idealan par, razmislite o tome da uzmete više komada u različitim veličinama kako biste imali papuče za sve goste u kući. Naime, ljudi uglavnom ne vole boraviti u nečijem domu u svojoj obući, tako da je odlično imati nekoliko rezervnih pari papuča u domu, uvijek spremnih za goste.

A ženske papuče?

Naravno, i ženske osobe u vašem životu zaslužuju udobnost. I one mogu pogledati široku ponudu na https://www.ecipele.hr/zenska-obuca/sandale-i-natikace/papuce.html, kako bi pronašle idealan model za sebe. Dostupni su otvoreni i zatvoreni modeli od različitih materijala izrade, u cijelom spektru raznih boja i nijansi.

Neki ljudi vole kada su papuče svih članova kućanstva usklađene, i ovo vam je savršena prilika da si to omogućite.

Muške papuče – idealan poklon dragoj osobi

Na kraju, muške su papuče idealan poklon u raznim životnim prigodama. Bez obzira na to radi li se o poklonu za rođendan, Božić, ili jednostavno lijepoj gesti, muške su papuče prekrasan, a istovremeno i vrlo ugodan i koristan poklon koji će sigurno izmamiti osmijeh na licu onome kome je namijenjen.

Kako odabrati idealnu kravatu?

Kravata je oduvijek bila simbol prestiža, uglađenosti, luksuza i odavala dojam da se radi o osobi koja zna što radi. Međutim, možda zna što radi kada je u pitanju posao, no zna li odabrati pravu kravatu?

Luksuzne muške kravate obično su skupe, zato biste ih trebali pametno birati. Kada je riječ o idealnoj kravati, tri su glavne smjernice na koje biste trebali obratiti pozornost:

  • Elegantan izgled. Kravata mora izgledati sjajno i naglasiti vašu muškost.
  • Visoka kvaliteta. Kvalitetne kravate obično su izrađene od prirodnih materijala, poput svile, vune, lana i pamuka. Najpopularnije su svilene i vunene.
  • Dugotrajnost. Ako pri kupnji obratite pozornost na kvalitetu kravate, ona će i trajati. Kupljenu kravatu biste trebali moći nositi nekoliko godina.

Znate onu „koliko para, toliko muzike?“ – zato uvijek potražite poznate dizajnerske marke jer nude najbolju kvalitetu i najljepši dizajn. Najprodavanije boje su crna, mornarsko plava, crvena, bordo, zelena, narančasta, žuta, koraljna, ljubičasta i boja breskve. Najtraženiji uzorci su prugice, geometrijski oblici, cvjetni motivi ili pak bez uzorka.

Kupiti kravatu online ili ne?

Odgovor je da. Najbolje muške kravate možete pronaći u internetskim trgovinama, provjeriti recenzije i kupiti. Većina internetskih trgovina nudi međunarodnu dostavu, tako da ćete moći kupovati bez obzira gdje se nalazili.

Jesu li sve kravate iste duljine?

Ne. Duljina kravate obično iznosi od 132 do 147 cm, no postoje i dulje, namijenjene visokim ljudima.

Koje boje kravate morate posjedovati?

Svaki bi muškarac trebao posjedovati mornarsko plavu i crveno-crnu kravatu.

Kako pospremiti kravate?

Kravate su izrađene od osjetljivih materijala, tako da ih ne možete samo strpati u ladicu. Da biste ih pravilno pospremili, nabavite dobar stalak za kravate. Osim što ćete očuvati njihovu dugotrajnost, izbjeći ćete konstantno peglanje.  Ova jeftina investicija će vam spasiti živce!

Ako slučajno imate višak novca, onda morate imati kravate ovih brandova: Satya Paul, Stefano Ricci, EMPA, Christian Lacroix, Roberto Cavalli, The Charvet i Turnbull & Asser.

Najpoželjnije aktovke za muškarce koji drže do ugleda

Žene nisu jedine koje vole dobro izgledati. Mnogi muškarci brinu o izgledu, prate trendove i obraćaju pozornost na detalje.

Za razliku od žena, koje u fokus stavljaju omiljeni komad odjeće nadopunjen različitim modnim dodacima kojima podižu kombinaciju, muškarci su puno jednostavniji, obraćaju pozornost na sitnice i za moderan izgled biraju kvalitetne satove ili aktovke.

Današnje aktovke su sve samo ne obične. Ima ih u raznim bojama, uzorcima i prirodnim materijalima, različitih veličina i oblika, a svaka pronalazi svog kupca koji više ili manje voli eksperimentirati s modom. Poznati modni brendovi nerijetko izrađuju aktovke od prave kože. U posljednje vrijeme popularne su one od krokodilske kože koje mogu doseći cijenu i do 40 tisuća dolara, a mogu se pronaći i jeftinije verzije koje stoje par tisuća dolara.

Ako spadate u skupinu onih koji su uvijek dotjerani i jednostavno vole lijepo izgledati, ove luksuzne aktovke će postati vaš omiljeni komad za upotpuniti poslovni izgled i privlačit će pozornost gdje god se pojavite.

Tom Ford – 42,000 $

Tom Ford

Ralph Lauren – 21,815 $

Ralph Lauren

Pineider – 18,720 $


Pineider

Thom Browne – 11,043 €


Thom Browne

Jack Georges – 7,500 $


Jack Georges

Valextra – 6,167 €


Valextra

Fendi – 5,071 €


Fendi

Valentino – 3,750 $


Valentino

Berluti – 2,810 £


Berluti

Brunello Cucinelli – 2,790 €


Brunello Cucinelli

Prada – 2,335 €


Prada

S.T. Dupont – 2,052 $

S.T. Dupont

Koja je to tajna veza između polo sporta i polo majice?

Kad se spomene “polo”, većina se prvo sjeti kultne majice. U jednu ruku ta asocijacija i nije toliko kriva jer je uistinu teško odvojiti polo majicu i najpoznatiji kraljevski sport polo. No, ipak polo kao sport je znatno stariji od polo majice, i to mnogo stoljeća stariji. A polo majica je prvo kreirana za tenis. Zbunili ste se? Bez brige, sve ćemo vam objasniti.

Polo se smatra “sportom kraljeva” u kojem tradicionalno uživa britanska kraljevska obitelj i razna druga elitna svita koja se okuplja na prostranom igralištu u skupim opravicama i raskošnim šeširima. Možda danas u ovom sportu uživa tek odabrana skupina, ali upravo se polo ubraja u najstarije ekipne sportove na svijetu. Ali, krenimo od samog početka. 

polo sport

Polo se prvi put zaigrao u šestom stoljeću prije Krista na području Perzije, točnije Irana, gdje je zbog omiljenosti ubrzo postao nacionalni sport. U početku ga je igrala kraljevska garda te elitne trupe, no uskoro se polo proširio i izvan granica Perzije. U to doba su ga igrali i žene i muškarci, a vjeruje se kako se znao igrati i u mješovitim skupinama. Polo se spominje i u perzijskoj mitologiji. Uskoro se proširio po arapskim zemljama, diljem mongolskog carstva te sve do Indije. Bio je popularan i u doba Rimskog carstva, a do Ujedinjenog Kraljevstva, države koja dan danas strastveno voli i prati ovaj sport, polo je stigao u 19. stoljeću preko britanskih časnika koji su bili stacionirani u Indiji. Već 1859. je osnovan prvi britanski polo klub, a polo je čak bio od 1900. do 1936. i na Olimpijskim igrama. Danas je popularan u Velikoj Britaniji, Argentini, Sjedinjenim Američkim Državama i Indiji, a dijeli se na klasičan i svima znan polo na travi, beach polo, odnosno polo koji se igra na plaži, arena polo, verzija koja se igra u zatvorenom prostoru te snow polo koji se igra na snijegu.

Svaka momčad se sastoji od četiri jahača koja tijekom igre mijenjaju konje. Cilj igrača je jašući na konju postići pogodak loptom koja se udara dugačkom palicom. Teren je prostran i može se prostirati na čak 300×150 metara. Dvije visoke stative oko tri metra visine i sedam metara međusobne udaljenosti su prostor za pogodak, a igra se odvija u periodu od sedam minuta koji se naziva chukka. Ovisno o vrsti natjecanja i/ili nivou igra se može sastojati od četiri, šest ili osam chukka. Sigurnost konja je prioritet, stoga se niti jedan konj ne smije koristiti u dvije chukke zaredom. Upravo zbog toga svaki igrač mora doći s barem dva vlastita konja.

Polo majica

Kako je nastala kultna polo majica?

Kada je oprema u pitanju, tu u igru uskače popularna polo majica. No, malo ljudi zna da ona zapravo izvorno ne potječe iz pola nego iz tenisa. Naime, osmislila ju je francuska teniska legenda Rene Lacoste, a kao dio polo opreme pojavljuje se tek 1933. godine. Da se T-shirt majica s kragnom naziva polo majicom, ne možemo zahvaliti sportu nego američkom modnom gigantu Ralph Laurenu koji je 1972. ovu vrstu majice prozvao polo majica i veoma mudro to iskoristio kroz svoje marketinške i oglasne prostore. Prije toga je pojam polo majica označavao takozvanu original polo button-down collar, odnosno košulju modne kuće Brooks Brothers. John E. Brooks je 1896. kreirao ovu vrstu košulje karakterističnu zbog svoje pričvršćene kragne, a inspiraciju je upravo našao kod polo igrača koju su kragnu svoje majice često znali pričvrstiti kako im ne bi smetala tijekom same igre. Ralph Lauren je svoju karijeru započeo upravo kod Brooks Brothersa, i to na poziciji prodavača te je kasnije otkupio prava na korištenje izraza polo. Možda njegova modna marka “Polo Ralph Lauren” za simbol koristi polo igrača, ali zapravo ova modna marka nikad nije napravila specijaliziranu sportsku kolekciju za taj sport.

Možda polo majica nije prvotno kreirana baš za polo sport, možda najpoznatija modna kuća polo majica nikad nije napravila specijaliziranu sportsku kolekciju, ali i dalje polo majicu mnogo toga veže uz sami sport. Polo majica je elegantnija i profinjenija verzija T-shirt majice, a kao i sam sport ujedinjuje fancy lifestyle i ljubav prema istančanim detaljima. Kao što polo sport nije za masu, tako i polo majica, za razliku od T-shirt majice, nije za svakog muškarca. Profinjen sport s dugom povješću za odabrane pojedince, profinjena majica kultnog statusa za muškarce sa stilom.

Foto: 123RF

5 modnih pravila za muškarce novog doba

Džentlmen našeg doba je samouvjeren, samosvjestan, odvažan, uživa u životu, poznaje bonton lijepog ponašanja, brine se o svom zdravlju i zna kako se dobro odjenuti. Alen Kolbas je definitivno muškarac novog doba. Kolbas u svakoj prigodi izgleda besprijekorno te je često proglašen jednim od najbolje odjevenih muškaraca u Hrvatskoj. Upravo smo Kolbasa zamolili da nam sastavi svoju listu top modnih pravila za muškarce novog doba.

Modni stil Alena Kolbasa uvijek izaziva veliku pažnju. On sam pak naglašava kako je njegov stil poprilično konzervativan što se tiče same forme, a najdraža modna kombinacija sastoji mu se od sakoa, košulje, traperica i cipela. Voli se igrati s bojama i uzorcima, a najodvažniji je kod odabira cipela.

Alen Kolbas
 Alen Kolbas

Njegov modni stil podsjeća da neka davno izgubljena vremena džentlmena uglađenog, ali ipak frajerskog ponašanja.

Vjerujem da gentlemena ima, ali danas im je teže no ikad, ističe Kolbas koji smatra da je uvijek potrebno uzeti u obzir okruženje u kojem se nalazimo prilikom odabira samog stylinga.

Modna pravila by Alen Kolbas

  1. Osjećaj se dobro u onome što nosiš
  2. Budi hrabriji
  3. Ne zaboravi, outfitom komuniciraš s okolinom
  4. Ne štedi na cipelama
  5. Budi još hrabriji :)

“Najbitnija stvar je da se muškarac osjeća dobro i sigurno u onome što nosi jer se taj dio ne može sakriti i to više nije stil nego lutka iz izloga”, za kraj je zaključio Kolbas.

Vezani članci:

Tom Ford predstavio novi miris Soleil Neige

Tom Ford predstavlja NOVI miris iz Private Blend kolekcije, Soleil Neige.

Private Blend kolekcija predstavlja njegov osobni mirisni laboratorij u kojem kreira posebne mirise namijenjene za istinske mirisne kolekcionare.

Private Blend kolekcija dijeli se na 9 mirisnih kategorija, a Soleil Neige pripada Musk tj. mošusnoj kategoriji (zajedno sa White Suede).

 Inspiraciju za ovaj miris Tom Ford je pronašao u luksuznom zimovalištu francuskih Alpa na kojima kristalno bijeli snijeg zrcali zrake sunca.

 Glavne note:

  • Bergamot
  • Jasmin Grandiflorum Concrete
  • Carrot seed
  • Orange Flower
  • Vanilla

Miris je dostupan u parfumeriji Douglas Arena centar i Mueller parfumeriji, Trg bana Jelačića u Zagrebu po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 1787kn (50ml).

Luksuzne espadrile stvorene za tople dane

Kada se temperature zagriju, često poželimo nositi nešto lakše od cipela i tenisica, ali ne želimo pristati na kompromise kad je stil u pitanju. Tada biramo espadrile, cipele stvorene za toplije vrijeme. One su lagane, prozračne i udobne, a koketiraju između dress-up i casual looka – dobro se uklapaju uz najdražu košulju, a obožavat ćete ih podjednako i ovo ljeto tijekom krstarenja.


Espadrile ili špagerice, potječu iz Španjolske, a smatra se kako su nastale u 14. stoljeću. Naziv dolazi od španjolske riječi esparato, a to stoji za čvrstu mediteransku travu od koje se proizvodilo uže. Na prvu espadrile djeluju jednostavne, no malo ljudi zna kako je proces izrade pletenog džona itekako komplicirano. Tijekom povijesti izrade isprobale su se različiti tipovi špage, da bi se na koncu pokazala najboljom ona jutena. Kako je Bangladeš najveći izvoznik jute na svijetu, jutene potplate stižu upravo iz ove države, a kasnije se spajaju sašiveni dijelovi iz vlastitog pogona. Sama izrada potplate je najkompliciraniji dio – prvo se strojno pletu, a kasnije ručno formiraju u jedinstvenu cjelinu, a hidrauličnim pritiskom se dobiva konačni dio.

U samom početku je nošenje espadrila bilo stvar prestiža, a nosile su se na španjolskom dvoru. Kasnije su ovu vrstu cipela rado nosili i ribari – crna boja je bila rezervirana za radne dane, dok se bijela nosila tijekom svečanih prigoda i brojnih svetkovina. Najpoznatiji obožavatelji epsadrile iz novije povijest su genijalni umjetnici Salvador Dali i Pablo Picasso, dok ljeto bez espadrila nije mogao zamisliti John Fitzgerald Kennedy mlađi. Glumac Don Johnson iz kultne serije “Miami Vice”  iz 80-ih se nije skidao iz espadrila, a njegovi lik i djelo su zaslužni za naglu popularizaciju ovih kultnih cipela u pop kulturi.

Koliko su posljednjih godina popularne espadrile, govori i činjenica kako vodeći dizajnerski brendovi ih pod obavezno uvrštavaju u svoj asortiman. Espadrile brendova Bottega Veneta, Gucci i Burberry, spajaju luksuz, stil, udobnost i vrhunske materijale u jednom – to su modeli koji ne pristaju na kompromis. U nastavku provjerite nove modele iz aktualnih kolekcija vodećih dizajnerskih kuća.

VUARNET GLACIER Sunčane naočale za pitome osvajatelje planinskih vrhova

Planinske vrhove i vrhunce možemo osvajati na razne načine. A da bi pritom bili poput Jamesa Bonda, morate prije svega izgledati kao James Bond, a jedna od prečica do toga su i Vaurnetove Glacier sunčane naočale.

Koliko su savršene za planinske i boravljenje u visokim predjelima zemlje, toliko su stilski više nego savršene za dnevni ulični casual izgled.

Izgledajte kao da ste se još jutros spuštali glečerima.

Dovoljno veliki okvir izrađen je od nehrđajućeg čelika, a prateća zaštitna torbica od prirodne je kože s magnetnim zatvaračem.

Sirovom, metalnog izgledu ovih naočala u prilog idu i Blue Polarlynx leće te kožni bočni shaderi.

Naočale za koje možete biti sigurni da vas neće iznevjeriti ni u najnezgodnijim situacijama.

NIJE SAMO ZAŠTITA OD SUNCA 10 modernih i stilskih sunčanih naočala za ovo ljeto

Bez obzira nabavljate li za ovu sezonu nove jer ste uvijek u trendu ili ste odani svom provjerenom stilu i modelu naočala, pa samo ažurirate postojeće, u ponudi ima ponešto za svakoga.

Evo nekih modela i primjera u kojem će se smjeru kretati ljetni stilovi na plažama, šetnicama uz more, ali i općenito u obrani od sve opasnijih sunčevih zraka.

Ray-Ban Blaze Wayfarer

Ray-Ban je nedavno redizajnirao popularni model Wayfarer tako da je preko cijelog okvira stavio jednu veliku leću i time dobio moderan i futuristički izgled. Cijena oko 190 dolara.

Tom Ford Wilder

Dizajn Tom Ford Wilder naočala inspiriran je pilotskim naočalama, sjajnog su metalnog okvira te nude 100% UV zaštitu. Cijena oko 445 dolara.

MVMT Reveler

MVMT je na tržište izbacio Reveler naočale koje su toliko jeftine da vam neće biti previše krivo kad ih izgubite u moru. No, to ne znači da nisu svevremenske, moderne i uparive s mnogim stilovima. Cijena oko 70 dolara.

Oliver Peoples Benedict

Oliver Peoples se primio popularnog pilotskog dizajn, ali su uz to ponudili i široki spektar izbor boja njihovih Benedict naočala. Cijena oko 445 dolara.

Warby Parker Abe Wide

Warby Parker mnogi znaju kao brend koji voli skinuti neki postojeći dizajn i prepakirati ga za hipstere. Cijena oko 145 dolara.

Persol 714SM “Steve McQueen”

Ovo je redizajn popularnih sklopivih Persol 714s naočala koje je Steve McQueen nosio 1968. godine u filmu Afera Thomasa Crowna. Cijena oko 480 dolara.

Perverse Free Spirit

Tvrtka iz Los Angelesa Perverse nabacila je na pilotski okvir žute transparentne leće te kreirala naočale slobodna duha po cijeni od 48 dolara. Kupiti po nekoliko komada.

Garrett Leight Kinney Sun

Još jedan uspješan proizvođač naočala za kojeg možda niste čuli. Garrett Leight nudi wayfarer izvedenicu naočala s transparentnim okvirom. Cijen oko 400 dolara.

J.Crew Riad Sunglasses

J.Crew po niskoj cijeni nudi Riad naočale sa stilom inspiriranim 1960-tima. Odlične za vikende provedene na brodu. Cijena oko 60 dolara.

Spy Optic Discord

Glatki stil Spy Optic Discord naočala doveden je iz 1980-tih te ima 100% UV zaštitu, a zbog materijala proizvodnje nazivaju se “virtualno neuništive”. Čisti, prozirni okvir uvijek dobro dođe. Cijena 110 dolara.

I koji je vaš odabir za ljeto?

NEW FORMAL Uz novu ljetnu kolekciju s.Oliver predlažemo i novi stil

Nedavno je modna kuća s.Oliver predstavila kampanju za novu kolekciju proljeće/ljeto 2018. Glavne su uloge već poslovično pripale Luki Šuliću i Stjepanu Hauseru.

Njihova uspješna suradnja traje već nekoliko sezona, a glazbenici, osim što se odlično snalaze u ulozi modela, svojim se stilom sjajno uklapaju u filozofiju kuće te predstavljaju ideju modernog muškarca.

Šulić i Hauser većinu su vremena zauzeti nastupima na svjetskoj turneji, ali su u kratkom predahu napravili snimanje upravo ove kampanje. Sve se zbilo u idiličnom okruženju istarske vile u Novigradu.

Fotografije potpisuje slovenski fotograf Aljoša Rebolj.

Glavna odrednica branda bezvremenska je elegancija, koji ukorak s potrebama modernog muškarca u svojim kolekcijama naglasak stavlja na kvalitetu i funkcionalnost.

S obzirom da moderni casual stil danas uvelike utječe na odijevanje u poslovnim prilikama, rušeći pritom pravila klasičnog odijevanja, kolekcija s.Oliver BLACK LABEL za proljeće/ljeto 2018. godine izrazito je raznolika.

Mijenjajući klasične forme odijevanja te uvođenjem novih casual i sportskih krojeva te materijala, stvorili su novi stil koji definira sezonu – new formal.

Novi je to stilski pečat u kojem se isprepliću klasični i casual stilovi modernog muškarca.

U sklopu novog stila predlažu se slijedeće boje i nijanse:

  • bijela
  • plava
  • boje pijeska
  • boja avokada
  • nijanse plave i sive

Bomber jakna (ili neki njezini elementi) nalazi se u gotovo svakom komadu kolekcije. Naglasak sezone također je i na detaljima (neobični printevi, teksture, džepovi).

Athleisure koncept

Novi je koncept koji spaja odjeću za sport te odjeću za odmor.

Sve je prisutniji među različitim stilovima, što pak samo dokazuje potrebu nekog stila da bude funkcionalan. Stoga su i kod ove kolekcije materijali lagani te tehnološki prilagođeni za boravak na otvorenom.

A Luka i Stjepan?

“Mi smo jako zadovoljni s ovom suradnjom koja je dosad rezultirala odličnim kampanjama s Lukom i Stjepanom kao zaštitnim licima. Dečki su vrhunski profesionalci u svemu što rade pa tako i na našim snimanjima na kojima uvijek vlada jako zabavna atmosfera, a rezultat su fotografije koje na najbolji način utjelovljuju duh s.Oliver branda. To su uspješni muškarci s vrhunskom karijerom koji za svoje nastupe biraju provjerenu eleganciju, a u slobodno vrijeme biraju udobnost i funkcionalnost uz moderan dizajn. 2Cellos su zaista sve ono što definira s.Oliver muškarca”, izjavila je povodom lansiranja nove kampanje Maja Arsenovič, country managerica s.Olivera.

CHURCHILL Tom Fordove plišane papuče za prave pokućne careve

Kad smo kod kuće, u toplini vlastitog doma želimo se odječati kao kraljevi, carevi štoviše. A to je najbolje postići odlaskom na mjesto gdje i car odlazi pješice u Tom Ford papučama.

Churchill papuče utjelovljuju sve što može poželjeti jedan takav pokućni car, a to su prije svega komfor i luksuz.

Papučice su izrađene u Italiji u kombinaciji svijetlo plavih i baršunastih boja ukrašene zlatnim lancima preko remena. Nema teorije da se u njima ne osjećate kao kralj.

Ukombinirate li to sa Tom Fordovim kućnim ogrtačem, trenirkom ili pidžamom, vaša će jutarnja pojava na balkonu plijenit pažnju slučajnih prolaznika mnogih i konkurencije sa susjednih balkona.

Zapravo, nikada nećete imati toliko mnogo ljudi koji će jednostavno gledaju vaše noge.

Osim tog baršunastog profila i plišane estetike, Tom Ford ‘Churchill’ papuče imaju kožne umetke i gumene potplate. Kao rezultat toga, obuća nije samo izuzetno udobna i moderna, veći vrhunski izdržljiva.

Naravno, koštat će vas. Ali to ste već znali.

ABERCROMBIE & FITCH Nova kolekcija inspirirana nautičkim stilom JFK-a

Prije nego što se počeo agresivno reklamirati (i prodavati) tinejdžerima koje izuzetno pale benidarne krpice, Abercrombie & Fitch je nekada bio jedan od velikih američkih brendova.

U pokušaju povratka na stare staze, A&F je predstavio novu kolekciju koju je inspirirao predsjednik John F. Kennedy, koji je nekoć nosio njihove hlače, piše Fashionista.

Abercrombie je stare originalne JFK kaki-hlače kupio za vlastitu arhivu na aukciji u Londonu, a zatim je taj isti dizajn predstavio u novoj kolekciji za široke mase.

I nove su 100 posto pamučne s toniranim prošivom, labavog su kroja, visoke u struku i ravnih nogavica. U Americi ih A&F prodaje za 98 dolara, dok se za europsko tržište prodaju po 114 €.

 

U kolekciji ima više komada inspiriranih JFK-ovim bezvremenskim cool izgledom sutedna s Istočne obale SAD-a. To uključuje kupaće gaće, flisane hooodice s logotipom A & F “Sailing Club”, jedriličarska jakna s logotipom A & F, crveno-bijelo-plave majice i još mnogo toga.

Nabavite li neki komad iz nove kolekcije, nije siključeno da ćete se barem na trenutak osjećati svježe kao JFK kad je jedrio s Jackie… ili Marilyn, ovisno o dobu dana.




Najpoznatije WAYFARER ‘Raybanke’ konačno dobile dostojnog nasljednika

Ray-Ban Blaze naočale kreirane su da nastave sigurnim i utabanim stazama uspjeha legendarnih naočala, ikona stila, Wayfarer naočala.

Prvo što se primijeti na Blazeu je jedna velika leća preko cijelog okvira naočala, a to je, osim futurističkog elementa ujedno i najveća promjena na naočalama.

Vjerujemo da su već time nove blejzice osigurale titulu budućih ikona stila.

Wayfarer naočale su inače postale planetarno popularne ranih osamdesetih godina i to zahvaljujući prije svega Tomu Cruiseu u Riskantnom poslu, zatim Braći Blues te ovom video spotu:

U Ray-banu su tako odlučili da glavne odlike stila u kojem žele da ide ova nova kolekcija Blaze jesu retro uz dašak futurizma. Što god to značilo.

Novi model tako dolazi u četiri nijanse i to tirkizno zelena, crna, te prozirno plava i prozirno crna.

I na kraju, najlogičniji izbor od gore ponuđenih nijansi blejzica je dakako prozirno plava jer kako okviri tako i leće dolaze u istoj prozirnoj nijansi plave. Time vam ne samo izgledom već i funkcijom osiguravaju jedan novi pogled na svijet.

Tri načina kako da pravilno obogatite svoj osobni stil košuljom kratkih rukava

Košulje kratkih rukava prije nekoliko su se godina opet vratile, kako se ono kaže, u modne trendove, pa će i tako poveći naglasak na njih biti stavljen i ovog, ljeta, točnije sezone proljeće/ljeto 2018. godine.

Svi mi muškarci ih imamo, imat ćemo ih ili smo ih barem u jednom trenutku modnog sazrijevanja imali, a ez obzira koliko je ponekad taj izbor stila mogao biti marginalan i upitan.

Postoji barem jedna košulja kratkih rukava negdje u ormaru. Ako za ništa drugo onda za one (ne)prilike kad nas ljeti netko pozove na svadbu, koja u nas, nerijetko, ponegdje potraje i do tri radna dana (tada vjerojatno imamo i više košulja kratkih rukava).

Ni bilo kako bilo u svim tim situacija želimo, moramo izgledati kao gospodin. Mora se znati da se ova košulja na nama nije našla slučajno i da svaki njezin gumb je tamo gdje mora biti.

Evo tri opcije, da tome tako i bude.

Neka košulja vodi igru

https://www.instagram.com/p/BdYFjufjxXG

Ovo je nešto ekstremnija opcija, ali odlučite se na košulju koja će ostaviti dojam. Košulja koju će svi primijetiti, a s vremenom primijetit će i vas. Neka košulja priča svoju priču. Neka to bude grafički bogata elementima, skoro pa tropskih stilova, nekad smo plahte takvih uzoraka zvali havajke. Ovo su ipak modernije havajke s puno ukusa i pravilnog kroja.

Paše uz sve krojeve kratkih ljetnih hlača, jet ih tek rijetki će primijetiti. Gumbe kopčate do posljednjeg za ozbiljniji, ljetni pristup, a raskopčate li jedan ili dva čak, njegujete prozračniji, aromatičniji pristup svakoj situaciji.

Ljetna jakna

https://www.instagram.com/p/BfgTtFqldgk

Košulja kratkih rukava je nešto toliko praktično da i zaslužuje biti u ormaru jer dovoljno je uzet kratku majicu, prebaciti preko nje košulju kratkih rukava i nositi je kao ljetnu jaknicu. Odjednom imate jedinstven stil.

Za ovu opciju neka to budu jednostavnije i po mogućnosti čak i jednobojne košulje koju prebacujete preko stilski skladne kratke majice. Kombinirate se ne pretjerano generičkim kričavim kratkim hlačama i odjednom imate pravo ljetno odijelce.

Cool retro

https://www.instagram.com/p/BZgw6P3ljyH

Ako mislite da vam je košulja mrvicu prevelika, evo jednog trika koji rješava taj problem, a u međuvremenu je postao i svojevrsni trend, stoga dva savjeta u jednom.

Košulju stavite u hlače i sredite je da bude reprezentativna. Kako i treba. Pobrinite se da ispod imate neku kratku majicu zagasitijih boja, da baš onako ne izleti te otkopčate prvih 5, 6, 7 gumbi, jer vi ste cool faca.

Rukave skratite presavijanjem vrhova, jedan do dva presavijanja bit će sasvim dovoljno. Time će te, vjerovali ili ne, naglasiti bicepse.

Još ako je košulja prožeta raznim okomitim uzorcima ili linijama, dobivate još pokoji centimetar na visini, barem u našim glavama.

Cool retro vibe, gospodo.

AGENT PROVOCATEUR Sloboda je prokleto goli i provokativni osjećaj

Britanski brend, ikona stila donjeg rublja Agent Provocateur objavio je novu kampanju u kojoj predstavlja nadolazeću kolekciju donjeg rublja u kojem je glavna misao vodilja bila – sloboda.

Sloboda nošenja, sloboda izražavanja, sloboda kretanja, sloboda gledanja, sloboda osjećaja nije nam uopće bitno, jer naš je prilično reprezentativni muški mozak pregledavajući fotografije najnovije kolekcije Proljeće/ljeto 2018 uspio jedva složiti jednu omanju smislenu rečenicu: “Još!”

“Sad je vrijeme” i “osjećaj slobode”, ako baš idemo prevoditi glavne slogane ove kolekcije, najbolje su uprizorile dvije dame, Daphne Groeneveld i Hollie-May Saker.

“Naša kolekcija Proljeće/ljeto 2018 poziva vas da živite za svaki trenutak s novim, luksuznim donjim rubljem koje slavi romantiku i avanturu, sanjarenje i smionost.” stoji u objavi za medije modne kuće.

Pastelne nijanse te svijetlo crvene i narančaste naramenice u stilu ozbiljnih seksi snimaka ovjekovječila je fotografkinja Carin Backoff.

U sljedećem pak vas videu s Barbarom Palvin u glavnoj ulozi pozivamo da škicnete u Hotel Au Provocateur. Svu prtljagu i odjeću, gospodo, ostavite na vratima.

“Osjećala sam veliku potrebu za bijegom i povezivanjem izravno s divljim i prirodnijim svijetom. Ono što tražim je osjećaj.” izjavila je Sarah Shotton, kreativna direktorica kolekcije.

U nastavku donosimo dijelić kolekcije, gospodo. Ljeto je blizu.

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur

Foto: Carin Backoff / Agent Provocateur