Najpoželjnije aktovke za muškarce koji drže do ugleda

Žene nisu jedine koje vole dobro izgledati. Mnogi muškarci brinu o izgledu, prate trendove i obraćaju pozornost na detalje.

Za razliku od žena, koje u fokus stavljaju omiljeni komad odjeće nadopunjen različitim modnim dodacima kojima podižu kombinaciju, muškarci su puno jednostavniji, obraćaju pozornost na sitnice i za moderan izgled biraju kvalitetne satove ili aktovke.

Današnje aktovke su sve samo ne obične. Ima ih u raznim bojama, uzorcima i prirodnim materijalima, različitih veličina i oblika, a svaka pronalazi svog kupca koji više ili manje voli eksperimentirati s modom. Poznati modni brendovi nerijetko izrađuju aktovke od prave kože. U posljednje vrijeme popularne su one od krokodilske kože koje mogu doseći cijenu i do 40 tisuća dolara, a mogu se pronaći i jeftinije verzije koje stoje par tisuća dolara.

Ako spadate u skupinu onih koji su uvijek dotjerani i jednostavno vole lijepo izgledati, ove luksuzne aktovke će postati vaš omiljeni komad za upotpuniti poslovni izgled i privlačit će pozornost gdje god se pojavite.

Tom Ford – 42,000 $

Tom Ford

Ralph Lauren – 21,815 $

Ralph Lauren

Pineider – 18,720 $


Pineider

Thom Browne – 11,043 €


Thom Browne

Jack Georges – 7,500 $


Jack Georges

Valextra – 6,167 €


Valextra

Fendi – 5,071 €


Fendi

Valentino – 3,750 $


Valentino

Berluti – 2,810 £


Berluti

Brunello Cucinelli – 2,790 €


Brunello Cucinelli

Prada – 2,335 €


Prada

S.T. Dupont – 2,052 $

S.T. Dupont

Potpis sa stilom: Top 10 luksuznih nalivpera

Vaš potpis zaslužuje mnogo više od obične penkale.

Ako su oči ogledalo duše, onda bismo mogli reći da je potpis ogledalo karaktera. Štoviše, o samoj osobi možete mnogo saznati samo temeljem potpisa. No, ako držite do svog imidža tada nije važno samo kako izgleda vaš potpis, već i čime se potpisujete.

Zamislite sada situaciju – nalazite se u luksuznom restoranu gdje na meniju ne postoji jelo jeftinije od 200 funti. Preko puta vas sjedi potencijalni poslovni partner. Pripremate se potpisati ugovor života, rukom po aktovci tražite penkalu. Sve što nalazite je sponzorska penkala koju ste dobili na nekoj od konferencija.

Malo neugodno? Nema veze, pravit ćete se da nemate penkalu kod sebe i zamoliti drugu osobu da vam posudi svoju, jer rijetko što narušava imidž ozbiljnog biznismena više od sponzorske penkale.

Penkale i nalivpera su, baš kao ručni sat ili automobil koji vozite, odraz vašeg životnog stila. Ne želite dozvoliti da vaš potpis bude običan, već mu želite dodati dozu luksuza.

Danas ćemo vam predstaviti neka od najboljih nalivpera na svijetu koja su tim više luksuzna jer se ne mogu pronaći na policama običnih trgovina. Garantiramo vam, uz njih će vaš potpis odisati stilom i elegancijom.

1. Delta Indigenous People Kanaka Maoli Hawaii Special Celebration Edition Fountain Pen – $795.00

2. Aurora Optima Riflessi Full Sterling Silver Fountain Pen – $905.00

3. Montegrappa Extra Arte Deco Zebra Limited Edition Fountain Pen – $995.00

4. Ancora Mediterranean Yellow with Silver Limited Edition Fountain Pen – $1,295.00

5. Omas Ogiva Green Urushi Lacquer Black Stardust Fountain Pen – $1,795.00

6. Louis Vuitton Blue Lacquer Fountain Pen – $1,995.00

7. Armando Simoni Il Gladiatore Limited Edition Arco Bronze Fountain Pen – $2,195.00

8. S.T. Dupont Limited Edition Premium Shoot The Moon Fountain Pen – $2,450.00

9. David Oscarson Fountain Pen Limited Edition Black Water Dragon Blue – $4,500.00

10. Danitrio Ishimeji-nuri with Maki-e Kinkei (Golden Pheasant) on Hyotan Fountain Pen – $5,400.00

Svaki uspješan biznismen mora znati ovo pravilo

Pomislite na nekog tko po vama ima uspješnu karijeru. Bill Gates? Elon Musk? Jeff Bezos? Velik broj imena koja vam padaju na pamet redom su ljudi koji se pridržavaju jednog zajedničkog principa: pravila pet sati. Ne kažemo da će vas to učiniti novim Elonom Muskom, ali definitivno je mjesto za početak.

Uspjeh – u jednom satu dnevno

Pravilo je prilično jednostavna: izdvojite jedan sat iz svakog radnog dana (jedan sat + pet radnih dana = pet sati) da se posvetite smišljenoj praksi i učenju. Ubacite malo čitanja, proučavanja ili vježbanja koji su primjenjivi za veći cilj napretka u vašem polju. I to je to.

Razlog zašto je petosatno pravilo tako učinkovito u pripremi najuspješnijih ljudi za daljnji uspjeh svodi se na dvije stvari. Prvo, naporniji i dulji ne znači isto što i pametan rad. Ni blizu. Pametan rad uključuje oduzimanje malo vremena kako bi naučili, a ne radili. Ovo će vam pomoći da se usredotočite na dugoročan osoban razvoj, a ne na vaše trenutno radno opterećenje. Zaista mislite da Bill Gates čita 50 knjiga godišnje koje su isključivo vezane za njegove svakodnevne projekte?

Drugo, ništa ne pobjeđuje stručnost. Poduzetnik Marc Andreessen uzima Marka Zuckerberga kao primjer, govoreći o njemu u intervjuu „Mislim da je stjecanje vještina i kako pravilno učiniti stvari dramatično podcijenjeno. Postoji razlog zašto postoji toliko mnogo priča o Marku Zuckerbergu. Nema puno osoba poput Marka Zuckerberga. Da provodite vrijeme s njim, uvidjeli biste da je to istina. Bilo koji uspješan direktor danas ili u prošlosti ima enciklopedijsko znanje o tome kako uspješno voditi tvrtku, a to je vrlo zahtjevno za osobe u 20-ima “.

Uspješne osobe na različite načine provode taj jedan sat u danu, a ovdje su navedeni neki načini koje biste i vi mogli okušati.

Eksperimentiranje

Ne kucajte dok ne probate, doslovno. Benjamin Franklin i Thomas Alva Edison bili su poznati po svojim rizičnim eksperimentima. Google i Microsoft samo su jedne od tvrtki koje odvajaju vrijeme za zaposlenike u kojem oni mogu eksperimentirati sa svojim idejama.

Razmišljanje

Možda ćete misliti da je ovo samo beskorisno trošenje vremena, ali dokazano je da vrijeme za razmišljanje poboljšava radnu uspješnost. Takva praksa popularna je kod izvršnog direktora AOL-a Tima Armstronga, zbog kojeg njegov tim provodi četiri sata tjedno razmišljajući.

Čitanje

Osim Billa Gatesa, čitanje obožava Oprah, bivši predsjednik Obama, Mark Cuban te poduzetnik Davida Rubensteina.

Menadžerski stres: riješite ga se uz neurofeedback

O razini stresa koju menadžerska uloga nosi i često podrazumijeva, dovoljno govori već ustaljeni naziv „menadžerski stres“. Svakodnevno donošenje odluka ključnih za uspješnost poslovanja, svakodnevno planiranje, organizacija, vođenje i preuzimanje odgovornosti u postavljanju i postizanju ciljeva vrlo lako dovedu do iscrpljivanja i narušavanja zdravlja pojedinca, smanjujući pri tome i kvalitetu života.

Uzmemo li u obzir epidemiološku situaciju koja se odrazila na sve aspekte života, opravdano je pretpostaviti da stres koji se do sada nagomilavao, u novonastaloj situaciji poprima novu razinu. Profesionalno iscrpljivanje, odnosno stanje mentalne i fizičke iscrpljenosti uzrokovano poslovnim aspektima života, a koje rezultira smanjenom sposobnošću obavljanja poslovnih zadataka, poznato je pod nazivom burnout ili sindrom sagorijevanja.

Ovo je stanje rezultat dugotrajnog stresa na radnom mjestu koji nije na vrijeme reguliran te za razliku od „običnog“ stresa, traje duže te sa svojim simptomima spada u kronične poremećaje.

Uzroci sagorijevanja

Među najčešćim uzrocima koji vode sagorijevanju su preopterećenost poslovnim zadacima, manjak resursa za njihovo izvršavanje, manjak zadovoljstva poslom, ali i odnosi u kolektivu, među ostalim i – izolacija.

Pokazatelji sagorijevanja

Kada problem traje dugo, prestanemo ga doživljavati kao problem. Tako poteškoće sa spavanjem, rastresenost, pomanjkanje motivacije, lako otklonjiva pažnja ili nezadovoljstvo postaju dio svakodnevice ili nešto što se podrazumijeva. Međutim, zanemarivanjem simptoma problem se produbljuje. Emocionalna i fizička iscrpljenost vode fizičkom obolijevanju, kao i narušavanju kognitivnih funkcija i mentalnog zdravlja.

Stres nije ono što nam se događa. Stres je naša reakcija na ono što nam se događa.

Stres utječe na kompletnu fiziologiju, uključujući i obrasce moždane aktivnosti. To za posljedicu može imati blokadu učinkovitog kognitivnog funkcioniranja. „Skakanje“ s jedne misli na drugu, ruminiranje (kada neprestano vrtimo negativne misli), pomanjkanje fokusa potrebnog za konstruktivno pronalaženje rješenja samo su dio začaranog kruga.

Biofeedback i neurofeedback

S obzirom na to da na brojne stresore nemamo direktan utjecaj, odnosno izvan naše kontrole su, preostaje nam usvojiti obrasce reagiranja koji će nam omogućiti uspješnije nošenje sa stresom. Suvremeni pristupi smanjivanju učinka kroničnog stresa uključuju biofeedback i neurofeedback metodu.

Biofeedback je zajednički naziv za povratne informacije dobivene putem tjelesnih parametara i signala, poput električne aktivnosti mišića, periferne tjelesne temperature, električne provodljivosti kože, varijabilnosti srčanog ritma, disanja i slično. Neurofeedback je vrsta biofeedbacka koja omogućuje mozgu da svjedoči vlastitoj EEG aktivnosti, pomoću koje povećavamo svijest o unutarnjim stanjima te otvaramo mogućnost boljoj samoregulaciji i boljem općem funkcioniranju.

Uz razumljivu povratnu informaciju, mozak postupno usvaja obrasce samoregulacije pomoću kojih se uspješnije nosi sa zahtjevnim situacijama te se brže i uspješnije vraća u stanje ravnoteže. Tijekom procesa, osoba se uči opažati vlastite fiziološke promjene, poput otkucaja srca ili napetosti mišića, kao i svjesno utjecati na njihovu regulaciju. Sam protokol i plan tretmana prilagođavaju se svakom klijentu osobno (individualizacija trening plana), a cilj je postići optimalnu razinu pobuđenosti živčanog sustava i njegovu sposobnost samoregulacije.

Rezultat ovakvog pristupa su razvijanje mentalne fleksibilnosti, bolje samoregulacije, postizanje optimalne mentalne pobuđenosti kao i prikladnijeg odgovora na stres. Tretman je usmjeren tome da osoba sama može postići treningom takvo stanje u svakodnevnim situacijama što vodi većoj radnoj uspješnosti i većoj kvaliteti života.

Biofeedback se pokazao kao vrlo korisna metoda u smanjivanju simptoma stresa, dok kombinacija biofeedback i neurofeedback metode pomaže razvoju i treniranju uspješnije regulacije reakcija na stres u svakodnevnom životu. Ovakav pristup dovodi do stanja psihološke otpornosti i stanja aktivnog kognitivnog rada u stresnim situacijama. Dakle, ne radi se samo o sposobnosti opuštanja već o efektivnom svakodnevnom funkcioniranju i upravljanju stresom.

Tretman biofeedbackom i neurofeedbackom koji se koristi za uspješniji stres menadžment vrlo je sličan protokolu koji se koristi u tretmanu sportaša za poboljšanje izvedbe. Cilj ovakvog treninga je postizanje mentalnog stanja kojeg karakteriziraju smirenost, usredotočenost te spremnost na rješavanje problema. Sposobnost vraćanja u smireno stanje nakon suočavanja sa stresom pokazatelj je dobre psihološke otpornosti. Ključ uspješnog nošenja sa stresom leži u mogućnosti osobe da regulira vlastito mentalno i fiziološko stanje iz dana u dan. Neurofeedback i biofeedback su alati pomoću kojih se ove vještine usvajaju.

Je li vam šef sociopat ili frend za cuganje? Evo što to znači za vašu karijeru!

Posao i radno okruženje nisu samo izvor novaca. Na poslu provedete minimalno 8 sati, a ako u to uključite prijevoz do posla i s posla, pauzu i ponekad cugu nakon radnog vremena, ispadne da ste pola dana u poslovnom okruženju. Upravo je zato važno da se na poslu osjećate ugodno, a čak i ako imate puno posla, važan faktor su kolege i dakako, šef.

Raditi za nekoga tko je nepodnošljiv je užasna stvar. Onda vam i posao bude duplo teži i imate osjećaj da vam, uz sve što morate obaviti, nadzor nekoga tko je nemoguć stvara dodatni stres. Ali nisu svi šefovi isti, neki su izgubljeni, drugi su nasilni i glasni, a poneki su i toliko loši da vam nije jasno kako vi radite za njih, a ne obrnuto. Postoji i onaj nabrijani lik koji vam samo zadaje sve više posla pa prisvaja tuđe zasluge jer cilja još više.

Da, popis je jako dugačak. Bilo kako bilo, svaki tip šefa sa sobom nosi određene karakteristike, koje u konačnici utječu na vaš posao. U nastavku vam donosimo one najgore tipova, a otkrijte što vas čeka ako je vaš šef jedan od ovih tipova.

Best frendić

Neki šefovi se previše trude biti prijatelji, a premalo se trude biti lideri. Dobar odnos sa zaposlenima je divna stvar ali postoje granice. Best frendić će s vama željeti podijeliti sve o svađi sa ženom, kako se napio s prijateljima ili kako ga djeca izluđuju. I ne samo to! S vama će podijeliti informacije koje doista ne želite znati. Ako je stariji od vas, ponašat će se kao da ste vršnjaci i čak će vam ponuditi da za vikend izađete zajedno u neki klub. Toliko vam žele biti prijatelji da će potpuno zaboraviti da vam moraju biti šefovi. Naravno, sve dok nešto ne zeznete.

Suparnik

Šefić koji ne vodi svoje zaposlenike, ne zna kako ih motivirati i izvući ono najbolje iz njih. Ako ga nešto pitate, vidjet ćete kako broji zvijezde jer zapravo ne zna odgovor na vaše pitanje. U svakoj prilici će se natjecati s vama. Živi za to da vam pokaže da je bolji, uspješniji i pametniji od vas. Preuzet će zasluge za projekt na kojem ste radili mjesecima, svaki vaš rezultat prezentirati kao svoje postignuće i svakih 10 minuta će doći provjeriti kako napredujete. Naravno, kako bi bio u toku i na vrijeme preuzeo zasluge.

Derište

Odrasla osoba emocionalne zrelosti nerealiziranog trogodišnjaka. Lupanje vratima, izderavanje i optužbe su njegovo omiljeno oružje. Kada to ne upali, sa suzama u očima će vas uvjeravati da sve što radi, radi za vas. Nezahvalni ste i ne znate to cijeniti. Ako dođe do greške, vrištat će i sipati uvrede na vaš račun. Traži odobravanje, pohvalu i razumijevanje. Naravno, ništa od toga nije u stanju pružiti drugima. Ponašanje mu se mijenja iz trenutka u trenutak i nema nikakvu kontrolu nad svojim emocijama. Svi su drugi uvijek za sve krivi dok on, jadan, samo želi da svi budu sretni. Tako da mu povlađuju i govore kako je divan.

Casper

Za njega je ured samo usputna stanica između obavljanja osobnih zadataka, sastanaka za ručak (koji nikada nisu označeni u njegovom kalendaru) i birtije. Nikada se ne zadržava dovoljno dugo u redu kako bi uopće znao što rade njihovi zaposlenici. U većini slučajeva, nema pojma što radite i kako napredujete. Povratna informacija je za njih neko mitsko biće iz Narnije. Ako ga tražite da vam hitno potpiše neko odobrenje ili dokument, doista nemate sreće. Rijetko odgovara na mailove, a ako ga i dobijete na telefon, vjerojatno je lagano pijan u nekoj birtiji gdje „sklapa važne poslove“.

Seljačina

Ne raspoznaje granicu između prihvatljivog ponašanja i čiste vulgarnosti i nekulture. Klijentima će pričati masne viceve a kolegicama u uredu dobacivati sočne komentare. Na sastanak s važnim klijentom će doći u trenirci i pomalo mamuran. Laktom će ga bocnuti i započeti priču o tome kako je noć proveo na Viagri, u nekom hotelu sa ženom koje se ne sjeća. Konobaricu će zvati „mala“ a većinu žena će nazivati ženskim spolnim organom. Jao vama kada ćete ga morati upoznati s potencijalnim klijentima. Pogotovo ženskim.

Manipulator

Kada čita, čita isključivo literaturu naziva „Kako od drugih dobiti ono što želite“. Obožava psihološke trikove i svaki dan će neki od njih iskušati na vama. Ako pročita da je Steve Jobs netremice gledao u ljude kako bi ih prisilio da nešto kažu, očekujte da će hodati za vama i buljiti u vas. Ako uđete u raspravu, pokušat će vas uvjeriti da ste u krivu i kako biste se trebali ispričati. Svoj posao će prebacivati na vas govoreći vam kako je to izvrsna prilika da se dokažete. Manipulator vas ne cijeni i ne zanima ga koliko ste uspješni. Samo vas želi iskoristiti za svoje ciljeve.

Đavolji odvjetnik

Lideri njeguju kreativnost svojih zaposlenika i ulažu u njihov uspjeh. Shvaćaju da je najgore ne ulagati u zaposlene i biti loš šef. S druge strane, đavolji odvjetnik smatra da trebate biti zahvalni za samu činjenicu da ste dobili plaću, dosljedno odbacuje ideje koje nisu njegove, odupire se ulaganju u zaposlenike (čak i ako to znači da će biti učinkovitiji) i zahtijeva nemoguće, nejasne standarde. Naravno, sam nikada ne bi mogao dosegnuti svoje izmišljene kriterije. Nesposobni i frustrirani, samo čekaju priliku da vam kažu koliko su vaše ideje glupe i besmislene.

Sve što morate znati prije nego postanete freelanceri

Mnogi od vas će se suočiti s ovom dilemom u nekom trenutku svog radnog života. Ovo su stvari koje trebate uzeti u obzir prije nego što se odlučite na freelancanje.

Na prvi pogled, uistinu je fantastično biti freelancer – imate slobodu raditi kako želite, kad želite i gdje želite. Ne morate biti izloženi  dosadnom kolegi koji previše govori i automatski izbjegavate  stres i nepotrebne troškove putovanja do posla.

Ali sa svakom pozitivnom situacijom dolazi do potencijalno negativnih – neke od njih  odnose se i na fleksibilni, neovisni rad.

Možete postati usamljeni

Raditi za sebe je sjajno, sve dok ne shvatite da niste razgovarali s čovjekom mjesec dana. Isprobajte različite prostore u kojima možete stupiti u kontakt s ljudima koji također rade, poput knjižnica ili kafića. S vremena na vrijeme to znači da se više družite dok radite svoj posao, što može biti od velike pomoći.

Upasti u rutinu je lakše nego izaći iz nje

Ako možete raditi svoj posao koristeći laptop u krevetu i u pidžami, onda to vjerojatno i želite. Zvuči savršeno sve dok ne shvatite da se niste tuširali dva dana. Pokušajte svoj posao obavljati na javnom mjestu, a ne kod kuće, to će vas potaknuti na to da se presvučete, a imat ćete više “zdravije” rutine. Zapamtite, uvijek je lakše upasti u rutinu, nego izaći iz nje.

Obujam posla može postati nepouzdan

Ovisno o klijentu, možda nećete znati kada će posao doći ili koliki će vaš udio u njemu biti. Ako imate klijenta koji ne pruža onoliko koliko vam treba, razmislite o povećanju posla prema većem broju klijenata ili preuzimanju jednog potpuno novog klijenta koji bi mogao biti pouzdaniji kada je u pitanju posao. Odaberite posao koji odgovara vašim potrebama.

Ne znate kada prestati

Raditi kao freelancer znači da onda kada ne radite, osjećate se kao da gubite novac. I kad radite nešto drugo, razmišljat ćete o tome što ste sve mogli napraviti umjesto toga. Uvijek postoji “samo još jedan prije nego što odem u krevet“. Postavljanje rokova i vremenskih intervala za vaš rad znači da možete imati više strukturirane rutine. Na primjer, planiranje rada samo do 17 sati svakog dana znači da znate kada rad prestaje i kada je vrijeme da uistinu odete kući.

Nepredvidljiva plaća

S honorarnim radom uobičajeno je da vam se ne plaća onoliko koliko smatrate da vaš rad vrijedi. Da biste to izbjegli, unaprijed postavite naknade koje možete oglašavati na svojoj web stranici ili ih naznačite u prijavi za posao, tako da klijent zna vašu minimalnu cijenu. Prihvaćajte samo poslove koji plaćaju dovoljno, inače ćete dugoročno patiti.

Saznajte kako odabrati kvalitetnu uredsku stolicu

Buđenje, doručak, spremanje, vožnja do posla, mailovi, sastanci, telefonski pozivi, pauza za ručak (ili bez pauze), još mailova, ostanak u uredu do sitnih sati… I tako iz dana u dan.

Uzmite trenutak i razmislite o tome koliko vremena provodite na radnom mjestu. Sada razmislite o tome koliko ulažete u zdravlje svoje kralježnice. Uz sve obaveze, zdravlje vam vjerojatno nije na listi prioriteta. A kada biste samo znali koliko je malo potrebno da učinite napokon nešto dobro za sebe!

Problemi sa sjedenjem

Dugotrajno sjedenje može biti uzrokom mnogih problema od kojih su najčešći bolovi u leđima i vratu. Osim redovite fizičke aktivnosti u obliku tjelovježbe ili intenzivnije šetnje, potrebno je paziti na način sjedenja kako bi se prevenirale neželjene posljedice.

Vrijeme koje provodite sjedeći ima velik utjecaj na vaše zdravlje. Upravo zbog toga vrhunska uredska stolica je ulog koji dajete za svoje zdravlje. Ergonomska uredska stolica će osigurati optimalnu cirkulaciju u nogama za vrijeme sjedenja, pružili podršku lumbalnom dijelu, ublažiti pritisak u nogama i omogućiti zdravo sjedenje.

Vrhunska uredska stolica trebala bi ravnomjerno rasporediti pritisak, odnosno prilagoditi se potrebama svakog korisnika. Kvalitetna ergonomska stolica mora jednako dobro funkcionirati i pružati maksimalnu podršku neovisno o tjelesnoj težini osobe.

Dugotrajno sjedenje u manje kvalitetnim uredskim stolicama ostavlja niz negativnih posljedica. Osim neudobnog položaja sjedenja, to su:

  • loša cirkulacija
  • umor mišića
  • grčevi
  • ukočenost
  • bol u vratu, leđima i kukovima
  • oticanje nogu

Kako odabrati stolicu?

Bez obzira na težinu korisnika, nosivost stolice je garancija njezine dugotrajne upotrebljivosti. Većina uredskih stolica ima nosivost od 100 do 120 kila. Iako to na prvu možda zvuči prihvatljivo, pogotovo ako je vaša tjelesna masa manja od toga, takve stolice imaju rok trajanja maksimalno do godinu i pol dana nakon čega gube svoja ergonomska svojstva.

Vrhunske menadžerske stolice pak imaju nosivost veću od 250 kila što garantira da će i nakon nekoliko godina njihova kvaliteta biti jednaka kao i prvog dana.

Primjer takve stolice je stolica Big Boy koja spaja elemente modernog dizajna i visoke udobnosti čija izvedba potiče pravilno sjedenje. Zahvaljujući patentiranom sustavu potpore za lumbalni i zdjelični dio leđa te jednostavnoj kontroli korisnici neovisno o tjelesnoj težini (do 300 kg) i visini dobivaju konstantnu podršku od prvog trenutka.

ergonomska uredska stolica

Pokrenite mišiće, poboljšajte cirkulaciju i pojačajte koncentraciju. Svoj primjerak Ego Big Boy stolice pronađite po akcijskoj cijeni na poveznici ili klikom na fotografiju.

SLAŽETE SE? Hrvatskoj treba obrazovni sustav koji će potaknuti poduzetništvo, kaže Doug DeVos

To je bio fokus osmog Amway Globalnog Poduzetničkog Izvještaja, koji mjeri razinu poduzetništva na svjetskoj razini.

Ove godine istraživanje je bilo fokusirano na dva aspekta koji odmažu ili pomažu poduzetništvu:

  • znutarnji faktori (predanost, spremnost na rizik, znanje o financijskim aspektima poduzetništva)
  • vanjski faktori (stanje u državi, tehnološka dostupnost i obrazovni sustav usmjeren na poduzetništvo).

“Bolje razumijevanje zbog čega se ljudi odlučuju za ili protiv vlastitog posla i koja vrsta posla je najprivlačnija, pomaže u učinkovitom poticanju poduzetništva u svijetu.” kaže Predsjednik Amwaya Doug DeVos.

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]Ta saznanja mogu pomoći gospodarstvenicima i političarima da donose odluke i poduzimaju akcije koje pomažu da više ljudi započne svoj vlastiti posao i ostvari svoj potpuni potencijal u tom području. Više poduzetnika znači više mogućnosti, veći gospodarstveni rast i više prosperiteta za svakoga.[/perfectpullquote]

Od vanjskih faktora kao najveća prepreka poduzetništvu u Hrvatskoj četvrtina ispitanika je istaknula obrazovanje s obzirom na to da naš obrazovni system iznimno zaostaje za razvijenim zemljama i ne stvara nikakvu pripremu za početak bavljenja poduzetništvom.

U takvim nesigurnim uvjetima ne čudi da 41% ispitanika ne bi odustalo od svog posla kod drugog poslodavca zbog straha od neizvjesnosti koju donosi poduzetništvo.

Većina ispitanika u Hrvatskoj smatra da imaju društvenu potporu (58%), da mogu biti posvećeni svom poslu (55%), da mogu razviti poslovne ideje (48%). Ipak, manje od 50% ispitanika smatra da su spremni riskirati (47%) ili da mogu osigurati novac za svoju poslovnu ideju (27%).

Upitani da opišu svoj idealan posao ispitanici su ga ovako okarakterizirali: prednost je dana poslovima u  gradovima (58%) u odnosu na selo (42%); s djelatnicima (56%) u odnosu na samostalan posao (44%); osobno pružanje usluga strankama (81%) u odnosu na digitalnu uslugu strankama; pružanje usluga (55%) u odnosu na prodaju proizvoda (45%).

Snažna tendencija prema osobnom kontaktu sa strankama i skoro polovica ispitanika usmjerena na prodaju proizvoda, ukazuju na važnost uloge kompanija direktne prodaje kao što je Amway i druge kompanije u poduzetništvu.

Abeceda komunikacije

KARIJERA Ovaj ‘napušenko’ će uskoro imati 30 godina i živi od toga da mota jointove

Najčešće smo zaglavili na poslovima gdje svakodnevno čekamo da završi radno vrijeme, no što je tu je. Ima nekih koji imaju priliku raditi što vole, a danas ćete upoznati jednog profesionalnog motača jointova.

Prva stvar koju svako jutro napravi Tony Greenhand je postavi vodu za kavu te krene sa svojim poslom – profesionalnim motanjem jointova. Ovaj napušenko dosita je majstor u svom poslu, a svojim neobičnim umjetničkim djelima zadivljuje sve na Instagramu.

Pogledajte neke od njegovih ‘umjetničkih’ jointova, a što je najbolje od svega, svaki je moguće popušiti.

https://www.instagram.com/p/BIK9C1gj7KD

https://www.instagram.com/p/BHC9VZcD17r

https://www.instagram.com/p/BFp6LWsAMMm

Možemo ovako unedogled, no najbolje da sami provjerite što sve Tony Greenhand objavljuje na Instagramu.

ŠEF KRETEN 5 sigurnih znakova da ste upravo to i kako popraviti

Profesor Poslovne škole Columbia Daniel R. Ames i kandidatkinja za doktorat Abbie W. Wazlawek sproveli su istraživanja na kojem su, na kraju jednog pregovaranja, zatražili od sudionika da ocjene sebe i svoje partnere u tome kakvi su bili tijekom pregovora: podređeni, prikladno asertivni, ili pretjerano asertivni.

Zanimljivo je to što se sudionikova samoprezentacija često nije podudarala s percepcijom njegovog partnera.

Razlog tome je što ljudi nisu baš dobri u prosuđivanju samoga sebe. Iako volimo misliti da jesmo, ispada da uopće nismo toliko dobri.

Sve se to na kraju svodi na vrlo realnu mogućnost da smo kreten (pizdun), a to uopće ne shvaćamo.

Zvuči nemoguće?

Pročitajte u nastavku pet znakove upravo tome.

1. Uživate posebne privilegije na radnom mjestu

Znate one mnoge napuhane priče o uspjehu određenih osoba koje su  savršeno uravnotežile roditeljstvo i posao? Osobe su to koje su na poslovne sastanke vodile djecu, uspješno odlazile na sva druženja ‘savršenih roditelja’ te su paralelno s tim ‘velikim obvezama’ uvelike bila od financijske koristi tvrtki.

No, ako ta osoba kao šef, kao voditelj, kao direktor smije voditi dijete na poslovne sastanke, odnosno radno mjesto da li i svi ostali zaposlenici te tvrtke, pa i čistači, smiju dovoditi djecu na sastanke?

Naime, iznimno je drsko, a vrlo često viđano takvo (kretensko) ponašanje, gdje upravo takve osobe na visokim pozicijama dovode djecu na radna mjesta, odlaze redovito na druženja roditelja, a s druge strane svojim zaposlenicima ne dozvoljavaju da s vremena na vrijeme ranije otiđu s posla kako bi se pobrinuli za vlastitu djecu.

2. Prisiljavate ljude na otkaz

Kad iz bilo kojeg razloga trebate otpustiti nekog od zaposlenika tvrtke, vi umjesto da popričate o daljnjim koracima za tu osobu, da mu iskreno pomognete da što prije pronađe drugi posao ili mu jednostavno samo date otkaz, prisiljavate tu osobu da ona da otkaz i sav taj pritisak preuzme na sebe. Vi ste i više nego kreten.

Vi uopće ne razmišljate o toj osobi, vama je najbitniji ugled firme, vaš osobni ugled, vaša miran san i lažna slika da ste dobra osoba. Ne vi ste kreten. A pritom, kako izgleda, i kukavica.

3. Nikad niste u krivu

Ako nikad ne izgovarate riječi “Oprostite, ja sam kriv(a)” onda ste kreten. Naime, nitko na ovom svijetu nije imun na pravljenje grešaka. Pa ni vi. Niste savršeni i niste sveznajući i vrlo je vjerojatno da upravo oni prema kojima se tako ponašate znaju više i bolje o vas. Pomalo ste svjesni toga, ali vam je zbog održavanja vlastitog ega praktičnije biti kreten prema tim ljudima.

Takvi će ljudi uvijek kriviti druge, svoje zaposlene, za vlastite greške.

4. Zadržavanje zaposlenika pod vašim upravljanjem je iznimno kratko

U razvijenom je svijetu normalno da se zaposlenici na jednom radnom mjestu zadržavaju po nekoliko godina i krenu dalje. To je sasvim normalni korak u izgradnji njihovih karijera. No, ako se zaposlenici kod vas zadržavaju prilično kratko, a nisu tome razlog novci ili opis samog posla onda postoji velika šansa da odlaze zbog vas i vašeg odnosa prema njima. Razmislite o tome. Pričajte s njima jer ako je to razlog, draga gospodo, vi jeste kreten.

5. Nitko vam ne daje povratnu informaciju

Ako vam ljudi ne žele pričati o vama, kako vas vide, kako vas doživljavaju vjerojatno postoji dobar razlog za to. A razlog tome je što vjerojatno ne znate/želite primate povratne informacije o sebi. Ako ste kategorija osrednjeg kretena, onda okrećete očima i zanemarujete povratnu informaciju. Ako ste pak teža kategorija kretena, onda čak i napadate glasnika.

No, ima rješenja za većinu kretena

Da li je biti kreten ili pizdun stalno stanje ili se može popraviti?

Ames i Wazlawek kažu da nije, srećom, te daju nekoliko savjeta kako to popraviti.

Tražite povratne informacije od šireg kruga ljudi.
Pobrinite se da prilikom slušanja povratnih informacija, kritika, nedostataka, pa čak i bijesa na vas ne prekidate sugovornika i da šutite.

Primite kritiku, kakva god ona je, mirno, tiho i dostojanstveno uz iskrenu želju da to popravite.

Pitajte prave ljude prava pitanja.
Nema previše koristi ako suprugu pitate kako reagirate na loše vijesti na radnom mjestu, ili kolege s posla odnosno zaposlenike pitate kakav ste otac svojoj djeci.

Tražite više informacija.
Kad dobijete kritiku, odnosno povratnu informaciju ne krečite odmah s rješavanjem iste. Kad ste već u razgovoru, tražite od te osobe još informacija, postavljajte dodatna pitanja, idite toliko daleko i tražite mišljenje te osobe kako da popravite to zbog čega vas kritizira.

Sakupite što više informacija i vodite dijalog. To je jedan i jedini siguran put da od kretena izrastete u dobru osobu i još boljeg šefa.

Zacrtajte si cilj i idite prema njemu.
Promjena sebe i nekih svojih navika je teška i zahtijeva vremena. Ne samo vama, već svima. No, ako to želite učiniti i voljni ste slušati i djelovati onda ste na dobrom putu.

POSAO IZ SNOVA Želite plaću od 28.000 kuna, dva mjeseca živjeti u Reykjaviku i besplatno putovati svijetom?

Neki pak od poduzetnijih sretnika uz to dvoje uspjeli su putovanja i monetizirati.

Putovanja kao takva su prilično skupa i vrlo su često prilično opterećenje osobnog ili kućnog budgeta. Zbog toga ih i realiziramo rijetko, jednom možda dva puta godišnje, dok ostatak godine radimo štedeći za sljedeće putovanje.

Ne zvuči ni to toliko loše.

A što kad bi vam rekli da postoji tvrtka koja želi da dođete besplatno živjeti u Reykjavik, koji će vam dva mjeseca biti polazna točka za vaša besplatna putovanja Europom i Sjevernom Amerikom i pritom će vam još platiti nekoliko desetaka tisuća kuna mjesečno? I pokriti većinu troškova koje ćete imati tijekom putovanja.

Posao uz puno zabave

WOW Air, turistička tvrtka sa sjedištem na Islandu, trenutačno je u potrazi za svojim prvim WOW Air Travel vodičem, koji će biti obavezan doći u Reykjavik, a iz kojeg se polijeće za različite destinacije diljem Europe i Sjeverne Amerike. Osoba koja će biti odabrana svoja će putovanja dokumentirati, zajedno sa savjetima za putovanja na ciljanim destinacijama te to dijeliti na društvenim mrežama.

Ne brinite, ne idete sami na putovanja. Uz vas će biti i dvoje prijatelja koji će također uživati sve beneficije ovog posla iz snova, baš kao i vi.

Da biste ušli u izbor, morate posjetiti web stranicu WOW Travel Guide, ispuniti prijavu i poslati kratki video vodič (30 sekundi do dvije minute) o vašem rodnom gradu.

Sve to morate napraviti prije 14. svibnja 2018. godine.

Baza Reykjavik

Ako budete izabrani, vaš ljetni angažman započinje 1. lipnja, a do kada se morate preseliti u potpuno namješteni stan u centru Reykjavika, a kako biste ga koristili kao svoju bazu.

Od tamo ćete neprekidno putovati do 1. kolovoza.

No, imajte na umu da je ovo ipak poslovni angažman, a od vas se očekuje ozbiljna predanost poslu.

Na primjer, dok ćete odabrati koju od 38 destinacija WOW-a širom Europe i Sjeverne Amerike posjetiti, od vas se očekuje da kreirate kvalitetan i prije svega koristan sadržaj o odabranoj lokaciji te sve to aktivno dijeliti na društvenim mrežama.

Snimat ćete videozapise, stvarati priče na Instagramu s praktičnim savjetima za putovanja, pisat ćete o lokalnim ponudama i tajnama te predlagati lokacije koje se isplati posjetiti.

POPRAVITE KOMUNIKACIJU 10 grešaka koje nesvjeno radimo neverbalnom komunikacijom

Neverbalna je komunikacija, uz verbalnu komunikaciju, dakle razgovor, dio ukupne slike kojoj se prezentiramo kako poslovnom okruženju, tako i u onom privatnom, pa i obiteljskom okruženju.

Kontakt očima za vrijeme verbalne komunikacije prilično je važna stavka te može biti i prepreka na putu do uspješne komunikacije.

Stručnjaci se slažu da dobrim razgovorom možemo okarakterizirati tek one razgovore u kojima, a kao dio neverbalne komunikacije, imamo uspješnu i dobro razvijenu (strategiju) komunikacije očima.

Iako danas nešto rjeđe komuniciranje među poslovnim partnerima, klijentelom i prijateljima, a to je ono osobnog kontakta podložno je onim čudnim i neugodnim situacijama kad primjerice:

  • kad gledate nekoga u oči ili netko gleda vas u oči duže od pet sekundi,
  • kad vaše ili nečije oči jednostavno skrenu pogled već nakon pozdrava,
  • ili kad jednostavno krivo procijenite nečiji kontakt očima.

Stoga neverbalna komunikacija bitan je dio ukupne komunikacije gdje vam upravo ovakve nezgodne situacije mogu utjecati na reputaciju u tvrtki, u društvu na poslovnoj večeri ili pak skroz upropastiti prvi razgovor na prvom izlasku s djevojkom.

Donosimo vam stoga desetak grešaka koje radimo prilikom uspostavljanja kontakta očima. Prije svega, kako primijetiti određena rješenja na njih ili kako ih se riješiti te poboljšati ukupnu komunikaciju.

1. Nedovoljno gledanja u oči

Kod uspostave prosječne poslovne komunikacije, dakle verbalne i neverbalne postoji, a kako je došla do zaključka jedna studija, da je najbolje pridržavati se pravila 50/70. Što znači kada mi govorimo, našeg sugovornika u oči gledamo 50% vremena. Kada slušamo, a sugovornik govori, u oči ga gledamo 70% vremena.

2. Previše gledanja u oči

Praviše kontakta očima ne samo da može postati prilično neugodno i dovesti do neugodnih situacija, ono se ponekad može interpretirati i kao agresivna neverbalna komunikacija, a ponajviše kad pričate jednoj osobi, a u oči gledate tu neku drugu osobu. Svakako se držite onog 50/70 pravila.

3. Prekratki kontakti očima

Osim količine kontakta bitna je i sama duljina pojedinog kontakta. Naime u modernom društvu kontakt očima najbolje je da traje od 3 do 5 sekundi. Sve što je manje do toga može se smatrati slabim, sramežljivim dok sve što traje dulje od 5 sekundi neki mogu smatrati agresivnom komunikacijom.

4. Nepoznavanje kulture i normativa određenog društva

Dok se osnovna podjela i količina kontakta očima može primijeniti skoro svugdje u modernome svijetu, postoje tradicije i kulture gdje moramo pripaziti na to, poštivati običaje kulture neverbalne komunikacije. Primjerice u Kini, Japanu, Indiji, dakle pretežito istoku prevladavaju neki malo drugačiji normativi ponašanja.

U azijskim se zemljama kontakt očima s nadređenom osobom svodi na minimum, no to nije znak slabosti, srama i potlačenosti, to je samo, u njihovoj kulturi, odavanje poštovanja. U nekim pak zemljama tek letimični pogled kao i gledanje nekoga u oči smatraju nepristojnim pa čak i signalom agresivnosti.

5. Iščitavanja previše toga iz nečijeg pogleda

Ne skačite na prvu. Vi ste ipak gospodin.

Sjedite za šankom vi i nekoliko mjesta dalje jedna dama koja vas nekoliko puta pogleda u oči. To nije nužno znak da želi da budete otac njezine djece, možda ste tek samo na putu njezinog pogleda. Glavni faktor je možda, možda vas doista zove da sjednete kraje nje i popijete piće zajedno, a možda ste samo smetnja na putu.

Nikad nemojte u takvim situacijama biti 100% sigurni u svoju besprijekornu mušku intuiciju, a bez dodatnog uvjeravanja i provjeravanja.

6. Ne uspostava kontakta očima na samom početku komunikacije

Kad ulazite u neku prostoriju, primjerice na razgovor za posao gdje su i ostali kandidati ili kad se upoznajete s novom radnom okolinom u koju ste došli prvo i osnovno što morate napraviti sa svakom osobom je uspostaviti pravilnu i iskrenu neverbalnu komunikaciju.. Vi ste taj koji je novi, koji se na neki način mora predstaviti i probiti takozvani led.

Vaša je društvena dužnost da pružite ruku prvi, uspostavite kontakt prvi i krenete pozdraviti osobu. To je idealan načina za pokazivanje vašeg samopouzdanja.

7. Nepoznavanje uspostave kontakta očima prema autoritetu

Ključ uspjeha ne leži samo u dobrim vještinama i tijekom života stečenom iskustvu, da bi se u potpunosti uključili u neku poslovnu sredinu potrebno je znati kako uspostaviti pravilan kontakt očima s nadređenim osobama.

Prije svega potrebno je proučiti poslovne običaje ponašanja prema nadređenim osobama, uključiti u to kulturu sredine, pozadinu tvrtke. Uglavnom ima tu dosta materijala za ozbiljne pripreme. A kako se Konfucije fino izrazio uspjeh uvelike ovisi o dobrim i kvalitetnim pripremama.

8. Brzo skretanje pogleda

Jedan od glavnih faktora tog profinjenog procesa neverbalne komunikacije naši su živci.

Ako i jeste toliko nervozni prilikom razgovora da vaše tijelo, vaš mozak sam skreće pogled u stranu, imajte umu da i osoba s kojom razgovarate također ima tih potreba, samo je poradila na svojim vještinama komunikacije te ih ne prikazuje.

Izbrojite u glavi do 3, do 5. I kad osjetite da je vrijeme skrenite pogled. Neka to bude lagano, polako, a ne brzo i panično skretanje pogleda, jer to već može pričati neku drugu neželjenu priču.

9. Ne slušanja očima

Vraćamo se na 50/70 pravila. Kad god slušate nekoga da govori, odnosno obraća se vama, onda držite onih 70% kontakta očima. Dakle nešto preko dvije trećine. Bez obzira radi li se o vašoj supruzi, nadređenom ili profesoru na fakultetu.

Iznimke mogu biti, primjerice zapisujete bilješke koje slušate ili kad slušate suprugu koja vam priča svoj dan, slobodno pogledate tu kavu koju ispijate. No, ne skidajte smiješak koji je drugi bitan faktor odnosno znak da je ipak slušate.

10. Gledanja u krivim smjerovima

Kad razgovarate s određenom osobom vaše je fokus pažnje lice te osobe. Nisu to njezine grudi, tijelo, ruke, noge, ali ni frizura. Neka to bude lice osobe. Tamo su ujedno i oči.

Ako se već uhvatite u nezgodnoj situaciji da pratite odnosno gledate nešto dulje u neki detalj na toj osobi, sat, neki modni dodatak, pobrinite se za neki komentar, pohvalu ili upit o tome. I to je najviše što se može smatrati pristojnim kad vam netko priča.

Uglavnom, osobu s kojom razgovarate gledajte prije svega u lice.

Na kraju samo spomenimo, gospodo, nakon ovoga samo je praksa, vježba i prije svega razmišljanje o tome ono jedino što vas dijeli od poboljšanja vaše ukupne komunikativne slike. I prilike.

Stanite pred ogledalo, snimite vlastitu prezentaciju, neki razgovor, analizirajte rad vaših očiju i budite svjesni svih grešaka. Nakon toga upitajte bliske prijatelje, članove obitelji da vam budu dio publike kada predstavljate vaš sliku ispravljene komunikacije s ispravljenim greškama.

ISPLATI SE BITI RUŽAN? ‘Jako neprivlačni’ ljudi zarađuju više od zgodnih

Razlog za to mogao biti ležati u činjenici da su ružni ljudi manje otvoreni za nova iskustva pa je vjerojatnije da će svoje vrijeme i pažnju usmjeriti na posao, navodi se u studiji objavljenoj u časopisu .

Prethodna istraživanja su pokazala da su lijepi ljudi samouvjereniji, imaju bolje socijalne vještine i nadređeni ih doživljavaju kao sposobnije, što obično znači i da imaju veće plaće.

Ali, nova studija koju su proveli Satoshi Kanazawa s London School of Economics and Political Science i Mary Still sa Sveučilišta Massachusetts u Bostonu, otkrila je totalnu suprotnost ovoj “premiji na ljepotu”.

Oni su analizirali podatke 20.000 mladih Amerikanaca koji su prošli intervjue i zatim procijenu atraktivnosti kada su imali 16 godina, a zatim su isto to napravili još tri puta u sljedećih 13 godina.

Znanstvenici su htjeli vidjeti drži li teorija o “kažnjavanju ružnoće” vodu, odnosno koliko ispitanici zarađuju u 29. godini života i ima li to veze s njihovom privlačnošću u tom ili prethodnom razdoblju života.

Općenito, rezultati su pokazali da su ekstrovertirani, savjesni i manje neurotični ljudi zarađivali znatno više od drugih.

Također, “jako neprivlačni” sudionici uvijek su zarađivali dosta više od onih koji su bili samo “neprivlačni”, pokazalo je istraživanje. Rezultati su bili isti i kada su usporedili zarade jako neprivlačnih ljudi s onima koji izgledaju prosječno ili su privlačni.

Posvećeni poslu

Psiholog dr. Alex Fradera, koji nije sudjelovao u istraživanju, smatra da su razlike takve zbog toga što je jedna grupa otvorena novim iskustvima, a druga nije.

Neprivlačni ljudi su manje otvoreni novim iskustvima, što se može povezati s većim plaćama. Naime, “jako neprivlačni” ljudi su skloniji tome da se posvete poslu, a samim tim i popeti se više na profesionalnoj ljestvici nego njihovi atraktivniji vršnjaci otvoreni novim iskustvima.

“Možda bi ova veza između otvorenosti i atraktivnosti mogla biti indikator da su neke izuzetno neprivlačne osobe koje nimalo nisu otvorene za nova iskustva jako posvećene jednoj određenoj temi ili poslu, i da se opsesivno bave tom temom isključujući sve druge stvari pa zbog toga postaju lideri u svom području”, kaže dr. Fradera.

Posao iz snova u Harley-Davidsonu. Beneficije? Harley-Davidson

Pripravnička kampanja koju je pokrenuo Harley-Davidson, #findyourfreedom, uključuje školu vožnje motocikla, dobivanje samog motocikla na korištenje te življenje motorističke kulture putujući diljem zemlje.

Uz to pripravnici će sudjelovati na raznim sastancima i druženjima Harley-Davidsona. Isto tako imat će zadatak da kreiraju sadržaju za Harley-Davidson društvene kanale kao što su Facebook, Twitter, Instagram i Snapchat.

No to nije sve. Sretni pripravnici će na kraju angažmana, a pod uvjetom da su završili Harleyevu akademiju vožnje te stekli njihovo odobrenje/povjerenje zadržati motocikle za sebe. Zauvijek.

“Kontinuirano radimo na popularizaciji motociklizma”, rekao je predsjednik Uprave Harley-Davidson Matt Levatich. “Koji bolji način angažirati buduće vozače nego imati cijeli tim novopridobljenih entuzijasta koji će podijeliti svoje osobne priče dok uranjaju u kulturu motocikala i zajednice – a paralelno dobivaju i vrijedno iskustvo promocije.”

I na kraju slijedi caka.

Naravno, nažalost #findyourfreedom još uvijek se odnosni samo na teritorij SAD-a, a otvoren je za sve koji završavaju školovanje, potrebno im je bilo kakvo radno iskustvo i progresivno razmišljaju o karijeri.

Dragi Harley-Davidson, jesmo nešto stariji, razmišljamo o karijeri, još uvijek se razumijemo u društvene mreže i volimo vjetar u bradi.

VIŠE NOVCA – VIŠE PROBLEMA Oni s najvišim plaćama izloženi su najvećem stresu

Od 1 000 sudionika studije, 68 % ljudi koji imaju godišnji neto prihod veći od 200 000 dolara, kažu da su u stresu zbog posla.

Za usporedbu, da su izloženi stresu na poslu izjavila je oko polovica (52 – 54 %) ispitanika koji zarađuju između 75 000 i 200 000 dolara godišnje.

Najmanji pritisak na poslu osjećaju oni koji godišnje zarađuju između 51 000 i 75 000 dolara, ali razina stresa opet skače do 47 % među onika koji su u najnižoj kategoriji primanja, od 35 000 do 50 000 dolara godišnje.

Čini se da je raspon od 51 000 do 75 000 dolara zlatna sredina. U toj je kategoriji i najveće zadovoljstvo poslom, 81 posto. Među onima s najvišim primanjima (iznad 250 000 dolara godišnje) zadovoljnih je 74 %, a zadovoljstvo na poslu osjeća 69 % onih koji zarađjuju namjanje.

Osim toga, stres i zadovoljstvo poslom razlikuju se i po dobnim skupinama.

Film Industry Workaholics GIF - Find & Share on GIPHY

Generacija X – definirani u studiji kao ispitanici u dobi od 37 do 52 godine – izloženi su najvećem stresu – 57 %. Među babybomerima (53 i više godina) 52 % ih tvrdi da su pod stresom na poslu, a najbezbrižniji su milenijalci, kojih je “samo” 44 % pod stresom, piše New York Post.

Ali unatoč nižem stresu, milenijalci su najmanje zadovojni svojim poslom (72 %), u usporedbi s generacijama X (76 %) i babybomerima (78 %).

I dok razlika u plaći između žena i miškaraca još uvijek ponedje postoji, ova studija nije pronašla praktički nikakve razlike u stresu ili zadovoljstvu poslom izmeu muškaraca i žena. Pedeset i dva posto muških i ženskih ispitanika izjavilo je da osjećaju stres na poslu, a slični omjeri – 75 % žena i 76 % muškaraca – izjavilo je da su zadovoljni poslom.

Ispada da se za sretniji i bezbrižniji život ipak ne isplati penjati u korporativnoj hijerarhiji. Tko bi to rekao?

BRADONJE, POSAO ZA VAS Agencija traži zgodne bradate muškarce za reklamu

Njegujete bradu, održavate je, redovito je vodite omiljenom brici na podrezivanje vrhova? Mjesečno izdvajate poveći budget na ulja, voskove, balzame, pomadice, češljeve, četke?

Da, sve to košta novaca, vremena, strpljenja, jer iza svake savršene brade stoji muškaraca oboružan svime time. Evo prilike da vam vaša krasna brada sve to vrati natrag.

Iz agencije Casting.hr poručuju da tetovaže nisu naodmet, a zainteresirani se mogu javiti na mladen@casting.hr sa slikom lica, mjestom prebivališta i kontakt telefonom.