Roko Vušković i CMC Stars predstavljaju neočekivani cover velikog hita legendarnog pjevača Toše Proeskog

Jedan od najvećih hitova Toše Proeskog ‘Pratim te’ u sklopu hvaljenog projekta CMC televizije „CMC Stars“ dobio je svoju moderniziranu verziju u izvedbi kantautora Roka Vuškovića i to baš na rođendan neprežaljenog pjevača čiji je trag na glazbenom nebu neizbrisiv.

Povjerenje da prepjeva  jednu od njegovih najljepših pjesama, cijenjeni autor Miro Buljan dao je upravo perspektivnom Roku s kojim je nedavno ostvario odličnu suradnju napisavši mu pjesmu ‘Nema sile te’ koja je osvojila i publiku i glazbene urednike. Podijelio je dojmove o aktualnom prepjevu pjesme ‘Pratim te’, ali i dragocjena sjećanja sa snimanja originala:

„Jako me veseli što je Roko otpjevao tu pjesmu jer je donio neku svoju izvedbu, svoj pogled, emociju i boju, jednu novu energiju. Inače me za tu pjesmu vežu brojne emocije i uspomene iz perioda kad sam pisao za Tošu, makedonskog slavuja. Najviše pjesama koje su ga predstavile cijeloj regiji skladao sam ja, a tekstove je radila Antonija Šola. Sjećam se radosti i veselja u studiju kad je prvi put čuo gotovu verziju pjesme, bio je razdragan kao malo dijete. Mislim da se od svih pjesama koje smo radili zajedno najviše veselio baš ovoj.“

Roko Vušković profesor je saksofona, kantautor i multiinstrumentalist koji kvalitetnim pop pjesmama i sigurnom vokalnom izvedbom gradi svoje ime na glazbenoj sceni.

„Velika mi je čast što imam priliku biti sudionikom ovog hvalevrijednog projekta, a to što sam dobio zeleno svjetlo od Mira Buljana čiji rad izuzetno cijenim puno mi znači. S maksimalnim poštovanjem posvetio sam se snimanju pjesme i nadam se da će publika osjetiti emociju koju sam unio u izvedbu. Vesele me mjeseci koji dolaze jer u planu je objava mog prvog albuma na kojem će se naći do sada objavljene pjesme, ali i neke potpuno nove.“

Stihove Antonije Šole i glazbu Mira Buljana aranžmanski je osvježio i produkcijski uobličio Jan Šinjor Cvetković. U produkciji CMC televizije za pjesmu je snimljen i videospot u režiji Hrvoja Banića. Originalna verzija pjesme „Pratim te“ u izvedbi Toše Proeskog objavljena je na albumu „Pratim te“ 2005.godine.

Pet napetih trilera na Netflixu za uzbudljiviju večer

Ako ostatak godišnjeg odmora želite provesti na udobnom, toplom, uz omiljenu hranu i dobar film, tu smo za vas. Kako ne biste proveli večer nezadovoljni televizijskim programom ili tražeći što gledati, pripremili smo odlične trilere koje jednostavno morate pogledati. Želimo vam dobru zabavu!

Zodiac

Na sam vrh naše liste odlučili smo staviti poznati filmski klasik o karikaturistu iz San Francisca koji postaje detektiv amater opsjednut pronalaskom ubojice Zodiaca, neidentificirane osobe koja terorizira sjevernu Kaliforniju svojim ubilačkim pohodom. Ako još niste gledali, pravo je vrijeme za to, a ako jeste – uživajte ponovno.

The Chalk Line

Iako na glasu kao vedri i temperamentni, Španjolci su poznati i po prilično mračnim filmovima, a takav je i ovaj, koji se našao na drugom mjestu naše liste. U središtu radnje je par koji pruži privremeni dom napuštenoj djevojčici koju pronašli na cesti prilikom povratka s večere. Djevojčica ima neobičnu opsesiju time da postoji čudovište koje će doći i kazniti je ako izađe izvan kvadrata koji je na podu nacrtala kredom.

The Platform

Kao dokaz da Španjolci snimaju mračne filmove, na listu dodajemo još jedan španjolski naslov. Radnja je smještena u vertikalni zatvor s jednom ćelijom na svakoj razini i njoj su po dvije osobe. Jednom dnevno po vertikali se spušta platforma hranom i svi zatvorenici imaju samo dvije minute za jelo, a takav sustav se pokazuje kao stravična noćna mora.

The Good Nurse

Jedan od novijih filmova donosi priču o Amy, medicinskoj sestri i samohranoj majci koja se bori sa srčanim oboljenjem, i Charlieju, novom medicinskom tehničaru koji počne raditi na njezinom odjelu. Između njih dvoje vrlo se brzo razvije snažno prijateljstvo, ali stvari se promjene nakon niza misterioznih smrti pacijenata, kada se ispostavi da je Charlie glavni osumnjičenik. Film je temeljen na istinitom događaju.

10 Cloverfield Lane

U ovom filmu nema puno događanja, ali bi mogao kod vas izazvati popriličnu nelagodu i klaustrofobiju budući da se radi o mladoj ženi zarobljenoj u podzemnom bunkeru. Njezina je sudbina u rukama čovjeka koji tvrdi da je došlo do katastrofalnog događaja zbog kojeg život na površini Zemlje više nije moguć.

Art Edition projekt: uspješna priča hrvatskih umjetnika i vrhunskog pića

Svjetski nagrađivani gin „Old Pilot’s“ službeno slavi ulazak u Novu godinu s novim izdanjem svog projekta Art Edition. Nakon suradnje s Lunarom i Marinom Mesar OKO, Old Pilot’s je udružio snage s vizualnim umjetnikom i dizajnerom Appear Offline.

Art Edition projekt se pokazao kao jako uspješna priča koja ima kolekcionarski potencijal za sve štovatelje ovog poznatog gina koji je 2019. godine, proglašen najboljim London Dry Ginom na svijetu na prestižnom IWSC natjecanju. OKO i Lunar su u protekle dvije godine dali svoj prepoznatljivi umjetnički pečat ovom posebnom izdanju, a cijela priča se razvila iz čiste znatiželje osnivača Old Pilot’s brenda i potrage za nečim novim: “Old Pilot’s posvećuje veliku pažnju dizajnu naših proizvoda. Suradnja s umjetnicima nastala je iz znatiželje i potrebe da saznamo kako umjetničko oko vidi naše proizvode. Htjeli smo dobiti nove ideje, novu perspektivu i tako saznati gdje su granice jednog, naoko, običnog proizvoda – boce pića. Pored toga, htjeli smo stvoriti dodatnu vrijednost naših proizvoda kroz limitiranu, kolekcionarsku seriju koja se ne može ponovo proizvesti. Da bi serija bila prepoznatljiva i interesantna svake godine, osmislili smo suradnju s hrvatskim umjetnicima kroz ograničen broj boca i etiketu koja se neće ponavljati. Svake godine jedan umjetnik i jedan dizajn. Uvijek drugačija boja, pozadina, priča. Na dizajn ne utječemo niti nudimo smjernice. Umjetnik sam bira boje, inspiraciju i dizajn. Čak smo dopustili da se s prednje strane etikete ukloni naš avion koji je prepoznatljivi logo našeg brenda”, izjavili su osnivači brenda Old Pilot’s, Hrvoje Bušić i Tomislav Anadolac.

Appear Offline kaže da je imao slobodu prilikom osmišljavanja novog izdanja Art Edition-a, što je znatno olakšalo sam proces stvaranja: “Imao sam potpunu slobodu u kreiranju ove edicije i odriješene ruke za osmišljavanje vizualnog koncepta cijele priče. Moj stil se primarno temelji na različitim reinterpretacijama tipografije i slova. Zato sam odlučio koristiti akronime oba branda – AO/OP te godinu edicije kao osnovu cijelog koncepta i polazišnu točku za daljnju ilustrativnu nadogradnju. Ideja je bila stvoriti vizualno skladnu kompoziciju, na prvi pogled apstraktnu, ali dovoljno čitku da zaokupi pozornost gledatelja i pozove ga da dešifrira što ona predstavlja. Sam process stvaranja je bio izrazito efikasan. Nakon što smo se složili oko stilskih odrednica poput boja i tehničkih detalja, kreirao sam dva vizualna koncepta. Hrvoje i Tomislav su se jednoglasno odlučili za ovaj koji vidite te je nakon toga uslijedila dodatna razrada svih detalja i povezivanje elemenata u završni proizvod.” – izjavio je umjetnik.

Old Pilot’s Art Edition se proizvodi u limitiranoj ediciji od samo 500 boca, a 150 boca je dostupno u poklon paketima koji sadrže; bocu Old Pilot’s London Dry Gina s etiketom koju je osmislio Appear Offline, dvije kristalne čaše s logom Old Pilot’s brenda, jigger (mjerica za doziranje alkohola), numerirana grafika A5 formata potpisana od strane umjetnika i brošura u kojoj ćete pronaći recepte za poznate koktele kao i priču o nastanku brenda Old Pilot’s.

O umjetniku Appear Offline:

Appear Offline je dizajner i vizualni umjetnik koji svoj izričaj temelji na spajanju tipografije s eksperimentalnim elementima karakterističnih za ilustraciju i graffiti writing. Prije stvaranja AO brenda, autor je više od 10 godina gradio profesionalnu dizajn karijeru kroz rad s različitim klijentima, agencijama i globalnim brendovima. Trenutačno surađuje s kreativcima i brendovima sličnih kreativnih svjetonazora, posebice u području dizajna, urbane kulture, mode i glazbe.

Kako organizirati kućnu casino zabavu kao gentleman?

Odlazak u kockarnicu s društvom može biti odlično opuštanje, ali slična atmosfera može se stvoriti i kod kuće. Bilo da ćete se okušati u kartaškim igrama ili igrati slot igre poput Sweet Bonanza, donosimo vam nekoliko savjeta kako organizirati kućnu casino zabavu kao pravi gentleman!

Zabava u 007 stilu

Žene su impresionirane njegovim opasnim pothvatima i vratolomijama, dok se muškarci dive hrabrosti da uzme stvar u svoje ruke, kao i umijeću zavođenja pripadnica ljepšeg spola. Agent 007 oduvijek je slovio kao simbol muževnosti; bio je onaj koji može srediti čitavu grupu naoružanih i superiornijih protivnika, osvojiti najseksepilnije žene, ali i izaći kao pobjednik upravo zato što zna da je rizik preduvjet bilo kakvog dobitka. Otmjena odjeća, tematska glazba, kocka – tematska 007 zabava doista najavljuje eleganciju, uzbuđenje, život na visokoj nozi i misterioznu notu uz koju nikad ne znate što bi se sljedeće moglo dogoditi.

Ulazak na A-listu

Priuštite svom društvu nezaboravno iskustvo tako da postavite i glamurozni crveni tepih preko kojeg dolaze od ulaznih vrata do igraćeg stola. Štoviše, dovedite cjelokupni VIP tretman na još višu razinu – dodajte baršunasto uže duž tepiha, pokoji reflektor pa čak i “fotografa” koji će blicanjem fotoaparata naglasiti da se ulazi na „A-listu“.

Tu su i razni dekorativni predmeti pomoću kojih možete stvoriti mističnu atmosferu kockarnice, kao što su igraće karte, goleme kockice ili, pak, divovski luk od balona kojim možete stilizirati svoj ulaz te ga ukrasiti trakama u klasičnim bojama koje viđate u casinu.

casino
Izvor: 123RF

Pripremite adekvatne igre

Budući da je riječ o casino zabavi, igre i aktivnosti su centar zbivanja i ono što pridonosi posebnosti ovakvog tipa tuluma. Većina nas nema pristup slot automatima van casina, ali često postoji opcija iznajmljivanja istih. Ako ne želite ići tako daleko, jednostavno možete posuditi nekoliko laptopa od svojih prijatelja i postaviti ih na stol. Online slot igre često dolaze u besplatnim demo verzijama pa se na računalima može zaigrati ta varijanta. Laptopi će tako efektivno postati prave male slot mašine.

Dajte svojim gostima priliku da vježbaju poker face u jednoj od najpoznatijih i najzabavnijih kartaških igara. Organiziranje ovakvih i sličnih igara s kartama doista nudi brojne prednosti kao što su prilika za sklapanje novih prijateljstava, poslovne prilike i umrežavanje, potencijalni dobitci te opuštanje i druženje s gospodom sličnih svjetonazora. Oni malo hrabriji, uvijek mogu pokušati poker na skidanje.

Bingo je laganija i ponešto vedrija varijanta igara na sreću, ali istovremeno i odličan način da uključite i goste koji nemaju puno iskustva s casino igrama ili, pak, žele nešto opuštenije. Možete učiniti svoju bingo igru posebnijom tako da podijelite personalizirane kartice koje su u skladu s casino tematikom vaše zabave ili jednostavno “slave” interese nekog počasnog gosta.

Onu istinsku casino atmosferu ne čine samo slot automati i stolne igre. Štoviše, pravi zabavljači mogu doista zaokružiti cjelokupnu večer i dići zabavu na jedan potpuno novi nivo. Ako vam budžet to dopušta, razmislite o angažiranju 1-2 profesionalca koji će zaokružiti cijeli taj događaj.

Popularni zabavljači za tematsku casino zabavu uključuju mađioničare, komičare, hostese, poslužitelje hrane i pića, ali i DJ-eve. Idealno bi bilo imati i glazbenu točku, ako vam, naravno, budžet i sam prostor to dozvoljavaju.

Hrana i piće

Svaka dobra casino zabava podrazumijeva i to da ponuda hrane i pića bude na razini. Možete uključiti sofisticirana, a opet jednostavna predjela kao što su brusketi od lososa, kremastog sira i silnih dodataka. Možete se poigrati i s tematskim koktelima kao što su votka martini, Poker Face Mojito ili Queen of Hearts Bloody Mary.

Organizirajte savršen božićni i novogodišnji party u pet koraka

Možda su vam ljetne uspomene još svježe, ali raskošna božićna dekoracija grada i adventske kućice na svakom uglu svjedoče da je stigao najveseliji dio godine. Nekoliko tjedana pred nama tradicionalno je vrijeme dobrih poslovnih i privatnih zabava i planiranja organizacije dočeka Nove godine. Pandemija koronavirusa ograničila je druženja, ali ona nisu nestala pa je danas čak više nego ikad važno znati kako dobro organizirati kućni tulum ili poslovnu zabavu.

Za planiranje božićnog ili novogodišnjeg tuluma zadnji je trenutak pa vam u nekoliko koraka savjetujemo kako organizirati vrhunski tulum.

1. Save the date

Za početak važno je odrediti datum i popis uzvanika te svima poslati save the date obavijest, jer u ovo doba godine treba očekivati da će vaši gosti imati i drugu opciju, ako ih pozovete prekasno. Imajte na umu da je za poslovnu zabavu najbolji dan četvrtak, dok naravno privatne zabave valja organizirati preko vikenda.

2. Budžet

Najvažnija stavka budžeta je nabavka pića, a uštedjeti se može na ukrasima i hrani. Za kućni tulum dovoljna dekoracija je okićeni bor i eventualno nekoliko sobovih rogova, a ne treba pretjerivati ni s hranom. Najbolje je pripremiti zalogajčiće, koji se mogu jesti s nogu poput kanape sendviča, pašteta, kruha, malih kolača…

party
Izvor: Promo

3. Online nabavka pića

Piće i to jednim klikom možete nabaviti bez izlaska iz kuće. Online prodaja alkoholnih pića u Hrvatskoj raste, tako da ste ga vjerojatno već imali priliku kupovati online, ali na cugaklik.hr možete pronaći ponudu koje nema na drugim mjestima. Na jednom mjestu su rijetki i luksuzni brandovi vodtke, whiskeya, ginova….ali i bogata ponuda najpopularnijih pića. Dostava je brza, tim koji stoji iza ove priče je fleksibilan i agilan, a ako vam pak treba posebna boca, koju trenutno nemaju u web shopu, možete biti uvjereni da će ju za vas nabaviti. Na blogu portala cugaklik.hr možete naći i recepte za koktele te vodiče za odabir najboljih brandova unutar vrste alkoholnih pića. Webshop Cugaklik.hr oaza je u kojoj možete pronaći premium vina, šampanjce i jaka žestoka pića domaćih i stranih brendova — i to po odličnim cijenama. Cuga ubrzo dolazi na vaša vrata. Na vama je samo da pripremite čaše!

4. Tema zabave

Dobar savjet za uspješan tulum je i odabrati temu partyja. Jako je popularna tema The Great Gatsby, odnosno tulum u stilu dvadesetih godina prošlog stoljeća. Takav bi tulum tražio dozu dekadencije, a najbolji odabir za taj tulum bilo bi servirati puno pjenušca uz vrhunski whiskey i cognac, a na cugaklik.hr ima boca iz Škotske, Kanade, Japana, Irske ili SAD-a, odnosno iz svih najvećih proizvođača whiskeya i whiskya. Uz temu Božićna bajka uklopio bi se gin party, a tema može biti i James Bond uz piće večeri legendarni koktel Martini, čiji recept možete naći na blogu cugaklik.hr. Uz prigodno piće, temi večeri treba prilagoditi uređenje prostora, pozivnice, dress code i glazbu.

party
Izvor: Promo

5. Glazba

Najveća prijetnja kućnom tulumu je osoba koja sjedne za laptop i počne mijenjati glazbu. Napravite sami playlistu u skladu s temom zabave ili pak u skladu s očekivanim željama vaših gostiju,a potom laptop spremite na manje vidljivo mjesto.

Uz ovih pet savjeta i dobro raspoloženje domaćina o vašem će se tulumu pričati pa stoga ne čekajte, pošaljite Save the date poruku i hitro na www.cugaklik.hr.

Humor u doba korone, potresa i dr. sr.: Štivo koje će vas nasmijati do suza!

Knjiga o najduljoj 2020. godini, koju nitko nije tražio, a svima je trebala.

Dok se znanstvenici, zdravstveni djelatnici i političari širom svijeta utrkuju s vremenom i jedni s drugima kako bi što prije zaustavili pandemiju koronavirusa i popratnu gospodarsku krizu, mi vam predstavljamo knjigu nastalu u najduljoj 2020. godini. Humor u doba korone, potresa i dr. sr. tragikomično je štivo pripremljeno s jednim jedinim ciljem – podizanjem raspoloženja svakom tko ovu knjigu primi u ruke!

Nastala kao odgovor na nedaće koje su nas pratile kroz 2020. godinu, ova je knjiga zajednički projekt koji potpisuju Dubravka Miljković i Majda Rijavec, autorice brojnih naslova stručne literature iz područja psihologije. Novi naslov opisuju kao svojevrsnu zahvalu humoru koji nas je tijekom prošle nadasve neobične i turbulentne godine vjerno pratio i pritom nam pomogao da očuvamo svoje mentalno zdravlje. Uloga humora u kriznim vremenima bitna je, spasonosna i često zanemarena. U teškim trenucima humor nam pomaže da se bolje nosimo s brigama i strahovima, pružajući svojevrsno olakšanje i odmak od problema, a ovako to opisuju autorice: “Netko je humor i smijeh usporedio s mijenjanjem pelena: neće trajno riješiti problem, ali stvari će privremeno biti podnošljivije. I mi ćemo (barem privremeno) biti podnošljiviji i sebi i drugima.”

U knjizi vas očekuju posebno odabrane i sistematizirane šale i memeovi koji su putovali internetom tijekom godine. Većina ih je vezana uz koronu i sve što je pandemija uzrokovala (higijenske mjere, maske, održavanje razmaka, krizni stožer, samoizolacija, rad od kuće, nestašica namirnica, odgoj i obrazovanje, sport, turizam…), ali ima i onih o zagrebačkom potresu, poplavama pa i predsjedničkim izborima u Americi.

Osim što će vam ova knjiga u trenu popraviti raspoloženje, kupovinom činite ovaj svijet ljepšim mjestom jer 20, 20 kn od svakog prodanog primjerka bit će donirano humanitarnoj Udruzi RTL pomaže djeci. Što se dostave tiče, ne morate brinuti jer dostava je besplatna!

Knjigu možete naručiti po cijeni od 69,99 kn na nekoliko načina:

  • putem web stranice www.humorudobakorone.com
  • pozivom ili Whatsapp porukom na broj mobitela 091/1144-555
  • putem e-mail adrese info@kpr.hr
  • u poslovnicama Hrvatske pošte, knjižara Školska knjiga i V.B.Z. te na drugim čiji popis možete pronaći na www.humorudobakorone.com

‘’Kažu da smijeh ne zagrijava, ne deblja (štoviše, svaki put kad se nasmijemo potrošimo tri i pol kalorije), nije kancerogen (nema GM dodataka ni pesticida), ne treba baterije, siguran je u svim vremenskim uvjetima. Osobito je dobar u kriznim vremenima: potiče stvaranje endorfina – koji poboljšava raspoloženje i smanjuje depresivnost. Dokazano je da povećava toleranciju na bol, pomaže u reguliranju krvnog tlaka i antiupalnom djelovanju koje štiti kardiovaskularni sustav, poboljšava imunološki sustav, ali efekti su kratkotrajni.’, navode autorice knjige Dubravka Miljković i Majda Rijavec.

Ne preostaje nam onda ništa drugo nego poslušati autorice i okrenuti novu stranicu knjige!

Brzi i Žestoki u Drive-In Kinu: ljubitelji brzine i akcije moraju pogledati film u novoj dimenziji!

Od četvrtka vas svake večeri očekuje jedan filmski blockbuster u prvom Drive-In Kinu u Zagrebu na čak dva ekrana!

Limeni ljubimac, draga osoba na sjedalu do, vrhunski blockbuster na velikom ekranu – zvuči kao idila! Nakon rasprodane premijerne večeri u četvrtak 14.4., tu će idilu imati priliku doživjeti posjetitelji Drive-In Kina i to već u petak 15.5., kada je na repertoaru projekcija Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw.

Danas, 19 godina nakon originalnog filma, Brzi i žestoki su jedna od najprepoznatljivijih filmskih franšiza u svijetu, s devet snimljenih filmova, desetim u produkciji i prvim od tri najavljenih spin off filmova u franšizi. Osim adrenalinskih vožnji i garantiranog akcijskog užitka, Brzi i žestoki predstavili su čitavu plejadu interesantnih likova, a u ovom filmu to su Hobbs (Dwayne Johnson aka The Rock) i Shaw (Jason Statham), u neočekivanom savezništvu protiv kibernetički ojačanog negativca koji prijeti budućnosti čitavog čovječanstva (Idris Elba).

Drive-In Kino će tijekom osam dana na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma svim posjetiteljima pružiti nezaboravno filmsko iskustvo. Osim Brzih i Žestokih, gledat ćemo atraktivne blockbustere poput Yesterday, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi.

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji 95,5 FM.

Za vrijeme projekcije posjetitelji će se moći okrijepiti i osvježiti grickalicama i pićima iz poklon paketa kojeg će svatko dobiti pri ulasku u prostor kina.

I da ne zaboravimo. Cijena ulaznice za dvije osobe iznosi 100 kuna, a prihod od ulaznica ovog osmodnevnog eventa bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts i Anamarija. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Svjedočili smo gentlemanskoj prosidbi u Drive-In Kinu

U Drive-In Kinu na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma iznenađenja ne manjka. U to su se uvjerili brojni posjetitelji koji su prije projekcije u četvrtak svjedočili trenutku za pamćenje.

Uz malu pomoć organizacijskog tima, mladić Ivan je odlučio zaprositi svoju djevojku Viktoriju upravo u Drive-In Kinu. Posjetitelji su, čekajući početak projekcije, gledali foršpane udobno smješteni u svoje automobile. U jednom trenutku foršpani su prekinuti, a na kino platnu se pojavilo važno pitanje. Tada je Ivan izašao iz auta i kleknuo pred svoju odabranicu koja je zatim izrekla sudbonosno ”da”. Oduševljeni posjetitelji mladom su paru čestitali gromoglasnim pljeskom i trubljenjem!

Kako bi prosidba i cijela večer novopečenim zaručnicima ostala u najboljem sjećanju, pobrinuo se organizacijski tim koji ih je počastio šampanjcem i smjestio u VIP pagodu iz koje su gledali film Yesterday koji je te večeri bio na repertoaru.

Petak rezerviran za frajere!

U petak slijedi projekcija filma Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw koja je prošlog tjedna bila odgođena zbog jakih udara vjetra, radi sigurnosti posjetitelja. Organizatori podsjećaju da za ovaj petak vrijede ulaznice od odgođene projekcije Brzih i Žestokih. Projekcija počinje u 21 sat, a ulaz u prostor kina moguć je od 19:30.

Iako je ovo događanje trebalo završiti projekcijom Brzih i Žestokih u petak, organizator je na oduševljenje mnogih najavio da će se Drive-In Kino održati i u subotu, kada je najavljena projekcija filma Chef!

U Drive-In Kinu kod Zagrebačkog velesajma posjetiteljima ništa ne nedostaje jer ih na ulasku u prostor očekuju paketi s grickalicama, pićima i drugim poklonima, osiguran je dovoljan broj sanitarnih čvorova s tekućom vodom i sapunom, dok se prostor temeljito čisti i dezinficira prije i nakon svake projekcije. Uz to, poštuju se sve sigurnosne mjere koje su još uvijek na snazi, pa se tako ulaznice skeniraju beskontaktno, a svi djelatnici organizatora nose zaštitne maske i rukavice.

Jedna ulaznica vrijedi za automobil s dvije osobe i iznosi 100 kn, a prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Drive-In Kino: otkrivamo što vas očekuje u narednim danima

Projekcijom blockbustera Yesterday u četvrtak se nastavlja uživanje u Drive-In Kinu na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma!

Poslije jednodnevne pauze u srijedu, kada je projekcija filma u najvećem Drive-In Kinu u Hrvatskoj otkazana zbog najavljenog lošeg vremena, u četvrtak je na programu film Yesterday, koji je bio planiran za prošlotjedno otvorenje ove svojevrsne hit manifestacije.

Izuzetno smo zadovoljni dosadašnjim posjetama našem Drive-In Kinu na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma, ali najviše nas ohrabruju reakcije publike poslije svake projekcije. Njihovo zadovoljstvo je najbolji dokaz da je Zagreb jedva čekao ovakvu jednu manifestaciju poslije skoro dvomjesečne izolacije u kućama i stanovima zbog epidemije koronavirusa. Nismo se predavali ni pred lošim vremenom na početku, jer smo znali da će gledanje filmova iz auta biti istinski doživljaj za mnogobrojne posjetitelje” – poručuju organizatori ovog projekta iz marketinške agencije Kreativna Poslovna Rješenja.

Obilježavanje godišnjica braka u Drive-In Kinu, rasprodane projekcije i oduševljenje posjetitelja kada na ulazu dobiju poklon paket s grickalicama i osvježavajućim pićima samo su neki od dokaza da je ova inicijativa pun pogodak.

U četvrtak je na programu sjajan film Yesterday, koji je trebao biti prikazan prije tjedan dana na otvorenju Drive in kina, ali je loše vrijeme pomaknulo njegovu projekciju za ovaj četvrtak. U petak, zadnjeg dana Drive-In Kina, gledatelji će moći uživati u filmu Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw.

Organizatori podsjećaju da će za projekciju posljednje večeri Drive-In Kina, kada će se prikazivati film Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw, vrijediti ulaznice od otkazane projekcije prošlog petka, kao i od otkazane projekcije filma Smrtonosni strojevi.

Filmovi se prikazuju na dva velika 15-metarska platna kako bi svaki od posjetitelja iz 300 automobila, koliki je kapacitet Drive-In Kina, imao dobru preglednost, a zvuk filma prati se putem radijske frekvencije u automobilu. Za vrijeme projekcije posjetitelji mogu naručiti i hranu putem platforme Pauza.hr koja će im biti dostavljena izravno u prostor kina.

Organizatori su se pobrinuli da posjetitelji imaju epidemiološko-higijensku zaštitu na najvišoj razini i potpuni komfor. Veliki je broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima te sredstvima za dezinfekciju, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake projekcije. Svi djelatnici organizatora nose zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja, a ulaznice se skeniraju beskontaktno.

Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a svaki posjetitelj na ulazu će dobiti poklon paket organizatora s grickalicama, slatkišima i osvježavajućim pićima. Prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Drive-In kino ide dalje: ”Prevarantice” oduševile posjetitelje

Nedjeljnu večer u najvećem Drive-In Kinu u Zagrebu uljepšala filmska komedija s oskarovkom Anne Hathaway i australskom komičarkom Rebel Wilson, a publiku razveselili poklon paketi organizatora s grickalicama, slatkišima i osvježavajućim pićima.

Poslije prve uspješne subotnje filmske projekcije u najvećem hrvatskom Drive-In Kinu na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog Velesajma, u nedjelju na večer na programu je bila filmska komedija “Prevarantice” u kojoj glume oskarovka Anne Hathaway i australska komičarka Rebel Wilson.

Ova svjetska uspješnica posebno je obradovala publiku koja je i večeras u automobilima ispunila prostor kina na desnoj obali Save gdje će i sljedećeg tjedna iz večeri u večer Zagrepčani i njihovi gosti moći uživati u atraktivnim filmskim predstavama.

O nedjeljnoj projekciji Prevarantica dojmove su podijelile i neke od posjetiteljica.

Ovo nam je prvi izlazak nakon dugo vremena i uopće prvi put da gledamo film iz automobila. Udobno smo se smjestile, imamo odličan pogled na platno, dobile smo super poklon paket tako da nam ništa ne nedostaje. Sigurno dolazimo opet!“, komentirala je posjetiteljica koja je u Drive-In Kino došla u pratnji svoje kćeri.

Dok je na snazi ograničenje okupljanja radi opasnosti od prijenosa koronavirusa, kino dvorane ostaju zatvorene, dotle će Drive-In Kino pružati priliku ljubiteljima filmske umjetnosti u glavnom gradu Hrvatske da, uz atraktivne filmove čiju projekciju prate iz svojih automobila, nadoknađuju vrijeme izolacije i ustezanja od društvenih događaja.

Reakcije velikog broja posjetitelja u subotu i nedjelju nam potvrđuju da je ideja s Drive-In Kinom u Zagrebu puni pogodak. Ljudi su se zaželjeli izlazaka, društvenih događaja i druženja, makar to bilo i kroz staklo automobila“, – kažu u zagrebačkoj tvrtki Kreativna Poslovna Rješenja koja organizira najveće Drive in kino u Hrvatskoj u suradnji s mnogobrojnim poslovnim partnerima, sponzorima i medijskim pokroviteljima, i naglašavaju: „Najveća su nam nagrada zadovoljna lica posjetitelja kada ih na ulasku u prostor obradujemo sponzorskim poklon paketom dobrodošlice s grickalicama, slatkišima i osvježavajućim pićima, ali i na odlasku zadovoljni filmom i ugodno provedenom večeri“.

Za potpuni ugođaj i dobar pogled iz automobila organizator je postavio dva velika filmska platna, a zvuk filma se prati putem prilagođene radijske frekvencije. Za vrijeme projekcije posjetitelji mogu uživati i u večeri koju naručuju putem portala Pauza.hr koja im se dostavljaju izravno na lokaciju Drive in kina.

Posebna pozornost u ovom kinu na otvorenom posvećena je epidemiološko-higijenskoj zaštiti. Veliki je broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima te sredstvima za dezinfekciju, a cijeli prostor dezinficira se prije i poslije svake predstave. Svi djelatnici organizatora nose zaštitnu opremu radi vlastite i sigurnosti svih posjetitelja, a ulaznice se skeniraju beskontaktno.

I sljedećih dana svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma nastavljaju se projekcije atraktivnih filmskih blockbustera u najvećem Drive-In Kinu u Hrvatskoj. Ljubitelje dobrih filmova čekaju još The Shiny Shrimps, Emma, Smrtonosni strojevi, Yesterday i projekcija filma Brzi Žestoki: Hobbs & Shaw koja je bila odgođena zbog sigurnosnih razloga, dok postojeće ulaznice odgođene projekcije vrijede za novi termin.

Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Prilika za izlazak: Kreće Drive-In Kino na Velesajmu!

Kreće groznica subotnje večeri na Istočnom parkingu Zagrebačkog velesajma. Poslije dvije odgode, zbog vjetrovitog vremena, u najvećem Drive-In Kinu u subotu 16.5. počinje osmodnevni filmski program iz auta!

Od subote pa u sljedećih osam dana svake večeri od 21 sat na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma ljubitelje filmova i večernjih druženja čekaju projekcije atraktivnih filmskih blockbustera poput Yesterday, Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw, Prvi čovjek, Prevarantice, The Shiny Shrimps, Emma i Smrtonosni strojevi. Filmovi će se prikazivati na dva velika 15-metarska ekrana kako bi svaki od posjetitelja iz automobila imao dobru preglednost, a zvuk filma pratit će putem radijske frekvencije u automobilu.

Cijena ulaznice po automobilu za dvije osobe je 100 kuna, a prihod od prodanih ulaznica namijenjen je Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica iz Zagreba. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta. Svaki posjetitelj dobit će na ulazu poklon paket s grickalicama i osvježavajućim pićima, a na odlasku ćemo vas ispratiti s pivom i preporukom da ga s guštom popijete kad sretno stignete svome domu.

Poklon paket

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje.

Posjetite Drive-In Kino, novo cool mjesto osmišljeno baš za ljubitelje filmova

U „novom normalnom“ vremenu, kako ga poneki zovu, na velika vrata u modu se vraća drive-in style! Donedavno drive-in za fast food, od nedavno drive-in tržnica, a od sada i DRIVE-IN KINO, baš kao nekada! Drive-In Kino se održava na Istočnom parkingu Zagrebačkog Velesajma, 14.5. – 21.5 u 21:00.

Drive-in kina dosegnula su vrhunac popularnosti tijekom 50-ih i 60-ih godina prošlog stoljeća, ali od tada su u stalnom padu. Nekoć ih je bilo na tisuće, a danas ih postoji svega nekoliko stotina u cijelom svijetu. Moderna drive-in kina donose dašak retro kulture i pružaju nostalgičan ugođaj ljubiteljima sedme umjetnosti.

U Zagrebu napokon imamo priliku uživati u izvrsnim blockbusterima zahvaljujući projektu Drive-In Kino, jedini event – s razmakom! Tijekom ovog osmodnevnog filmskog spektakla, svake večeri će se večeri na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog velesajma, od 21 sat na dva velika ekrana prikazivati atraktivni filmski blockbusteri. Ulaznice možete nabaviti na linku, a što je na rasporedu, saznajte u nastavku.

Yesterday

U ovom prilično žanrovski netradicionalnom glazbenom slavlju upoznat ćete Jacka Malika (Himesh Patel) koji se jedan dan budi u svijetu u kojem se nitko ne sjeća Beatlesa i preko noći postaje zvijezda preuzimajući zasluge slavne rock četvorice. Ova šarmantna rock & roll komedija priča priču o snovima, glazbi, prijateljstvu i ljubavi, tako da ćete se kasnije sigurno osjećati dobro.

Brzi i Žestoki: Hobbs & Shaw

Brzi i žestoki su jedna od najprepoznatljivijih filmskih franšiza u svijetu, a osim adrenalinskih vožnji i garantiranog akcijskog, pojavljuju se novi, interesantni likovi, Hobbs (Dwayne Johnson aka The Rock) i Shaw (Jason Statham), u neočekivanom savezništvu protiv kibernetički ojačanog negativca koji prijeti budućnosti čitavog čovječanstva (Idris Elba).

Prvi čovjek

Smješten u vrijeme ulaska čovječanstva u svemirsku eru, film kronološki prati put Neil Armstronga (Ryan Gosling), prvog čovjeka koji je sletio na Mjesec 20. srpnja 1969. godine. Ova impresivna priča zaslužuje da se pogleda na velikom platnu.

Prevarantice

U modernoj verziji Prljavih pokvarenih varalica oskarovka Anne Hathaway i australska komičarka Rebel Wilson glume prevarantice visokog i niskog kalibra, u rivalstvu za teritorijem diljem Azurne obale. Neka igre počnu!

The Shiny Shrimps

Kao kaznu za homofobičnu izjavu, olimpijski prvak Matthias Le Goff (Nicolas Gob), postaje trenera amaterskog gay vaterpolo kluba, a njegov zadatak je – kvalificirati ne-baš-jako-sposobnu ekipu na Gay igre u Hrvatskoj. Ova šarmantna komedija koja je snimana u Hrvatskoj oduševit će sve koji zagovaraju različitost i slobodu pojedinaca.

Emma

Jane Austin je autor kojem se redatelji uvijek iznova vraćaju, a prema istoimenom romanu do sada su snimljena četiri filma. Emma Woodhouse je u potpunosti okupirana svojim hobijem spajanja parova, sve dok ju i samu ne zaskoči ljubav, a u najnovijoj filmskoj adaptaciji, pametnu i bogatu Emmu je sjajno odglumila Anya Taylor-Joy.

Smrtonosni strojevi

Film se temelji na popularnoj seriji knjiga Phillipa Reevesa, a prati priču dvoje mladih koje su upoznaju u Londonu i kreću u avanturu raskrinkavanja velike zavjere koja prijeti budućnosti čitavog svijeta. Scenarij i režiju potpisuju proslavljeni redatelj Gospodara prstenova Peter Jackson te kolega Christian Rivera, umjetnički direktor Gospodara Prstenova, što je samo po sebi dovoljan razlog za gledanje filma, zar ne?

Budite dio ovog kulturnog događaja jer on ima humanitarni karakter, a prihod od ulaznica će se donirati KBC-u Sestre Milosrdnice. Ulaznice za Drive-In Kino moguće je kupiti putem Entrio sustava, a više informacija o događanju potražite na službenoj web stranici projekta.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuju Stella Artois, Pauza.hr, Bobi Snacks, Violeta, Prolom voda, Orangina, Prima namještaj, Nature Addicts, Anamarija i Podravka. Partner i prijatelj ovog projekta je Wiener osiguranje. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Budi frajer, izvedi curu u kino s posebnim ugođajem

Nakon gotovo dva mjeseca izolacije, napokon se možete zabaviti sa svojom djevojkom ili ekipom u Drive-In Kino koje poštuje mjere opreza, a prihod od ulaznica ide u humanitarne svrhe.

Od četvrtka, 14. svibnja do 21. svibnja na Istočnom parkiralištu Zagrebačkog Velesajma svake će se večeri prikazivati filmski blockbusteri za sve one koji su se zaželjeli izlazaka i druženja zbog višetjedne izolacije. Cijeli projekt je humanitarnog karaktera, a projekcijama će moći nazočiti ljubitelji filmske umjetnosti u svojim automobilima, po dvije osobe u svakom.

„Konačno! Kad još uvijek ne možemo u kino, dobre filmove možemo sada gledati u društvu i imati osjećaj da se život ponovno vraća u naš grad“, – ističe jedan od voditelja projekta Drive-In Kina s razmakom Zoran Krečar iz zagrebačke tvrtke Kreativna poslovna rješenja koja je, s mnoštvom poslovnih partnera, nositelj projekta i nastavlja: „Zato pokrećemo Drive-In Kino s atraktivnim programom. Pandemija koronavirusa nas je jedno vrijeme svela na život i rad od doma, ali sada želimo opet živjeti punim plućima u novim okolnostima, jer mi se ne damo. Želimo naše živote učiniti ljepšima i sadržajnijima“.

Ako napokon izvodite curu na dejt ili ste se već zaželjeli izlaska iz kuće, sprema se ponešto za dame, ali i za mušku ekipu s kojom odavno niste popili pivicu. Na rasporedu je osam izvrsnih blockbustera koji će zadovoljiti sve filmske sladokusce, poput Yesterday, The Shiny Shrimps, Emma, Prevarantice i Smrtonosni strojevi, frajere će sigurno razveseliti Brzi i žestoki: Hobbs & Shaw i Prvi čovjek.

Filmovi će se prikazivati na dva 15-metarska ekrana, a zvuk filma posjetitelji će moći pratiti putem svojih radijskih aparata u automobilu koji će biti prilagođen privremenoj radijskoj frekvenciji. Za vrijeme projekcije posjetitelji će se moći okrijepiti i osvježiti grickalicama i pićima iz poklon paketa koji će svaki od njih dobiti pri ulasku u prostor kina. Organizator se pobrinuo za potpuni komfor, pa će tako biti na raspolaganju veći broj toaleta s tekućom vodom, sapunom i papirnatim ručnicima, te sredstvima za dezinfekciju, kao i spremnicima s poklopcima za sigurno odlaganje korištenih papirnatih brisača.

„Za sigurnosnu stranu možemo reći da je sve u potpunosti u skladu s preporukama epidemiologa. Prostor na kojem će se održavati  kino projekcije bit će i prije i poslije u potpunosti dezinficiran, naglašava Zoran Krečar i dodaje da će sve osobe uključene u organizaciju ovog eventa biti u potpunosti odjevene u zaštitnu opremu i opskrbljene sredstvima koja će štiti i njih i posjetitelje. „I da ne zaboravim. Ovo je jedino kino u koje možete povesti vaše kućne ljubimce, istina na zadnjem sjedištu, ali će im sigurno biti zabavno s vama – dodaje Krečar.

Realizaciju projekta Drive-In Kina u Zagrebu omogućila je njemačka farmaceutska kompanija STADA, a sponzorski se pridružuje Stella Artois. Medijski partneri projekta su RTL televizija, portal Net.hr, Radio Antena, Jutarnji.hr, Gentleman.hr, CentarZdravlja.hr, Zoona.hr, Go2Digital, Midas Network i Entrio.

Cijene ulaznica za dvije osobe su 100 kuna, a prihod od ulaznica ovog osmodnevnog eventa bit će doniran Kliničkoj bolnici Sestara milosrdnica u Zagrebu. Kao ponosni partneri ovog projekta poklanjamo vam dvije karte za projekciju filma Brzi i žestoki. Detalje potražite na našoj Facebook stranici, a svi oni koji budu imali manje sreće, ulaznice mogu kupiti ovdje.

Iznenadite svoju bolju polovicu i osigurajte karte na vrijeme jer je broj mjesta ograničen!

Draga gospodo, potpuno besplatno uživajte u filmskom blockbusteru ‘Gospoda’

Najnoviji blockbuster redatelja i scenarista Guyja Ritchieja ‘Gospoda’, bit će dostupan potpuno bez naknade u periodu od 24 sata, od 00:00:00 do u 23:59:59, u nedjelju 19. travnja u digitalnim videotekama vašeg operatera: MAXtv, A1, Iskon, OptiTV.

Beskrajno zabavna akcijska komedija donosi priču američkog iseljenika Mickeyja Pearsona (Matthew McConaughey) koji je u Londonu izgradio vrlo profitabilno narko-carstvo preprodajom marihuane. Kad se pročuje da želi prodati svoj biznis, niz slikovitih kriminalaca pokrenut će lavinu spletki, zavjera, podmićivanja i ucjenjivanja u nadi kako će mu uspjeti preoteti njegov teritorij.

U ‘Gospodi’, uz McConaugheyja, nastupaju i Charlie Hunnam, Henry Golding, Michelle Dockery, Jeremy Strong, kao i Colin Farrell i Hugh Grant.

Ritchie se u ovom filmu vratio žanru i likovima na kojima je ostavio svoj jedinstven i neizbrisiv pečat, u stilu njegovih najuspješnijih filmova kao što su Sherlock Holmes, Lopovi, ubojice i dvije nabijene puške i Zdrpi i briši.

Ova jedinstvena prilika dovoljan je razlog da nedjelju 19. travnja ostanete u svojoj gajbi pred televizorom, među svojima, uz izvrstan filmski hit.

Pravila Nagradnog natječaja „Drive-In Kino“

Pravila Nagradnog natječaja „Drive-In Kino “ (u nastavku: Pravila) 

  1. PRIREĐIVAČ NAGRADNOG NATJEČAJA

Priređivač nagradnog natječaja „Drive-In Kino“ (u nastavku: Natječaj) je agencija Kreativna Poslovna Rješenja, OIB: 09811000274 (u nastavku: Priređivač), u svrhu promidžbe događanja Drive-In Kino. 

Prihvaćanjem uvjeta i Pravila Nagradnog natječaja „Drive-In Kino“ na Facebook fan page-u https://www.facebook.com/gentleman.hr/, smatra se da sudionik bezuvjetno i neopozivo prihvaća navedena pravila. 

  1. TRAJANJE NAGRADNOG NATJEČAJA

Nagradni natječaj održava se na Facebook fan page-u , na web adresihttps://www.facebook.com/gentleman.hr/, traje 24 sata od objave nagradnog natječaja na dan 11.5.2020. Do 12.5.2020. 

  1. PRAVO SUDJELOVANJA

Sudionik nagradnog natječaja može biti svaka punoljetna fizička osoba koja je državljanin Republike Hrvatske, ima otvoren profil na društvenoj mreži Facebook, koja je na Facebook fan page-u https://www.facebook.com/gentleman.hr/ odgovorila na nagradni zadatak i ispunila ostale uvjete iz ovih Pravila. 

U Natječaju ne mogu sudjelovati osobe koje su uključene u njegovu organizaciju i pripremu, naročito zaposlenici Priređivača, kao i članovi njihovih užih obitelji. 

Svaki sudionik svojim sudjelovanjem jamči da su podaci s kojima se prijavio za nagradni natječaj točni. 

  1. PRAVILA SUDJELOVANJA

Svaki korisnik koji želi sudjelovati u Natječaju treba odgovoriti na pitanje postavljeno u objavi. 

Dobitnike bira žiri koji čini uredništvo portala Gentleman.hr, a birat će ih prema kriteriju nasumičnosti ili najkreativnijeg odgovora na postavljeno pitanje.  

U izboru žirija sudjelovat će svi odgovori na nagradnu objavu pristigli od objave nagradnog natječaja 11.5.2020. pa do kraja trajanja nagradnog natječaja 12.5.2020. 

Odabir odgovora provest će žiri od tri člana koji će voditi evidenciju dobitnika. Pobjednik će se birati nasumično ili prema najkreativnijem odgovoru. Odabir mora biti jednoglasan. Stručni žiri će činjenice važne za odabir evidentirati u računalu. 

Rezultati odabira su konačni. Žalbe nisu moguće. 

Svi odgovori koji zadovoljavaju uvjete nagradnog natječaja bit će uključeni u postupak odabira. 

Priređivač nagradnog natječaja dobitnike će proglasiti u roku od 24 sata nakon objave dotičnog nagradnog natječaja u komentaru objave na Facebook fan page-u facebook.com/gentleman.hr/, odnosno odmah po završetku natječaja. Ime i prezime dobitnika bit će navedeno u javnoj objavi, što predstavlja uvjet sudjelovanja s kojim se sudionici moraju složiti prihvaćanjem ovih Pravila. 

Nakon objave dobitnika, dobitnici nagrade se trebaju javiti putem direktne poruke na Facebook fan page-u facebook.com/gentleman.hr/ pri čemu trebaju poslati svoje osobne podatke (ime, prezime, e-mail i broj telefona). Ako se dobitnik u roku od 24 sata nakon objave dobitnika ne javi ili na drugi način ne dostavi svoje podatke potrebne za preuzimanje nagrade, gubi pravo na nagradu, a nagrada će biti ponuđena drugom Sudioniku po izboru žirija. 

Nagrada će dobitniku biti poslana na e-mail adresu. Priređivač nije dužan odgovoriti na zahtjeve sudionika koji nisu dali svoje osobne podatke ili ih nisu dali na vrijeme. 

Priređivač ne snosi nikakvu odgovornost niti sudjeluje u eventualnim sporovima sudionika oko vlasništva nad nagradom. Bilo koji spor koji se odnosi na vlasništvo nad nagradom ne utječe na pravilo da Priređivač dodjeljuje nagradu osobi koja je poslala podatke putem Facebook direktne poruke na Facebook fan page-u facebook.com/gentleman.hr/ ili bilo kojoj od njegovih zakonski ovlaštenih osoba. 

  1. NAGRADNI FOND I OBAVJEŠTAVANJE POBJEDNIKA

Priređivač Natječaja podijelit će svaki dan tijekom trajanja Natječaja 1 nagradu. 

Osobni se podaci sudionika prikupljaju i obrađuju sukladno točki 8. ovih Pravila. Preuzimanjem nagrade od strane Sudionika prestaju sve obveze Priređivača prema Sudioniku odnosno Dobitniku. Dobitnik ne može zahtijevati nagradu u većim količinama ili drugačiju od one koja je navedena u ovim Pravilima od strane Priređivača. Nagrada nije zamjenjiva za novac, drugi proizvod ili uslugu.

6. DISKVALIFIKACIJA SUDIONIKA 

Priređivač će pregledati sve prijavljene komentare te zadržava pravo da u bilo kojem trenutku diskvalificira Sudionika ako: 

  • Sudionik prekrši Pravila;
  • Sudionik ne odgovori na upit Priređivača u roku od 12 sati ili dostavi netočne osobne podatke ili iz drugog razloga nije moguće stupiti s njim u kontakt;
  • Sudionik se koristi lažnim profilom za prijavu komentara,
  • Prijavljeni komentar ima uvredljiv ili vulgaran sadržaj, ili na bilo koji način predstavlja sadržaj koji nije u skladu s ovim Pravilima ili zakonom
  1. OSOBNI PODACI

Osobni podaci sudionika nagradne igre obrađuju se sukladno Uredbi (EU) 2016/679 EUROPSKOG PARLAMENTA I VIJEĆA od 27. travnja 2016. o zaštiti pojedinaca u vezi s obradom osobnih podataka i o slobodnom kretanju takvih podataka te o stavljanju izvan snage Direktive 95/46/EZ (u daljnjem tekstu: Opća uredba o zaštiti podataka), nacionalnim i EU propisima odnosnima na zaštitu osobnih podataka pojedinaca te pozitivnim propisima RH. 

U svrhu sudjelovanja u nagradnom natječaju, sudionik stavlja na raspolaganje odnosno dostavlja tvrtki KPR d.o.o. sljedeće osobne podatke: ime, prezime, e-mail i broj telefona. 

Navedeni osobni podaci su nužni podaci za sudjelovanje u nagradnom natječaju te su nužni za ispunjavanje pravnih obveza KPR d.o.o. sudionicima nagradne igre, u smislu izbora pobjednika i dodjele nagrade, sve sukladno članku 6. stavku 1. točki c) Opće uredbe o zaštiti podataka. Navedeni osobni podaci upotrebljavat će se isključivo u svrhu sudjelovanja u nagradnoj igri te se neće koristiti u neke druge svrhe. 

KPR d.o.o. osobne podatke sudionika dostavit će samo kurirskoj službi kojom će slati osvojene nagrade. Javno će se objaviti ime i prezime pobjednika nagradnog natječaja na Facebook fan page-u facebook.com/gentleman.hr/, na web adresi https://www.facebook.com/gentleman.hr/. Osobni podaci sudionika nagradnog natječaja brisat će se najkasnije u roku 15 dana nakon završetka nagradnog natječaja. 

Sudionici nagradnog natječaja imaju pravo zatražiti pristup svojim osobnim podacima od KPR d.o.o. te zahtijevati i ispravak ili brisanje osobnih podataka ili ograničavanje obrade koji se odnose na njih te imaju pravo na ulaganje prigovora na obradu osobnih podataka. Odgovorna osoba u KPR d.o.o. za izvršavanje prava pojedinca je službenik za zaštitu osobnih podataka KPR d.o.o. kojeg sudionici mogu kontaktirati na e-mail: info@kpr.hr, tel: +385 (1) 63 80 754
U slučaju da sudionici smatraju da su njihovi osobni podaci nezakonito obrađeni, imaju pravo prigovora nadležnom tijelu za zaštitu osobnih podataka – Agenciji za zaštitu osobnih podataka. 

  1. PREKID NATJEČAJA

Priređivač zadržava pravo da prekine Natječaj u slučaju okolnosti za koje Priređivač nije odgovoran, odnosno koje nije mogao spriječiti, otkloniti ili izbjeći, u kom slučaju se oslobađa svih mogućih nastalih obveza prema Sudioniku. Priređivač ne snosi nikakvu odgovornost zbog tehničkih problema ili grešaka u unosu podataka i drugih razloga koji ne ovise o Priređivaču. Sudionik koji sudjeluje u Natječaju prihvaća prava i obveze iz ovih Pravila. 

Priređivač zadržava pravo promjene Pravila o čemu će svi Sudionici biti pravovremeno obaviješteni objavom na Facebook fan page-u facebook.com/gentleman.hr/, na web adresi https://www.facebook.com/gentleman.hr/ 

U slučaju spora između Priređivača i Sudionika nadležan je Općinski sud u Zagrebu. 

Ne propustite pogledati prvi film o noćnom provodu u Beogradu

Beograd već dugi niz godina nosi epitet ‘party’ destinacije Balkana. Provod u ‘gradu grijeha’, kako ga mnogi nazivaju, zagarantiran je te se o odličnom noćnom provodu u Beogradu priča danima nakon. 

 Debitantski film ‘4 ruže‘, redatelja Vasilija Nikitovića, upravo donosi priču o noćnom provodu u Beogradu. A kako to izgleda kada neiskvareni ljudi dođu u ‘pokvareni grad’, možete pogledati pretpremijerno u Kaptol Boutique Cinema u utorak, 25. veljače. Ulaznice za ekskluzivnu pretpremijernu projekciju možete kupit na blagajni kina, putem iCineStar aplikacije te online na poveznici.

Velika glumačka imena u filmu ‘4 ruže‘ donose nam priču jednog običnog čovjeka kojeg su privukla svjetla velegrada sa svim svojim čarima i porocima, kroz koju otkrivamo dileme i ideje s kojima se svatko od nas susretne prije ili kasnije.  Šule u Beograd dolazi iz provincije i već prvog dana uz posao osiguranja u lokalnom klubu, dobiva nadimak Tarzan. U želji da bude dio gradske ekipe, on postaje “momak za sve”. Ispunjava svaki zahtjev nadređenih, a ne odbija ni poslove s one strane zakona. 

Čitav njegov život vrti se oko lokala u kojem će upoznati galeriju autentičnih gradskih likova. Kada na beogradske ulice padne noć, klub ‘4 ruže’ otvorit će svoja vrata. Svaka noć u klubu pamtit će se po nečemu. Međutim, baš ova noć, u kojoj Tarzan iznenada nestaje, za sobom će povući niz događaja koji će do jutra svima njima promijeniti živote.

 Film je, osim izvrsne skladateljice Marije Jelić, okupio i poznate glazbenike i bendove iz Hrvatske, Srbije i BIH – Rambo Amadeus, The Kuguars, Lollobrigida, Kal, Sevdah Baby, domaći Pavel i drugi, tako da se, osim za prizore i glumačku ekipu, pripremite i za famozan soundtrack.

 U filmu glume: Miloš Samolov, Boris Milivojević, Dragan Jovanović, Srđan Todorović, Gordan Kičić, Milutin Milošević, Nada Macanković, Dragana Dabović, Sonja Kolačarić.

 Prvi film o noćnom provodu u Beogradu u distribuciji Blitza možete pogledati u svim CineStar i ostalim kinima od 27. veljače. I ne zaboravite, što se dogodilo u Beogradu – ostaje u Beogradu, a vi budite svjedoci ove krimi – komedije pred velikim platnom.